Kommer der flere Chelsea køb.????
Hvem køber de.?
Kommentarer
Tror at de når at få købt en sidste spiller. Gætter på Moutinho eller Alvaro Pereira, som begge spiller i Porto.
Tror vi får en kreativ midtbane til holdet, som bliver købt på sidste dagen, ellers kan det være at AVB henter Hulk på det sidste dag for en vanvids pris.
Selv tror jeg på at vi ikke rigtig behøver nogle flere spillere ellers skulle det være for breden.
Kan ikke se hva vi skal med Moutinho, jo vist er han en go spiller og det bliver en lang sæson og skader kommer jo også nogen af, men giv da hellere chancen til Oriol Romeu eller Josh McEachran.. Men det kommer også an på hvilken opstilling AVB stille op med fremover.
Højrebacken er måske ikke det bedste sted på holdet, men Ivanovic er da ikke dårlig.
Hulk ville være top nitten af få til..
Skulle Chelsea gå efter nogen, så nogle brede spillere der rent faktisk er bekendt med Premier League. Nogle engelske spillere til breden ville være skønt. Jenas er rygtet væk i flere omgang fra Spurs, så kan han fåes billigt :)
Men Davila fra Chivas, kommer til, kender intet til ham, men spændene med alle de unge spillerehttp://www.chelseafc.com/page/LatestNews/0,,10268~2434327,00.html
Jeg tror ikke Hulk skal nogen steder i dette vindue...
Tror ikke at der kommer flere til klubben. Så skal de også skynde sig, hvis de skal nå at hente en, inden transfervinduet lukker på onsdag!.
Håber de når at hente en, og håber det bliver modric, men bare ikke til 340mio jo alt alt for meget.
Jeg tror ikke længere på Modric handlen...
Kan stadig se at Neymar kommer til... så er der kreativitet så det batter :D
Det sker ikke Michael :-)
Tror at Neymar er så overvuderet efter europæiske standarter at det gør helt ondt.Hvor mange sydamerikanse spillere har ikke brillieret og siden kommet til europa og floppet (Saviola, Riquelme, Robinho til dels)Håber så enderligt at han ikke kommer til..
Synes nu ikke Saviola og Riguelme var flops i FCB :) Men er enig i at Neymar nok ikke holder til PL og Chelsea
1 word... Ronaldhinio :P
Ydermere vil jeg også gerne pointere Ronaldo - ikke en stor fyr, men klarede sig forrygende i PL. Jeg ved ikke om jeg skal tro at Neymar ville klare sig godt, men jeg kan sagtens se det for mig.
| # | Hold | K. | Pts. |
|---|---|---|---|
| 1. | Manchester City | 2 | 6 |
| 2. | Hull City | 2 | 6 |
| 3. | Chelsea | 2 | 6 |
| 4. | Brentford | 2 | 4 |
| 5. | Newcastle | 2 | 4 |
| 6. | Everton | 2 | 4 |
| 7. | Leeds | 2 | 4 |
| Spiller | Mål | Assists |
|---|---|---|
| João Pedro | 1 | 1 |
| M. Rogers | 1 | 0 |
| C. Palmer | 1 | 1 |
| M. Gusto | 0 | 0 |
| Geovany Tcherno Quenda | 0 | 0 |
| E. Fernández | 0 | 0 |

Viaplay.dk
See
V Sport Ultra HD

Tror ikke at Chelsea gør flere handler, skulle lige være nogen yngere spillere der på sigt (forhåbeligt) kan gøre sig gælden på første holdet. Profiler/stjerner, der tror jeg vi har set den sidste komme i det her vindue..