Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

Droggy og Lamps på vej væk?

http://www.newstrackindia.com/newsdetails/2012/04/20/92-Chelsea-FC-ready-to-let-Lampard-Drogba-go-in-youth-drive.html

\"London, April 20 (ANI): Chelsea FC has said that it will not object or stand in the way of Didier Drogba or Frank Lampard if they decide to quit for greener pastures.

The club said that it on the lookout to include youth in the first team line-up sooner than later.

According to the Daily Mail, Drogba, 34, has been allowed to sign a 130,000-pound-a-week deal to join his old team-mate Nicolas Anelka at Shanghai Shenhua in China in the summer.

Similarly, Chelsea will not stand in 33-year-old Frank Lampard\'s way if Paris Saint-Germain or LA Galaxy follow up long- standing interest with a firm offer.

Chelsea will continue to rely heavily on Drogba, Lampard, Ashley Cole and Petr Cech for the rest of this season, with key clashes against Arsenal tomorrow and Barca next Tuesday on the immediate horizon. (ANI)\"

Er jeg den eneste som tænker, wtf? Lamps og Droggy har jo netop vist deres styrker. Og derudover, så tænker - se på spillere som Giggs hos United. De gamle kræfter som kan være med til at skabe den nye generation. Jeg kan da godt forestille mig at Lamps og Droggy (samt andre) langsomt begynder at forstå at de ikke kan hamle op med de unge i fulde kampe, men de kan være fantastiske spillere at skifte ind i en kamp eller starte inde for at blive taget ud senere.

Er det bare mig som er for nostalgisk og håber på at de bliver ved længe, eller er der faktisk gode muligheder for dem?

I kampen mod Barca holdte Droggy stand alene plus scorede... og det var Lampard som faktisk erobrede bolden og sendte den afsted til Ramires med en perfekt aflevering.

14 år siden
2861 visninger

Kommentarer

WilliamB14 år siden

Jeg ser ikke Drogba fortsætte i klubben i næste sæson. Han lader ganske enkelt til at være for stort et ego, til at ville stille sig tilfreds med at være en substitut igennem en længere periode. Derudover så har han ikke været imponerende i sæsonen udover de her enkelte, dog vigtige, kampe. 

Lampard ser jeg dog gerne blive, for han har været mere stabil trods alt, desuden er han englænder og dem har vi ikke for mange af i truppen.

WilliamB14 år siden

Det er en kilde fra Indien, og ved ikke hvor seriøst man skal tage den, hvis ikke der bliver skrevet noget i andre medier, eksempelvis fra England.

Daud14 år siden

hvis de vinder champions league så bliver de helt sikkert

Michael8214 år siden

WilliamB

Mht. Lamps er vi enige. Hvad angår Drogba, så har han muligvis et stort ego, men tror godt at han er klar over sin alder og at han skal dele sin plads for at få det meste ud af holdet.

Derudover, så bemærk hvor stor indflydelse han har på fansne. Hvordan han kan få tingene op og koge, det er der ikke mange andre som kan og derfor er mine personlige holdning at han er der efter sommer :). Jeg er dog også den evige optimist

WilliamB14 år siden

Du har ret Michael. Drogba kan virkelig få gang i publikum, på både gode og dårlige måder. 

Jeg ser ham bare ikke blive i klubben, hvis man skal tro på at, der skal ske en forandring, for han hører unægteligt til i den gyldne periode vi har haft de sidste år. Men hvis noget skal forandres, og vi skal tilbage i toppen af PRL, så må nogle hoveder vel ryge tænker og mener jeg og der er Drogba bare en af dem :)

Awekat14 år siden

Jeg har hele tiden holdt på, at Drogba smutter efter sommerferien. Og efter Nico er blevet forfremmet i Shanghai, så kan jeg ikke forestille mig andet, end at han tager derover. Han skal helt sikker tilbydes 1 år mere, men det skal være et frit valg, og håber han har fundet ud af det inden sæsonen slutter, så han kan tage ordentlig afsked med Stamford Bridge inden. Jeg synes det var en frygtelig måde Nico og Alex forlod os på, så håber bare at de har lært noget.

Lampard kan jeg bedre se blive i klubben til han lader sig pensionere. Synes også han har en masse at byde på uden for banen.

Michael8214 år siden

I har begge gode pointer.

Mht. ude for banen. Tror i ikke at Drogba netop kunne være en fantastisk angrebstræner? Undervise unge stjerner som fx Lukaku? Hvis der er noget som jeg synes Drogba kan, så er det netop at bruge sin styrke. Noget han vel kan lære Lukaku at gøre

WilliamB14 år siden

Vil du have ham som træner, i stedet for spiller så?For hvis han ellers bare skal hjælpe Lukaku, så ville han da have gjort det i den her sæson, tænker jeg.

Chelsea4evertrueblue14 år siden

William B: Jeg er mega uening med dig omkring Drogba. Ja han har et EGO, men han har noget at have det I, Han er en big game player. og det er der brug for i CFC. Hvor man gerne skal vinde de store kampe der er pres på, det magter han se hans Wembley statistik Barca - Napoli oig Valencia kampene.

Ok han spiller på frispark o.l. men han var man of the match i onsdagens kamp.

Der har i denne sæson ikke være problemer med at han starter ude og Torres Spiller tvært i mod har han bakket op, da han ved han kommer til at spille når pokalerne skal deles ud.

Manden er fra Afrika og det er en helt anden kultur. ALLE de penge han tjener kommercielt + bonuser går til Velgørenhed i hans hjem land.

I mine øjne skal han have en et årig med option på et ekstra år ca som man gør med Giggs i United. lad ham selv styre .

Den samme holdning har jeg om Lampard.

Lad de unge træne i flot fodbold om efteråret men i marts, april og Maj når pokalerne skal deles ud er der brug for den gamle garde.

Michael8214 år siden

WilliamB:

Jeg mener at han skal gå imod træner. At han er spiller nu, men begynder langsomt at trappe ned. Tænk over hvor meget han kan give videre til den næste generation af angribere hos Chelsea.

I mine øjne, er han nemlig et uvurderligt aktiv for fremtiden

WilliamB14 år siden

Det synes jeg ville være en rigtig god ide, hvis han valgte trænervejen. Jeg tror han kunne være rigtig god som det ja. Men jeg mener stadig at han ikke skal fortsætte i Chelsea næste år :)Nå Chelsea4evertrueblue, du er uenig, okay. Jo han er da bestemt en \"big game player\" som du udtrykker det, og det har han altid været, men når han er så dårlig i de \"små\" kampe, så synes jeg ikke at han skal være en fast del af truppen, og jeg mener virkelig at hans udløbsdato på højeste niveau i Chelsea er ved slutningen af denne her sæson.

Jeg forstår iøvrigt ikke din pointe i det med at han er fra Afrika, velgørenhedsarbejde osv. Hvad det har med noget at gøre i den her diskussion?

Hvis du går op i hans velgørenhedsarbejde, så lad ham da skifte til Anelka\'s klub, der vil han jo få en fyrstelig hyre.

chelseafan1714 år siden

Nu ikk for at sammenligne Real Madrid med Chelsea, men da Mourinho trådte til skilte han sig af med overflødige spillere selvom de var legender og stadig gode, Guti, Raul og Van der Vaart, og det er det Chelsea bør gøre, hvor meget jeg end kommer til at savne ham, så er Drogbas tid efter den her sæson overstået, og Lampard må nok finde sig i at være udskifter fra næste sæson. Og så kommer de spillere som er overflødige, Malouda, Bosingwa, Ferreira(Legend), Meireles, Kalou og selv en af mine yndlingsspillere Essien, og ja selv en Torres medmindre han viser sig her i slutningen af sæsonen.

For at komme fremad bliver man nødt til at gøre drastiske ting.

Obi14 år siden

Er det ikke lidt a la det her http://www.chelseafc.dk/forum/oprydning-hvem-ryger-233/ Var der ikke snak om at vi skulle samle emnerne lidt...

WilliamB14 år siden

Jo det er det Obi, og jeg har også lavet en tråd, der hedder \"den gamle garde\", hvor meget af det samme, også bliver diskuteret.

chelseafan1714 år siden

Hvad med at vi laver en tråd Chelsea 2012-2013 hvor vi kan diskuter hvad vi gerne ser ske i den sæson, indkøb, salg, træner osv.

Michael8214 år siden

Beklager Obi. Havde glemt den tråd

Chelsea4evertrueblue14 år siden

William B: det jeg mente med at har giver store dele af hans indtjenning til velgørenhed, er jo en del af den opfattelse folk har af hans person. Han er meget ydmyg udenfor banen og passer sin familie og lever et normalt proffesionelt liv.

Hvor han kæmper for at give noget til det miljø han kommer fra.

Det er stort for mig og giver ham stor respekt i mine øjne.

Du siger han er dårlig i de små kampe, det mener jeg ikke. men lad da Torres spille dem så.

Tilstedeværelsen i de store kampe er vigtig da forsvarspillere frygter ham (Puyol - Gallas -  Agger og flere).

Drogba skal blive det er min mening og han har fortjent det, så længe han levere varen det må man sige han gør..

JMR14 år siden

Både Drogba og Lampard er nogle fantastiske fodboldspillere, og nogle super personligheder, men alderen lyver ikke , Torres begynder at vise gode takter og er ved at være klar til at overtage pladsen efter Drogba.

Næste kamp

Wednesday 19:30
Premier League Premier League
Aston VillaAston Villa vs. ChelseaChelsea

Forrige kamp

I går 16:30
Premier League Premier League
ArsenalArsenal2 : 1ChelseaChelsea
Premier League
# Hold
K.
Pts.