Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

Eden Hazard

http://onside.dk/nyheder/premier-league/lequipe-rygter-om-hazard-og-chelsea-tager-til

Mener selv at Chelsea FC skal prøve og købe ham. Hvad synes i om det??

14 år siden
15597 visninger

Kommentarer

Mata1014 år siden
torres9luiz414 år siden

Hazard til Chelsea er min store Januar drøm!. Manden er et geni.

Han skal da bare komme 

Obi14 år siden

Endnu en gang, tjek lige forumet om der er lavet lign indlæg?Eden Hazard emnehttp://www.chelseafc.dk/forum/eden-hazard-161/

Slettet bruger14 år siden

Eden Hazard til chelsea ville jo være genialt han er fantastisk! :)

chelseafan1714 år siden

Hazard ku være rigtig lækker at få, han kunne tage venstre kanten og så rykke mata inde bag angriberen, ligesom Silva i City.

Steen14 år siden

Det er da useriøst uden Essein...

padefar14 år siden

Enig med Obi husk nu og tjek :) Og når der bare skal ilustreres 1-2 spiller ændringer behøver man ikke smide en hel startopstilling ind ;)

OT: Hazard kunne være ok, men synes der er bedre alternativer at finde, såsom Lucas Moura, et brasiliensk stortalent som kan spille på hele den offensive midtbane, eller Müller/Götze. Godt nok er de to sidste meget dyre, og meget svære at få fatte i, men da jeg synes vores offensive midt er udemærket, ser jeg ingen grund til at forstærke den uden at gøre det seriøst :) 

nikoskov14 år siden

Hazard virker bestemt som et kæmpe talent. Dog har jeg ikke selv set ham spille så meget, men hans statistik og YouTube-klip fejler ikke noget ;)

Jeg mener dog, at en startopstilling med Ramires, Mata, Sturridge og Hazard vil være for offensiv, og ingen af dem burde sidde på bænken. I tanken lyder det meget lovende, men måske en anelse for optimistisk.

padefar: Hvordan kan du sige, at Lucas Moura er et bedre alternativ. Han er måske et billigere alternativ, men at påstå, han er bedre, er måske lige at tage munden for fuld :)

Snitteman14 år siden
Mener ligesom padefar at Lucas moura er bedre end hazard. Ellers ser jeg meget gerne x. Shaqiri han er sikkert noget billigere og en MEGET lovende spiller.
padefar14 år siden

Nikoskov: ^Åbenbart ikke ;) 

Men det kommer jo an på hvilke kvaliteter du søger, med hensyn til at kunne stille en bedre end en anden. Hos Lucas er det specielt hans overblik, teknik, dribling, og evne til at holde fast på bolden som imponere mig, nogle sider hvor jeg mener at han er bedre end Hazard, og kvaliteter som jeg nyder i fodboldspillere :) 

Trueblue7914 år siden

Opstilling 2012/2013

Bænken:

Lamps

Luiz

Ramires

Piazon

Romeu

etc.

nikoskov14 år siden

Trueblue79: Det er en lækker opstilling, men at sætte McEachran ind i start 11\'eren er lidt urealistisk, mener jeg. Med Lamps og Rami på holdet vil han bestemt ikke starte inde endnu, selvom han begynder at banke på.. :)

Jimiwissing14 år siden
http://www.bold.dk/nyt/Hazard-Jeg-vil-til-Premier-League lovende!
WilliamB14 år siden

http://www.goal.com/en/news/596/exclusive/2012/02/17/2911064/chelsea-pull-out-of-race-to-sign-eden-hazard-as-tottenhamDet er noget møg! Personligt synes jeg at det virker som et slag i ansigtet, hvis et af de største talenter i europæisk fodbold, mener at det vil være bedre at skifte til Tottenham end til Chelsea. Hvis det bliver en generel holdning blandt de bedste spillere (og deres agenter), at Chelsea ikke er et sted at tage til, for at vinde, så er det noget skidt.Jeg havde virkelig håbet på Eden Hazard her til sommer. 

WilliamB14 år siden

For at tage Hazard op til debat igen, som Goldforce gjorde det med en ny Hazard-tråd -

Ja, Eden Hazard har udtalt at fra næste sæson, så vil han spille i en blå trøje. Det er faktisk helt sikket at han vil spille i en blå trøje i næste sæson ifølge ham selv. Taget i betragtning hvor meget City bliver nævnt i forbindelse med ham, at han blev spottet på tribunen til kampen mellem City og United for nyligt, at Chelsea meldte ud i januar, at man havde opgivet at hente Hazard, at Chelsea lige har hentet Marko Marin, der spiller de stort set samme pladser som Hazard og at Hazard sandsynligvis kræver CHL-fodbold næste sæson... Så tror jeg ikke at Hazard kommer til Chelsea og vores blå trøje.

Jeg ville dog fryde mig hvis det modsatte skulle være tilfældet ;)

Michael8214 år siden

Enig William. Skulle Hazard ende hos os, vil jeg bare være glad. Men forventer intet

Steen14 år siden

Jeg tror også det er mere sansynligt at det bliver hos Mancini end under Di Matteo. Det er lidt sjovt at han går ud og udtaler omkring en blå trøje.. :) Han har sku da humor knægten..

William: Jeg tror du har ret i, at han kræver CL bold. Men tror du ikke det er med i hans overvejelser hvis et hold vinder CL? Jeg tror nemlig ikke at Mancini kan vinde CL med City.

Obi14 år siden

Det vil kom meget bag på mig hvis han drog til Chelsea, tror at City kan over-matche Chelsea både på pris og løn. Men vil da ikke sige nej til ham, men efter den her sæson, selvom vi er i Cl finalen, så har det vært en rodet sæson, hvor vi ikke med sikkerhed kommer med i Cl næste år. Men det der giver mig et lille håb er at hvem skal så ud fra City? Der er jo overflod af offensive spillere, og tror næppe Hazard vil spille fra tid til anden. Skulle Hazard komme til, giver det flere offensive strenge at spille på, efter som der mere eller mindre er Mata med de kreative indslag, og man skal også begynde at tænke tiden efter Lampard, Malouda...

nikoskov14 år siden

Som de fleste skriver, ser jeg City som kæmpe favorit til at hente ham. Alligevel klamrer jeg mig til et naivt håb om, at han skifter til os (hvilket I andre også gør). Det, der kan tale til vores fordel, er, at han med et skifte til os kommer til at spille for de forsvarende CL-mestre ;) , han kan være med til at bygge et nyt hold op, han er sikker på spilletid og kommer til at spille med hans landsmænd; de Bruyne, Lukaku, Courtois (og Fellaini, I wish). I City vil han med garanti kunne score en højere løn, men han vil med garanti også sidde mere på bænken.

Obi14 år siden

Hvad det der er med ham Fellaini, folk snakker om, når jeg har set ham spillet har der intet vært over ham der har fået mig op af stolen..

nikoskov14 år siden

Jeg synes Fellaini er en spiller, der fylder meget på en midtbane (og her snakker jeg ikke kun om hans hår). Desuden har han en tendens til at score nogle vigtige mål, og han har en yderst fornuftig sparketeknik samt et godt hovedspil. Jeg kunne godt se ham blive en afløser for Lamps, da jeg ser Fellaini have lidt af de samme træk.

Desuden ville det da være sjovt at se 2x Sideshow Bob på samme hold :D

Steen14 år siden

Nikoskov: Personligt håber jeg ikke det sker, at Fellaini kommer til Chelsea. Hvorfor?

• Jeg tror ikke han har de kvalifikationer Di Matteo er på udkig efter, hvis han vil købe ind til midtbanen
  • Jeg kan ikke fordrage ham.
  • Jeg synes han ligner en forvokset konge puddel. (og mit Cheslea hold skal ikke have konge puddler, de skal have Greyhounds som Ramires!) Vi har brug for væddeløbshunde og ikke udstillings-tøjdyr.

Noget andet er hvad du siger mht. Hazard.. I LOVE IT :) Altså optimismen omkring han skal ind og forsvare en tittel ;) og kommer på hold med nogle landsmænd.. Jeg ved han har udtalt at han gerne vil til Premier League og spille, men et hold som Barcelona har også øje på ham, hvilket jeg tror der er større sansynlighed for sker end Chelsea.

WilliamB14 år siden

Jo det tror jeg du har ret i steen. Skulle Chelsea gå hen og vinde finalen d. 19 maj, så vil det da uden tvivl gøre os til en mere attraktiv klub for Hazard, og vinder vi så tror jeg også selv lidt mere på, at det er muligt at hente ham. Men mit bud, må stadigvæk være City :)

Funkyknas14 år siden

Her mit bud på en opstilling, HVIS Hazard kommer til os!

Hvis Lampard stadig er finde hos os til næste sæson, så ryger Marin ud og Ramires bliver skubbet op på hans plads.

nikoskov14 år siden

Steen: Vi må blive enige om at være uenige vedrørende Fellaini. Jeg synes, at han er glimrende, hvilket du tydeligvis ikke mener :) Når det er sagt, håber jeg dog ikke, at vi giver +200 mio. for ham, da det vil være alt, alt for mange penge. Så glimrende er han heller ikke.

Funkyknas: Din opstilling er en anelse for offensiv, synes jeg, men det ville nu være fantastisk at se Hazard, Mata og Marin sammen ;)

Steen14 år siden

Nikoskov: Han er ikke engang 20 mio værd, med Chelsea briller på. Han passer slet ikke ind i den slags offensiv bold vi spiller :) Så han ville blive tilstede sat og ikke få den spillestil han burde...

nikoskov14 år siden

Jeg vil lige bringe Eden Hazard på banen igen, da jeg netop har læst, at han eftersigende har ombestemt sig vedrørende hans skifte til Manchester, hvilket igen skulle sætte Chelsea ind i billedet.For at klappe mig selv på skulderen, vil jeg lige nævne, at jeg faktisk havde forudset det ske, såfremt Chelsea gik hen og vandt CL (YEEEEEEEEESSS!!!!!!!!!!). Nu skal jeg selvfølgelig ikke blive alt for kæphøj, da det bare er et rygte, men jeg sidder med en mavefornemmelse af, at Hazard er Chelsea-spiller i næste sæson. Det ville IMO være helt fantastisk. Så kryds fingre!

Chelsea4evertrueblue14 år siden
Chelsea er siden i Lørdags blevet en af de mest atraktive klubber at komme til. Fantastisk og jeg tror bestemt der er store chencer for at vælger Chelsea. Det kunne helt vildt fantastisk med ham og Mata til at servicere angriberen. Jeg tror virkelig at Chelsea og RA udnytter momentum og signere store spillere nu. Håber nu bare at det er de rigtige spillere/ manager der kommer til. Blue is the color / Det bliver en fantastisk sommer
Steen14 år siden

Jeg læste godt hans udtalelse til Canal+, med at Chelsea havde budt ind igen og han nu ikke vidste hvor han skulle hen, om det blev City eller Chelsea. United er vidst så godt som udelukket.

Jeg tror også du har fuldstændig ret Claus, at vi er på nul komma fire blevet en utrolig attraktiv klub at komme til. Vi har slået Barcelona ud og besjret Bayern på hjemmebane i en finale som vil gå i historierne.

Jeg begynder virkelig at smile når jeg skriver dette.. Men jeg havde IKKE set det komme at Hazard nu vil overveje hans situation igen. Tror i at han muligvis kan se det for sig, med Hulk, Mata, Hazard og Torres? :) Fy for en skefuld en angrebs duo... For satan bobby.

skib9714 år siden

Hazard har allerede udtalt 2 ting som viser hvor han vil hen:

1. \"at hans næste klub havde en blå trøje\" hvilke titaler Chelsea meget.

2.Forstået lidt mellem linjerne som lyder nogenlunde \"min næste klub ligger i Manchester\"

og blå + Manchester=Manchester City.

Jeg tror at vi skal satse på Hulk medmindre han kun ville til Chelsea for at være under AVB\'s styre.

@Steen:Du må endelig ikke glemme Sturridge og Lukaku, Van Buyten og Marin ;-)

Jeg kan bare ikke se hvorfor vi skulle bruge så mange klasseangribere med så defensiv spillestil, medmindre at Abrammovic virkelig vil have londons Barcelona.

Sparking14 år siden

Enig med Steen, om den fremragende angrebs duo! Hazard er et rigtigt godt bud på en summer signing for Chelsea, men hulk er alt for dyr en spiller. vi kan købe lidt over to spillere med samme talent som Hazard, for den samme pris som hulk. At købe hulk for så dyre penge mener jeg er en fejl at gøre, også efter nu hvor torres flopper lige som shevchenko gjorde. Har bare ikke gode oplevelser med dyre indkøb

WilliamB14 år siden

Er Drogba og Essien, for at nævne to, der har gjort det bare \"rimeligt\", ikke dyre indkøb, der har givet gode oplevelser?

Sparking14 år siden

Ikke lige så dyre som shevchenko eller torres, men at lige frem lave ny tranfers rekord sum for at bringe ind hulk, synes jeg er bare lidt voldsomt

Tuxen14 år siden

Skib; Begge udtalelser var vist blevet godt fordrejet af hvad jeg har læst... Den med trøjen var bare en udtalelse om hvilken farve han kunne lide (journalisten ville jo selvfølgelig have ham til at sige hvilken klub han ville til) Han besvarer bare med at han kan lide begge farver og han ikke ved hvilken der vil passe ham bedst...

Efter CL er det igen blevet attraktivt at komme til Chelsea og united har vist trukket følehornene lidt til sig pga prisen og lønnen... MEN der kommer store køb som der bliver nævnt, Abra vil stadig have Chelsea højere op, selvom vi just har vundet, var det jo \"held\" og han vil stadig have offensiv fodbold...

Bliver en meget spændende sommer... 

SebastianLunnDK14 år siden

http://onside.dk/nyheder/premier-league/hazard-har-bestemt-sig-ligner-chelsea

Prøv at tjek linket! Har set historien flere steder..

Hvad siger i til det?

Michael8214 år siden

SebastianLunnDK: Der er en fuld diskussion i gang herinde :)

http://www.chelseafc.dk/forum/chelsea-2012-2013-420/#51

simonmathiesen14 år siden

Tjaa Lille vil ikke have Joe Cole mere så skal vi ikke bare købe ham tilbage???...

>Masser af ironi i den sætning< :-)).

Ej, Hazard ville nu være et ret godt køb synes jeg nu :-)

christensen14 år siden

Har lige læst at franske medier siger, at han er rejst fra landholdet, og til London for at gennemgå lægetjek.. håber det så meget!! han er et kanon talent!!

torres9luiz414 år siden

Så er det sgu endelig på plads! Han kommer til Chelsea!!!!!! 

https://twitter.com/#!/hazardeden10

Fantastisk!!! Han kan blive en STJERNE!!! Med Mata og Hazard... så kører det! ;)

Awekat14 år siden

Crazy... Læste bare at han havde udtalt, at han ville have #10 - men den har Mata jo

Oscar7Skipper14 år siden

Skal trøjenummer beslutte hvilken klub han kommer til?

WilliamB14 år siden

Nej Oscar, jeg går bestemt ikke udfra at trøjenummeret er det vigtigste i sådan en handel. Han forestrækker muligvis nr. 10, men skal han til Chelsea må han altså have et andet nummer. Vi har i forvejen en glimrende nr. 10 :)

Jimiwissing14 år siden

Han ville da have 10´er rollen, altså hvad jeg ved behøves man jo ikke spille i nummer 10, bare den position og spille stil (:

han vil lidt have en rolle som Mata, bare i den anden siden, sådan har jeg forstået det, det kan også bare være det er mig der er helt galt på den? (:

skib9714 år siden

Så mangler vi bare Hulk

Snitteman14 år siden
Ja og vidal/ fellaini. Van der viel som højre back.
Chelseagrunge14 år siden

Carvani vil være godt for The Blues!

Chelseagrunge14 år siden
WilliamB14 år siden

Hvori ligger formålet med at have Marko Marin på venstre back, og Edinson Cavani på den centrale midtbane?det finder jeg højst mærkværdigt!

Awekat14 år siden

Haha, undskyld, og Lukaku på 2 gange :)

Marin har faktisk spillet lidt venstre back for Werder Bremen, men er dog ikke hans foretrukne position...

Men Cavani på midtbanen??? :D

Steen14 år siden

Nu skal ikke være så hårde ved Chelseagrunge, han ser det bare på en anden måde end i måske gør.

Men vil da stadigvæk godt stille spørgsmålstegn på opstillingen, hvad grunden lyder at Marko Marin skal spille back da det absolut ikke lykkes for ham, og hvorfor Cavani skal spille central midt, og Hazard skal spille venstre midt? :) Den er lidt sjov den opstilling. Plus Lukaku som ses 2 gange, han kan ikke spare Torres, hvis han også skal spille en anden position samtidig

Mohamed199614 år siden
Sparking14 år siden

Hvis Hulk også kommer kan jeg kun se startopstillingen se sådan her ud :)

munk9014 år siden

det er sårn jeg tror de kommer til og spille :D

Duxii14 år siden

Forstår virkelig ikke hvorfor folk vil have Ramirez ned på den defensive midtbane, man får mest ud af ham som højre wing han har slet ikke samme mulighed fremad banen hvis han skal være så defensiv og mere ind i banen.

I mange af forslagene virker det som at de nye vi har købt bare SKAL have en startplads - vi må bare indse at vi har et luksus problem.

Mit forslag:

Hvis vi skal spille med Torres SKAL vi spille med to angribere, Torres er ikke en spiller der skal ligge alene på toppen, a\'la Drogba.

Hulk og Torres minder meget om hinanden og derfor et godt match til toppen.

Hazard skal bruges hvis han overhovedet starter inde som 10\'er rollen, dog vil jeg mene vi er ligeså godt stillet med Mata på den plads og Marin som venstre kant.

Nogle af jer sidder garanteret og tænker \'Er han på svampe? Lampard som \'libero\', hvad fanden har han gang i\'

Men nej, ikke svampe i denne omgang, jeg kunne bare godt tænke mig at se Lampard dernede af flere grunde, han er blevet ældre, har mistet lidt af sin fart, kan dog stadig ligge millimeter præcise afleveringer og har stadig et rigtigt godt overblik - imo for vi mest ud af Lamps i den nye sæson ved at lade ham spille den plads, da vi vil få en fremadrettet spiller som vil være kanon på omstillingen + han kan skyde udefra (Det sker nok ikke - men Lamps som permanent anfører JA TAK!)

Forsvarsmæssigt syntes jeg det er ved at være tid til at få skiftet JT ud, han er en legende, ingen tvivl om det, meeeen i min optik har vi et bedre forsvar i Cahill og Luiz. JT\'s niveau er imo faldet alt alt alt for meget og han laver mange dumme fejl.

Bænken:

Sturrigde

Marin

JT

Bertrand

Lukaku

+ de løse

Jeg syntes det er et \'fremtidens-hold\' med en masse unge og et par rutineret herrer i mellem.

Sparking14 år siden

Ikke at jeg ville elske at se den opstilling Duxii, mener jeg dog at den er alt for offensiv. du ser ingen hold nu til dags, der kun spiller med en central midtbane spiller. det vil give alt for meget rum til modstander holdenes angreb.

joey14 år siden

Synes virkelig mange af jer forsømmer en spiller som Sturridge. Han er immervæk delt topscorer for Chelsea i PrL og hans kvaliteter er enormt brugbare på fremtidens Chelsea hold. Grunden til, at han af Di Matteo blev droppet så meget i de sidste kampe til fordel for Kalou, skyldes simpelthen Kalous defensive evner.. En evne, som Sturridge på ingen måde besidder. Men det betyder jo ikke, at vi ikke kan bruge ham i størstedelen af PrL-kampene, hvor vi er storfavoritter! :-)

Derudover synes jeg naturligvis vi skal holde fast i den tre-mands midtbane, som i de sidste 10 år har været Chelseas varemærke. Én løbestærk, fysisk stærk og pasningsstærk tre-mands midtbane, som igennem tiden har  tromlet utallige hold ned. Den dybe forsvarskæde ført an af JT og Cech er et af Chelseas stærkeste våben og ligeledes et kendetegn, så jeg ser ingen grund til at sætte JT af holdet. Han har stadig meget at byde på, selvom han efterhånden flere gange har givet eksempler på sine hjerneblødninger - ingen tvivl om det.

En solid og duelstærk forsvarskæde med en flyvende Cole. En løbevillig aggressiv tre-mands midtbane ført an af Lampard. Hurtige og kreative kantspillere, som kan fodre en skarp angriber i form af Torres. Kunne ikke ønske mig et andet Chelsea hold :-)

Steen14 år siden

Joey: Hvorfor vil du have JT til at spille højre central, når han primær plads er venstre, og omvendt for Cahill og Luiz? Bosingwa er historie i Chelsea - det er mere sandsynligt end købet af Hazard(hvis man skal stille det op imod noget andet). Hvorfor tror I han var så needy med at være på alle billeder og konstant stå med CL-trofæet? Han har spillet sin sidste kamp for Chelsea -  det samme kan siges om Kalou.

Ellers synes jeg din opstilling virkelig ser stærk ud :) Men vil dog sige at Meireles, er et trejde valg til den position, jeg ville fremføre Marin efter Ramires på venstre midtbane.  

Den opstilling skal kunne være fleksibel, så man evt. kan skifte: Mikel/Romou ud med en Mata/Hazard, alt efter hvem der er startet inde på kanten, og trække personen ind som central offensiv midt og have 4-kløveren. 

GoldForce14 år siden

Håber at opstillingen bliver sådan her. mm. Hvis Hulk ikke kommer til Chelsea.

joey14 år siden

Steen: Helt sikkert med JT til venstre! Min fejl :-) Og så med Luiz eller Cahill til højre, som du siger. True med bosingwa, men hvem har vi så ellers af alternativer på den højre back? Ferreira måske, han er også fin nok - men man kan sagtens forestille sig, at Chelsea vil hente en ny højre back. Håber dog ikke det bliver en dyr transfer og en god spiller, da det slet ikke er nødvendigt når vi har en fremragende back i Ivanovic. Jeg så han var kædet sammen med Real, men den mand skal absolut ingen steder - og de rygter vil et nyindkøb i form af van der Wiel eller lignende jo ikke sætte en dæmper på.

Præcis, det er nemlig det, som er Chelseas styrke. Vi kan vende midtbanen og rykke rundt på spillerne, fordi den netop er så fleksibel. I øvrigt håber jeg virkelig, at Mata fortsætter med at være en af de første på holdkortet - den mand er simpelthen en fantastisk fodboldspiller og virker til, at være et sympatisk og ydmygt menneske. Han klæder Chelsea rigtig rigtig godt! Følgende artikel er dejlig læsning for Chelsea-fans: http://chelseasupport.dk/nyheder/mata-torres-gav-mig-alt

Steen14 år siden

Jeoy: Lige præcis :)! Well spoken!

Jeg har det sådan lidt med Ivanovic, jeg har tildens til at sige at han er den der gør Chelsea til dem vi er, og ja - ja jeg ved godt det er den gamle Garde osv. Men Ivanovic, skal absolut ingensteder, og han skal ikke tro han kommer længere ned i rækkerne hvis en van der Wiel kommer til, men bare en rotationsspiller for Ivanovic, så han kan sidde over i nogle kampe og chille.. Og jeg siger det igen: Han skal ingen steder!

By the way - den artikel siger jo bare alt omkring den holdånd der er i den her klub <3 :D!

Michael8214 år siden

Steen: Jeg håber personligt netop af den grund at RDM får muligheden... pga. hans mulighed for at opretholde en holdånd. Men på samme tid, så håber jeg også at han ville kunne give offensiv bold en større mulighed når/hvis han fik trænerjobbet. Især når han har muligheden fra start af.

I min verden ville det kræve en 4-2-3-1 eller 4-2-1-3 opstilling (alt efter hvor langt fremme kanterne ligger).

Dog må man give ham at han valgte at spille mange spillere som ikke fik chancer under AVB.

Fx at Lukaku kan få lov til at starte inde mod mindre modstandere når nu Torres får 1.angriber tjansen. Eller at Sturridge får mere spilletid eksempelvis

WilliamB14 år siden

Duxii - Der er flere ting jeg ikke er enig med dig i.

1. - \"Torres kan ikke spille alene på toppen\" - Jo han kan da! Det gjorde han stort set hele sin tid i Liverpool. At have to spillere, der ligner hinanden liggende på toppen har jeg aldrig hørt før skulle gøre noget godt. Ligner de hinanden vil de jo tage de samme løb og ville gøre det samme, og så løber de jo i vejen for hinanden. Jeg mener bestemt ikke Hulk og Torres minder om hinanden. Hulk er fløj, Torres er central angriber.

2. - Ja Lampard har mistet sin fart, og er blevet ældre, men derfra og så til at sige at han skal spille libero er jo fuldstændig vildt! Han er jo ikke pludselig blevet en fremragende defensiv midtbanespiller, der skal stå som sidste mand mellem angreb og forsvar. Du har ret i, at hvis han spiller den plads du har givet ham, så får vi en \"fremadrettet spiller\" - Ja det gør vi da, men hvad hjælper det, når målene også hagler ind bagved, fordi der ikke er en eneste til at forsvare fra midtbanen?

3. - Jooo Ramires, kan sagtens spille på den centrale midtbane og også den defensive midtbane. Nej man får ikke udnyttet hans evner fremad i den opstilling du stiller, hvilket jo ligger til grund i at med den mængde offensive spillere du stiller med, vil det være påkrævet af ham at være defensiv, men brug ham i højre siden på midtbanen i en 4-3-3, eller centralt i en 4-2-3-1, så kan man sagtens udnytte både hans store defensive kvaliteter samt hans offensive. Det afhænger af jo hvordan du stiller og hvem du lægger Ramires ved siden af. Ved siden af Mikel, kan han gå mere med frem. Ligger han ved siden af Lampard, bliver han nødt til at være mere defensiv.

4. - Din opstilling (4-1-3-2) er meget offensiv, og set ud fra de spillere du har sat på pladserne, så kan jeg kun forestille mig at den vil fungere i videospillet FIFA.

Steen14 år siden

Vedr. rygtet omkring Eden Hazard, kan jeg oplyse at Chelsea\'s officielle profil inde på Instagram, har postet et billede med hvor Eden Hazard skriver de famøse ord: \"I\'m signing for the champion\'s league winner.\"

Så bliver det vidst næsten ikke mere officielt, udover hvis det blev meldt ud fra bestyrelsen eller det famøse billede af mr. Charm så med en blå trøje i hånden og vise den :)

Michael8214 år siden

Steen: Er du på Instagram? Og anede i øvrigt ikke at Chelsea havde en officiel profil derinde?!

Steen14 år siden

Michael: Det kan du tro jeg er :) bruger: @steendc   du er velkommen til at tilføje mig :)

Den officielle Chelsea profil er: Chelseafcofficial

Lidt mere til rygtebørsen :D

http://www.bold.dk/nyt/Lukaku-jubler-over-Hazard-koeb

Michael8214 år siden

Har requested dig nu :)... Hvorfor har jeg hele tiden haft et indtryk af at du var en stor mand som var skaldet :D. Dit billede ødelægger det helt for mig :D

Steen14 år siden

Ja - jeg så det godt :) Det ved jeg godt hvorfor du har det indtryk :) Vi for et års tid siden, snakkede om kampsport, også har man tendens til at sammenligne med de store farlige guttere :) Men jeg har altid regeret i fluevægt klassen du :) med stor succes :)

Må sige dit billede var spot on hvad jeg havde forestillet :) Så jeg tænkte: JEP - Det må være Michael :)

Awekat14 år siden

Geez guys... I lyder som 2 forelskede teenagere der har set hinandens profilbilleder på jubii-chanten for første gang

christensen14 år siden

nogen der ved om Hazard snart vil blive offenligtgjort? håber der sker noget i løbet af fredagen!

Michael8214 år siden

Awekat: Vi har kun den sjov vi selv laver... og det er sgu lidt sjovt at se hvordan folk ser ud IRL ;)

Steen: Haha, godt så :D

Grissebasse14 år siden
Er det officielt at han er skiftet ??
Steen14 år siden

Grissebasse: nope, det er ikke meldt ud fra Lille eller Chelsea - sådan da.

Som jeg skrev tidligere, har Chelea\'s officielle kanal igennem et, som Awekatten kalder det, et dating-program postet et billede af hvad Hazard skrev med han ville \'joine\' Chelsea.

Drogba14 år siden

Så blev det officielt

torres9luiz414 år siden

http://www.chelseafc.com/page/LatestNews/0,,10268~2797352,00.html

Nu er det officielt! :D

Chrmik14 år siden

Det bliver konge .... !!!

Drogba14 år siden

Til de interesserede kan man vidst se et interview med ham på ChelseaTV fra cirka kl 19:30 dansk tid.

chelsea210114 år siden
http://www.chelseafc.com/page/LatestNews/0,,10268~2797352,00.html Så blev det officielt. Undskyld havde ikke set at det allerede var blevet sagt det bar officielt

Perfekt!!! glæder mig til at se ham ! :)

christensen14 år siden
Ralfe14 år siden

Spændende spiller, men frygter at Hazard og Mata er samme løbemønstre og decideret kommer til at løbe ind i hinanden!

Håber også det var den sidste offensive signing, så vi kan komme til at se lidt til de Bruyne, Kakuta, Strurrigde og Lukaku :)

Fruerlund14 år siden

Fedt med Hazard! Tror også at Hulk kommer, og så tror jeg at Pep Guadiola sidder ved forhandlingsbordet med Abramovich. Marko Marin, Hazard er sikret og Hulk er tæt på, og alle de tre spillere er små tekniske spillere (Marin og Hazard). Hvad jeg kan huske har Guadiola også været ude efter Hulk, da Guadiola trænede Barcelona. Tror Abramovich kommer til at kaste med mange penge i det her transfervindue! 

Men det er bare noget jeg tror. Husk det.

torres9luiz414 år siden

http://www.goal.com/en-gb/news/2896/premier-league/2012/06/05/3148495/editor-hazard-signed-hulk-set-to-follow-how-european

Goal giver deres bud på en startopstilling. Hel galt ser den ikke ud

chelsea210114 år siden
Helt galt ser den ikke ud men jeg ville dog stadig have Luiz ind istedet for Terry og Ivanovic ind istedet for Van der Wiel.
torres9luiz414 år siden

Jeg ville give dig ret i at Ivanovic frem for Van der Wiel, men Luiz frem for Terry?

I fremtiden bliver det helt klart sådan, men lige nu og her, vil jeg sige at Terry er førstevalg.

Luiz er blevet bedre ,ingen tvivl der, men han er stadig lidt for usikker til at kunne være førstevalg.

Måske efter sæson 12-13, er han førstevalg :)

Drogba14 år siden

Jeg bliver sgu ked af det hvis Hazard er tiltænkt en plads centralt bag angriberen og at de så skubber Mata ud på venstre kant..

Mata er ikke nogen kant spiller der går ind og udfordrer sin direkte modspiller. Hazard derimod er præcis sådan en spiller og vil heller have ham på kanten og Mata centralt.

Er enig med Drogba synes de skal bruge hazard på en af kanterne og bruge Mata som den 10\'er rolle lige bag ved angriberen... Hazard er ikke den helt samme type som Mata. Mata er mere en playmaker, og Hazard er en spiller der kan afgøre ting selv, og udfordre modstandernes forsvar. Så vidt jeg husker, er han højrebenet, og han har et udemærket skud, så prøv ham på venstrekanten så han kan trække ind i banen og skyde.

Med hensyn til Hulk, ville det være fantastisk for klubben, men ligesom Ralfe skriver... at hvis Hulk kommer, så kommer vi nok ikke til at se så meget til de unge talenter... Og Sturridge var super i den første halvdel af sæsonen, og tror også at De Bruyne kan blive en super god spiller en dag...

chelsea210114 år siden
Helt enig med jer at Hazard skal spille ude på kanten og Mata inde på den central/offensive midtbane det er Mata der kan se aflevering og Hazard der skal komme ind og udfordre.

Næste kamp

Wednesday 19:30
Premier League Premier League
Aston VillaAston Villa vs. ChelseaChelsea

Forrige kamp

I dag 16:30
Premier League Premier League
ArsenalArsenal2 : 1ChelseaChelsea
Premier League
# Hold
K.
Pts.