Fanpage for Chelsea FC
Fanpage for Chelsea FC

Hulk er i london?

Tænker i at Hulk kunne være en muglig transfer?
For mig ville Hulk være et drømmekøb.
12 years ago
4127 views

Comments

SebastianLunnDK12 years ago
Har du en kilde?
Blue4Life12 years ago
"After Chelsea, Arsenal and Tottenham fans all posted their excitement over a potential signing on Twitter, it turns out the Zenit St Petersburg striker was merely having a brief stop-over en route to Portugal" metro.co.uk

Enough said. Det er utroligt hurtigt rygter kan sprede sig via de sociale medier. Især twitter har godt nok givet spændingen ved transfermarkedet en ny dimension. Lader dog til Hulk-sagen her bare var en meget kort storm i et glas vand.
Rygtemaskinen12 years ago
Plbold.dk
Blue4life: det kunne være det fedeste køb til dato
Blue4Life12 years ago
Rygtemaskinen: Det ville i hvert fald være en kæmpe transfer for klubben, og ja da, Hulk er en fantastisk fodboldspiller. Som jeg skrev ovenover, var han tilsyneladende bare et stop i London for derefter at fortsætte til Portugal, hvor han vil restituere før Zenit skal i aktion igen.
Vi har dog næppe plads til ham i truppen alligevel, så det gør vel ikke så meget.
En storspiller som Hulk, burde ikke være tilfreds i en klub som zenit. Det er bare min mening.
Blue: Rygter er rygter men fedt det kunne det være.
SebastianLunnDK12 years ago
Ved ikke hvor fedt det kunne være igen. Han er en klasse spiller, ingen tvivl om det, men synes bare vi 'overloader' os med offensive spillere. Vi har SÅ mange unge super talentfulde drenge rundt omkring i verden, og synes snart det var på tide at give nogle af dem chancen. Som Blues4life også skriver er der vel heller ikke rigtig plads til ham.
Mvinther12 years ago
Der skulle ikke være hold i rygterne, men kun en mellemlanding. Men dette kan jo også være et rygte.

Jeg ser ham ihvertfald ikke komme. Hellere end klasse angriber
Kirk12 years ago
Vi må håbe det bare er et rygte, super overvurderet spiller!
Obi12 years ago
Tror og håber endelig ikke på den. Desuden tror jeg prisen vil være al al for høj.
Awekat12 years ago
Vi har allerede en brasser på den position, som passer meget bedre ind i vores system. Synes virklig Willian har løftet sit spil.
Steen12 years ago
Sidste sæson må jeg sige, jeg var kæmpe fortaler for Hulk til Chelsea. Vores nuværende situtation siger nej tak. Vi har en god kombi i Hazard -Oscar - Willian. Og nu har vi købt Salah og Schurrle, så synes virkelig det ville være unødvendigt. Så heller spare de penge og gøre et scoop til sommer, og lad os få en verdens klasse 9'er.
Steen: Efter min mening udelægger vi lukaku's kæmpe talent, hvis vi køber en verdensklasse angriber.

Hvis vi til sommer sælger Demba Ba og lader kontrakten med eto'o udløbe. Kunne vi have Torres og lukaku til at assistere hinanden, men selvfølgelig med Lukaku som førstevalg.Vi kan jo også altid bruge Schurrle som angriber, hvis skader og træthed går op i hat og briller.
Efter min mening vil det både løse vores angriber problem, og udnytte Lukaku's talent til fulde.

Helt ærligt vi har en af de bedste angrebstalenter i verden, de må vi ikke forspilde.

Awekat12 years ago
Jeg kan ikke lade være med at tænke, lad os nu se hvordan Demba Ba han spiller den næste måneds tid, hvor Torres er ude.
Steen12 years ago
Awekatten tror du virkelig han slår igennem? Eto'o er klart første valg anyway :/
Awekat12 years ago
Ja det er han, specielt efter det hattrick.
Demba har aldrig rigtig fået chancen i Chelsea. Nu er der en måned hvor han bør bevise sit værd, og i en FA cup kamp, burde han bare starte inde. Jeg synes det er tåbeligt at han stadig skal sidde på bænken.

Next fixture

Saturday 12:30
Premier League Premier League
BurnleyBurnley vs. ChelseaChelsea

Previous fixture

08/11 20:00
Premier League Premier League
ChelseaChelsea3 : 0WolvesWolves
Premier League
# Team
G.
Pts.