Falcao
Kommentarer
emmatorres9: Såfremt du mener at have læst noget eller set noget, så fortæl os hvor du har læst det og sørg for at vedlægge en kilde (fx den hjemmeside hvor du så det, men gerne et direkte link til kilden).
Det gør det hele meget lettere :)
chelsea2101: I emmas forsvar, så læste jeg det godt her forleden selv, men jeg gad ikke nævne det fordi jeg synes det virkede som en kæmpe and hvorfor jeg ikke gad eller nu, gider at smide et link ind. Rygtet er ca. lige så holdbart som Ronaldos tilgang til Chelsea
Vil nu sige det som jeg selv gerne så chelseas angreb efter denne transfer, i en 4-3-3 så med mata-sturridge/drogba-hulk. skræmmende offensiv, i en 4-2-3-1 synes jeg det skal være sturrigde-mata-lamps-hulk, med dem i topform bliver det farligt, god blandning af teknik, hurtighed og styrke, de ved allesammen også hvordan man får nettet til at blafre :)
Det er virkelig useriøst. Det sker ikke.
Og da slet ikke når man tænker på hvad der skete igår aftes. Torres lukkede kampen mod Barcelona.
Hazard vil til England, befinder sig i Manchester pt. men Abromovic vil gerne have ham, det kan være at trofæet igår trækker ham hen imod Chelsea nu når Abramovic vil have ham, spændende spiller!
Premier League
Chelsea vs.
Manchester United| # | Hold | K. | Pts. |
|---|---|---|---|
| 3. | Manchester United | 32 | 55 |
| 4. | Aston Villa | 32 | 55 |
| 5. | Liverpool | 32 | 52 |
| 6. | Chelsea | 32 | 48 |
| 7. | Brentford | 32 | 47 |
| 8. | Everton | 32 | 47 |
| 9. | Brighton | 32 | 46 |
| Spiller | Mål | Assists |