Januar...
Ja, rygtebørsen er jo for voldsomt i gang. Hvordan har i det med den?
Jeg ved ikke selv hvad jeg skal tænke. Om jeg frygter det eller ej. Folk som er på vej ud, folk som er på vej ind :S. Så sent som i dag læste jeg at Malouda og Kalou rygtes til Rusland og Malaga vil byde på Torres.
På samme tid læser jeg at vi er efter Cavani og Gøtze og Higuain... Jeg bliver nærmest helt forpustet af dette transfervindues rygter. Kan i holde styr på det hele? Og tror i at det bliver en god måned for os? Eller skal jeg kravle under dynen derhjemme og ligge i fosterstilling d.31/1/2012?
Kommentarer
Tror ikke der kommer det helt store. Vargas fra Sydamerika var rygtet kraftigt til, men Napoli skulle vist ha signet ham.Det skulle lige være man lejer en brede spiller, men håber man kigger i ungdoms og reserve rækkerne og finder en man vil prøve af..
David Beckham skulle angiveligt have lokket Lampard til L.A. Galaxy. Han venter nu bare på et tilbud.
Jeg aner ikke om det er sandt, men det håber jeg da ikke det er.
http://www.sporten.dk/fodbold/beckham-lokker-lampard
Men det skal lige siges at rygtet kommer fra The Sun, og de er altså ikke særlige troværdige. ;)
Miloš Krasi? fra Juventus har vært rygtet til, alt fra leje til en pris der ligger på 150 mio.Håber dog, hvis han kommer, det bliver som lejet og så man vurdere ham siden hen..
Læste på Chelsea Support\'s hjemmeside at Sneijder og Higuain måske var på vej. Ved ikke helt om jeg skal tro på det men det kunne ihvertfald være fedt!
Sneijder kan jeg ikke udstå, har bare aldrig brud mig om ham, og vil ha det meget svært ved at se ham i den blå trøje. At han er en dygtig spiller er så noget helt andet. Higuain, tja. Måske ikke lige til januar, men ud fra rygter så er han den \"varmest\" af rygterne..
Med mindre vi sælger Torres, ser jeg køb af Cavani, Götze, Higuaín eller Hulk totalt urealistiske. De er simpelthen for dyre i transfer og lønninger og med de kommende Financial Fairplay regler, vil det være for risikabelt for klubben, tror jeg. Så med mindre Torres sælges, tror jeg ikke, vi skal regne med de store indkøb.
Sig mig engang, hvad er der sket. Hvordan kan denne tråd have været så stille siden 4/1? Er folk blevet realistiske :) ?
Personligt venter jeg på fornuftige indlæg :)
Lad mig da åbne indlægget på igen så:
Der spekuleres meget i Gary Cahill i øjeblikket. Umiddelbart er prisen på £7 mio overkommelig, men alt tyder på at forhandlingerne går i stå omkring lønforhandlingerne. Angiveligt skulle Cahill kræve £100.000, som er det beløb A. Cole ligeledes modtager. Derudover går der også rygter om at han kræver fast startplads foran Luiz.
Dette er tilsynladende ikke noget Chelsea er med på..
Hva synes i?
Jeg aner ikke hvor god Cahill er, men startpladser er noget man tilkæmper sig til. Bonghoved han er.
Ved ikke hvorfor vi skal smide Alex på porten og købe en flabet bums (undskyld mit ordvalg, men Alex har en kanonkugle af et skud - hvad har Cahill)
Jeg er fuldstændig enig med dig Michael82, at en startplads er noget man kæmper for.
Og Cahill skal ikke foran Luiz, fordi Luiz er min ynglingspiller og han skal ikke på bænken :-))
Synes slet ikke han har format til at sige \"jeg vil spille fast\" og hans sæson i Bolton har da ikke vært super. For et par år siden hvor rygter kørte højt oppe om ham og prisen (iølge rygter) var op omkring 200 mio. Der er da løbet meget vand igennem åen siden da, men sådan som Luiz har spillet, tja, giv da Cahill chancen, og så vis hva han er lavet af..
Ifølge flere medier har vi i dag signet Gary Cahill på en 5 år lang kontrakt.Jeg ved godt, at det her ikke er en valid kilde, men wikipedia står det også:http://en.wikipedia.org/wiki/Gary_Cahill
http://www.goal.com/en-us/news/69/transfer-zone/2012/01/10/2839742/report-chelsea-reaches-breakthrough-with-gary-cahill-over
OMG OMG OMG!!!! Jeg håber SÅ meget at det her er sandt!!!
http://indkast.dk/index.php?nyhed=87768
Sad bogstavligtalt og så mærkelig ud i ansigtet da jeg læste det! I ved, som når man ser en lækker dame og tænker \"Daaaaaamn!\" :D
Michael jeg håbede på det samme, indtil at jeg læste på facebook at AVB havde sagt at det ville de ikke.
Men man skal ikke altid tro på hvad trænere siger når det nu er Januar. :)
Nu er det officielt. Josh McEachran lejes til Swansea sæsonen ud, og Patrick Van Aanholt lejes til Vittese, Hvor Thomas Kalas & Ulises Davila også er lejet
Held og lykke til dem herfra:)
Tror I Drogba forlader os, for at slutte sig til Nico i Kina?
Man kan sige, at hans agent jo har været ude og sige, at han kun går efter pengene. Og han forlænger næppe sin kontrakt til sommer, så måske for at give lidt tilbage til Chelsea, lader han sig sælge her i Januar.
Det er blot tanker, i forhold til de rygter som går...
Awekat:
Det bliver helt klart meget spændende at følge. Personlig er jeg lidt \"ligeglad\". Han har bestemt udtjent sin værnepligt hos Chelsea, så hvornår han vælger at smutte er op til ham selv. Vi har jo Lukaku som tripper for at komme igang regelmæssigt på førsteholdet.
Awekat.
Jeg følger det selv. Jeg er stor fan af Droggy fordi han netop er et monster oppe foran og respekterer ham dybt bl.a. fordi han giver så mange penge til sit hjemland.
Jeg ville ønske at de ville forlænge hans kontrakt med 2 år som han har ønsket, men forstår ham godt hvis han smutter over til Anelka. De er gode venner, så det ville være en god måde for dem at lege videre på.
@Michael82 + Ejerskov:Enig i at han har udtjent sin værnepligt. Han har givet os så utroligt meget, og han har været dedikeret mere end man kan forlange af nogen spiller.
Hvis han flyver, skal der ikke lyde andet en klapsalver ved afgangen.
Ikke enig i at jeg er ligeglad. Det bliver med en klump i halsen, når han forlader os. Håber dog, at han ville forlade os på en anden måde, hvor han kunne nå at hyldes for det han trods alt har udrettet. Hvis han bliver solgt i januar, og har spillet sin sidste kamp, er det sgu synd. Håber virkelig, at Stamford Bridge kunne tage en ordentlig afsked med ham.
Når det så er sagt, er fornyelse ved at være oppe over, og lige meget hvordan man vender og drejer det, er Drogba ikke den han var for 2 år siden. Og helt enig i betragtningen om, at hvis vi skal give plads til Lukaku, må Drogba (desværre) forlade os.
Helt enig i dine perspektiveringer Awekat. Personligt håber jeg på at Drogba vil lave en Giggs. Acceptere at han er ved at blive gammel og ende som indskifter og evt. en angrebstræner for Lukaku.
Men det er mit drømmescenarie
Nu lukker vinduet snart, tror i der kommer flere nye ansigter ind??? andre end ham de bruyne, som efterhånden ser ud til at være rimelig sikker. men han bliver jo udlejet med det samme.
Synes ikke vi har fået en erstatning for anelka endnu??
Tja, synes nu ikke det er nødvendigt at hente en ind i stedet for Anelka, efter som han heller ikke spillet vildt meget i år, mest som sub, men hvis man vil tro på det ungdoms projekt som Chelsea & AVB har gang i, så hjælper det ikke at man hente en \"profil\" eller \"fuldendt\" spiller, hvilket vil svare til siger man ikke tror på det ungdom man har.
Korte af det lange, Lukaku må være ham man giver og prøver af..
| # | Hold | K. | Pts. |
|---|---|---|---|
| 1. | Manchester City | 2 | 6 |
| 2. | Hull City | 2 | 6 |
| 3. | Chelsea | 2 | 6 |
| 4. | Brentford | 2 | 4 |
| 5. | Newcastle | 2 | 4 |
| 6. | Everton | 2 | 4 |
| 7. | Leeds | 2 | 4 |
| Spiller | Mål | Assists |
|---|---|---|
| M. Rogers | 1 | 0 |
| C. Palmer | 1 | 1 |
| João Pedro | 1 | 1 |
| J. Bynoe-Gittens | 0 | 0 |
| V. Barco | 0 | 0 |
| R. James | 0 | 0 |

Viaplay.dk
See
V Sport Ultra HD

Hm.. Jeg tror ikke der kommer den store aktivitet. Der er stadig masser af spillere i truppen, der både kan og SKAL præstere på højere niveau end de gør nu. Jeg ser gerne truppen intakt - vigtigst af alt, at der ikke sælges nogle. Synes Kalou er virkelig vigtig sub at have, så ham ser jeg nødigt forlade os. Og ja, Torres... Ham må vi tage stilling til til sommer. Giver absolut ingen mening at sælge ham midt i en sæson.