Mauricio Isla
http://www.metro.co.uk/sport/895498-chelsea-make-initial-approach-for-mauricio-isla
Ifølge hans agent er Chelsea favoritter til at få ham, det eneste jeg ved om ham er at han er en hurtig, offensiv back. Er der nogen af jer der ved noget om ham, er han god?
Kommentarer
Den samme info jeg har omkring ham Aewkat, men lyder som en spændene spiller, men ved ikk om han er en arbejdsmand eller? Chelsea mangler måske mere en kreativ midtbane spiller..
de skal købe david silva
Ja i Fifa, ikke?
Tror vi får svært ved at lokke spillere til os hvis ikke vi kvalificere os til CL næste sæson. Så skal det være på baggrund af at man vil bygge et stærkt hold op (ala City). Jeg kan godt forestille mig en type som Eriksen eller Hazard i Chelsea. Men spørgsmålet er om ikke vi allerede har flere unge som ville passe ind?
McEachran, De Bryne er jo to unge midtbaner :). Gud hvor jeg håber på at de får tid i næste sæson!
Jeg kunne godt forestille mig om mindre køb som f.eks. Marin, her i det kommende åbne transfervindue. Det bliver ikke noget voldsomt, hvis vi ikke vinder over bayern og får adgangsbilletten til CL.
Hvis vi \"kun\" ryger i Europa League, så tror jeg vi bruger vinduet til at mindre køb og til at roste holdet op, med de unge spiller der for chancen til at vise sit værd på europa-plan.
Fantastisk mulighed for Roberto Di Matteo til at fokusere på PL og vinde det, og få adgang til CL til næste sæson igen med et VIRKELIG stærkt sammenspillet hold.
| # | Hold | K. | Pts. |
|---|---|---|---|
| 1. | Manchester City | 2 | 6 |
| 2. | Hull City | 2 | 6 |
| 3. | Chelsea | 2 | 6 |
| 4. | Brentford | 2 | 4 |
| 5. | Newcastle | 2 | 4 |
| 6. | Everton | 2 | 4 |
| 7. | Leeds | 2 | 4 |
| Spiller | Mål | Assists |
|---|---|---|
| M. Rogers | 1 | 0 |