Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

Falcao

Jeg har hørt Chelsea gerne ville have Falcao, de har tilbudt A-Madrid Fernando torres som bytte, så de får Torres og Chelsea får Falcao
14 år siden
1950 visninger

Kommentarer

chelsea210114 år siden
emmatorres9-hvem er din kilde??? Hvis det passer så er har RÁ virkelig ramt forkerte. Torres har kun spillet 1 1/2 år i Chelsea og han er begyndt at finde vej til nettet under RDM...
Michael8214 år siden

emmatorres9: Såfremt du mener at have læst noget eller set noget, så fortæl os hvor du har læst det og sørg for at vedlægge en kilde (fx den hjemmeside hvor du så det, men gerne et direkte link til kilden).

Det gør det hele meget lettere :)

chelsea2101: I emmas forsvar, så læste jeg det godt her forleden selv, men jeg gad ikke nævne det fordi jeg synes det virkede som en kæmpe and hvorfor jeg ikke gad eller nu, gider at smide et link ind. Rygtet er ca. lige så holdbart som Ronaldos tilgang til Chelsea

Jimiwissing14 år siden

Vil nu sige det som jeg selv gerne så chelseas angreb efter denne transfer, i en 4-3-3 så med mata-sturridge/drogba-hulk. skræmmende offensiv, i en 4-2-3-1 synes jeg det skal være sturrigde-mata-lamps-hulk, med dem i topform bliver det farligt, god blandning af teknik, hurtighed og styrke, de ved allesammen også hvordan man får nettet til at blafre :)

chelsea210114 år siden
Ok Jeg har også lige fundet linket inden på skysport http://www1.skysports.com/football/news/11668/7761777/
Steen14 år siden

Det er virkelig useriøst. Det sker ikke.

Og da slet ikke når man tænker på hvad der skete igår aftes. Torres lukkede kampen mod Barcelona.

Jimiwissing14 år siden

Hazard vil til England, befinder sig i Manchester pt. men Abromovic vil gerne have ham, det kan være at trofæet igår trækker ham hen imod Chelsea nu når Abramovic vil have ham, spændende spiller! 

Dwise13 år siden
Falcao har netop bekræftet på Twitter, at han skifter til Monaco. Uambitiøst, grisk, uden tilhørsforhold. Trist at han vil spilde sin karrieres bedste år.
Steen13 år siden
I kan evt. diskutere videre under transferrygtet på Falcao. Jeg lukker denne gamle tråd så den er samlet ét sted.

Forrige kamp

Sunday 15:30
Premier League Premier League
ChelseaChelsea0 : 3Manchester CityManchester City
Premier League
# Hold
K.
Pts.
3. Manchester United3255
4. Aston Villa3255
5. Liverpool3252
6. Chelsea3248