Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

Lampard færdig i Chelsea.

Hej alle,

Jeg har lige læst denne artikel:

http://www.dailystar.co.uk/football/view/282544/Chelsea-to-say-Frank-you-and-goodnight-to-MLS-bound-Lampard/ 

På det seneste har der været adskellige rygter om Frank Lampard og et forestående skifte til kinesisk fodbold.

Efter sigende skulle Lampard (heldigvis) have afvist et skifte dertil. I artiklen står der endvidere at Chelsea har meldt ud at Lampard ikke har nogen fremtid i klubben, og man derfor ikke ønsker at tilbyde ham en ny kontrakt. 

Jeg mener stadig Lampard er en essentiel og vigtig spiller for Chelsea fordi at han har en stor erfaring og i mine øjne vil være et godt supplement til de nye unge spillere (Hazard, Oscar osv.)

Hvad tror I? Er det bare rygte og mener I stadig, at Lampard fortjener en plads på holdet?

13 år siden
6031 visninger

Kommentarer

Blue4Life13 år siden

Jeg kan stadigvæk ikke se det ske i januar. Lampard forlader os muligvis til sommer, men det vil overraske mig meget, hvis han kunne finde på at forlade os midt i en sæson.

Jeg vil hade den dag hvor Lampard smutter, men uanset hvad ønsker jeg, at han forlader klubben på en ordentligt og måske endda storslået måde, ligesom Drogba.

Han bliver nok aldrig den Giggs/Scholes-type som kan håndtere at sidde på bænken gang på gang. Desværre...

Elholm8913 år siden

Nooo! Lampard må ikke smutte nogen steder! Jeg elsker simpelthen den mand!

Selvfølgelig er jeg klar over at han ikke er eller burde være fast mand mere, men han er stadig en utrolig vigtig spiller at have i truppen.

Ville godt kunne forstå at for meget tid på bænken ikke vil være tilfredsstillende nok for ham, hvorfor det er fair nok hvis han da smutter.

Håber virkelig bare at han så først smutter til sommer og får en fantastisk afsked! (Evt. i form af en 1. plads i Premier League)

Frank Lampard er en levende legende!

CW13 år siden

Jeg håber hverken det sker i januar eller til sommer. Mit hjerte vil simpelthen bløde. Har sådan gået og håbet på, at han kunne blive i Chelsea for altid (Giggs, Scholes.) men det scenarie synes at fordufte mere og mere.

Jeg håber snart at han bliver sin skade kvit, så vi kan få ham i aktion igen! 

rasmus9313 år siden

di matteo, har selv udtalt at lampard stadig er en vigtig brik i hans trup, hvor efter lampard selv har udtalt at hvis han skifter bliver det til U.S.A eller west ham, men hans første valg er CHELSEA og andet valg west ham hvor han kom fra

Duxii13 år siden

Jeg har sagt det før og siger det igen - han stopper først i Chelsea i 2013/2014 sæsonen

Abdik13 år siden

Nooooooooooooooo Hell Nooooooooo!!! Lampard er og bliver vores Legende, Jeg vil blive mega ked af det, hvis han forlader os!! Jeg tror bestemt ikke at Chelsea kunne tillade sig at afvise Lamps!!

Abdik13 år siden

hvis de lader Lamps smutte, så kan de også lade JT smutte og Mikel og A.Cole følger efter!! så går der heller ikke længe før Cech følger også.. jeg hader det virkleig..

WilliamB13 år siden

Skulle Lampard, Terry og Ashley Cole forsvinde fra klubben indenfor det næste år, synes jeg det vil virke meget naturligt set ud fra hvilken retning klubben har valgt at gå det sidste 1 1/2 år.

Jeg vil ikke blive ked af at se dem forlade klubben, for jeg er sikker på, at hvis træneren og klubben mener at nu fungerer det ikke længere med dem på holdet, så stoler jeg på at det er det rigtige valg. Ikke desto mindre vil de tre spillere have min aller største respekt, for de har om nogen været med til at forme den her klub gennem det seneste årti.

Det vil være trist ikke længere at skulle se deres navne på holdkortet, men det er en del af fodbold, specielt fodbold på højeste plan.

Alle spillerne forsinvder på et tidspunkt, og vi kommer alle sammen videre også.  

Awekat13 år siden

Fornuftig kommentar WilliamB

Dwise13 år siden

Jeg tror nu ikke, at Terry kommer til at spille andre steder end Chelsea. Og synes også stadig, at han er blandt verdens bedste forsvarsspillere. Cole er jeg mere usikker på. Men uanset hvad, vil det være et tab for klubben, og han vil blive svær at erstatte.

Lampard har været synonym med Chelsea i mange år, og han har gjort så meget for klubben, at han afsked vil gøre lidt ondt på de fleste Chelsea-fans. Men tiden kommer for alle spillere, og har respekt for dem, der vælger at stoppe mens legen er god.

Mikkel8CFC2613 år siden

Jeg startede med at støtte chelsea omkring 2010, så jeg er selvfølgelig meget trist over at jeg ikke har kunne bevidne deres liv i klubben, men er glad for at have kunne støtte og følge dem i de år jeg har været fan her i klubben, og er personligt meget glad for at jeg nåede at se dem vinde Champions League og FA Cuppen. Også det at jeg har set dem alle tre på Stamford Bridge, hvor Lampard bl.a. scorede på en volly fuldender det hele.

Men håber nu at de bliver i klubben fortsat.  :)

WilliamGj0213 år siden
Lampard og Terry er blå og forlader ikke klubben og Terry er jeg 100% sikker på aldrig!!! Nogensinde forlader Chelsea og han bliver træner end dag
Obi13 år siden

Enig med Aben om William. Men den har lagt lidt i luften i noget tid, og Cech, Cole, Terry, Lampard og Drogba som har kæmpet om det Cl trofæ i så lang tid nået det endelig, så man kan sige at de kom med i mål og en naturlig udslusning har og vil stadig være der. Og så længe de kan spille med på højeste plan, så er de mere en velkommen, men den dag kommer hvor man kan se\" Det her går sgu ikke\", så skal de listes lige så stille ud, ikke at jeg ikke erkender deres bedrifter i klubben, men blot at alt har en ende og en regnorm har 2. Tror ikke at Lampard skifter til en anden Pl klub, tror lidt på, hvis det var, til MLS.

Duxii13 år siden

Det her med at de ALDRIG forlader klubben og det her tror jeg måske ikke helt på.

De er fodboldspillere og vil gerne spille, så hvis Lampard føler han har 2-3 gode sæsoner i sig er det jo naturligt nok at han søger mod USA, Kina osv. for at få masser af spilletid inden karrieren indstilles.

En ting er jeg dog sikker på, de kommer ikke til at spille for en anden klub i England!

SebastianLunnDK13 år siden

jeg tror godt at Lampard kunne finde på at tage til West Ham igen... det har han faktisk sagt at han helst ville, hvis han skulle skifte klub... ville også være naturligt, at slutte der hvor han startede... Ligemeget hvor han ender vil han altid være en af min all time yndlings spiller!

Obi13 år siden

Dog tvivler jeg lidt på West Ham, bla fordi fansene altid var efter ham, eftersom de mente han ikke var god nok og kun var på holdet fordi hans onkel og far var trænere i klubben. Men deres måde de blev afskidet på sat også nogle riser i lakken. Men man skal aldrig sige aldrig i fodbold.

ChelseaFreak13 år siden

Han gør det selføgelig ikke

Elholm8913 år siden

Synes virkelig Lampard, Cole og Terry skal have lov til at blive i truppen indtil de går på pension!

Ikke fordi de skal blive ved med at have fast plads i start 11\'erne, men fordi de er utrolig vigtige at have i truppen hvad angår moralen og at have rutinerede spillere blandt vores unge.

Derudover er de jo ikoner i truppen og vores britiske rygrad!

Håber virkelig at de får lov til at blive! Giv dem respekten og rollen som Giggs har i Man Utd.

KTBFFH!

WilliamB13 år siden

Elholm89, jeg synes også det kunne være fedt hvis de blev i klubben og fik en rolle som den Giggs lader til at have i United. Men det har hidtil ikke virket som om, at nogen af de tre har intentioner om at være tilfredse med den rolle. Respekt den har de for klubben, men de er altså ikke større end klubben den er. Så enten må de jo acceptere at være \'bit-part\' spillere, eller også må de finde et andet sted hvor de kan få lov til at spille fast.

Slettet bruger13 år siden
Lampard skifter ikke til kinesisk fodbold
Torres2013 år siden

Abramovich vis dit løve hjerte og behold dem(Terry, Cole og Lampard).. Du skuffede os da du fyrede Di Matteo ikke skuf os to gange på en sæson 

SebastianLunnDK13 år siden

Prøv lige at læs det her! Fantastisk!

Ved ikke hvem der har skrevet det, men kredit til ham!

a poem on a legend .... \"Circa 2001, a story began, a tale that is frank, About a young man of twenty two, His enormous rise through the ranks, ... And his tryst with a club in blue.

He wore the lions crest at his heart, And on his back graced the number eight, You could sense something special was about to start, The man who was destined to be great.

He strode to make a hope of 50 years, Not once but twice did he run to the screams, 164 times in succession he swept their fears, And in his presence answered all their dreams.

He held the gold above with great pride, Not once did he forget to kiss the crest, Two fingers to the sky, with nothing to hide, It was as if he knew, he was simply the best.

The feat was repeated, the legend had already begun, As he shrivelled, shrugged, and turned 360 for fun, The world saw him second only to one, Impossible angles he drew, the world was won.

Tragedy struck, the birth giver breath no more, The man wept as he placed down his fate, Looked at the heavens and went on to score, Tears drowned, as the voices began to elate.

Defied time, to place his status higher, And latched across what seemed a lost cause, Four hundred times he\'d set the world on fire, Thanked her again, the enigma that he was.

He swept once, he swept twice, 27 to the double, A century and a half, the records were his alone, Critics that provoked, asked for trouble, There never was a king this worthy of a throne.

11 years on, one chapter was left incomplete, He stepped on the green, his heart bled blue, Leader of brave men, destroyer of the elite, En route to making thousand blue prayers true.

Circa 2013, now lies upon his glorious blue eyes , Search far and beyond search very hard, Through the seven seas, the stars up high, Will the world ever find another frank lampard.\"

f9t13 år siden

Lamps er super vigtig håber IKKE han flytter!!!!

BluesTonight13 år siden
Har lige læst at han skulle have skrevet under på en etårig forlængelse.. Super vigtigt!
Tweaker1213 år siden
Jeg tror Lampard forlænger!

http://sporten.tv2.dk/2013-05-15-efter-triumf-lampard-antyder-forlængelse
Michael8213 år siden
Jeg lukker denne tråd - da den er gammel og vi i forvejen har en kørende om Lampard.

Næste kamp

Wednesday 19:30
Premier League Premier League
Aston VillaAston Villa vs. ChelseaChelsea

Forrige kamp

I dag 16:30
Premier League Premier League
ArsenalArsenal2 : 1ChelseaChelsea
Premier League
# Hold
K.
Pts.