Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

Mourinho's Plan B, C og D?

Det er vel ikke gået forbi nogens næse at Chelsea forsøger at hente Rooney, men hvis det slår fejl, hvem skal vi så hente? Eller skal vi overhovedet hente en ny angriber ind i klubben?

Rygterne lyder på at Jackson Martinez er blandt favoritterne sammen med Eto'o men også Falcao og Lewandoski.

Mener selv at Lewandowski er usandsynlig da jeg tror han skriver under med Bayern i januar på en fri transfer.

Jackson Martinez ville jeg elske da han er en stor fysisk angriber som er målfarlig og helt sikkert vil passe til PL. Han havde også en kanon sæson for Porto med 27 mål i 31 kampe!

Falcao er der ikke så meget at sige til. En angriber som er blevet solgt for ca. en halv milliard og en mand som klart har evnerne til at blive topscorer i PL. Igen en stor og fysisk spiller.

For mig måtte Plan c gerne være at satse på Lukaku,Torres og Ba og så handle ind til januar hvis ikke vores angribere får scoret.

Men Eto'o.... Ville selv mene manden ikke bliver så god som han har været engang. Desuden er Lukaku og Torres bare bedre ifølge mig og vi ville ikke kunne bruge Eto'o udover Capital one cup og Fa cuppen.

Det var min mening. Skriv hvem i synes der skal være Plan B, C og måske D. Eller om i synes Chelsea overhovedet har brug for en ny angriber.
2237 visninger

Kommentarer

Hvis Demba Ba ryger til Roma, og vi ikke kan få Rooney, synes jeg egentlig at Jackson Martinez kunne være et udmærket bud. Men ellers ville jeg sige også mene, at vi må se hvordan sæsonen går med Lukaku og Torres (og Ba)?

Men nu er jeg (heldigvis) ikke træner i Chelsea, og jeg gad godt nok godt at vide hvad Mourinho har som plan B eller C.
Men een tænker bare; er en plan B og C godt nok til Chelsea, og vores måske-kommende angrebsproblemer?
Jeg vil helt klart mene, at vi ikke har brug for flere middelmådige angribere. Vi har i Lukaku en af de største angrebstalenter i verdenen, hvor Torres og Ba er rutinerede som er fine backups.

Så hvis vi skal ud at investere, skal det være Rooney, Lewandowksi eller Falcao. Dog bliver jeg mere og mere vild med ideen med Rooney i Chelsea. Ham og Lukaku i rotation eller på banen samtidig vil være en utrolig giftig formation.

Tror ikke Ba smutter, han er jo lige kommet :)
Synes ikke vi skal ud og invistere på en ny angriber. Som jeg ser det er vores angribere fine! Hvis Lukaku får chancen regelmæssigt er jeg sikker på at han nok skal bombe. Torres og Ba er i mine øjne også to gode angribere, og er sikker på at de også kan bidrage med nogle mål... Men hvis vi absolut skal have en ny angriber, skal vi i hvert fald sælge en først.. For 4 angribere til 1 plads?? Arrgh vel? ;-)
Det er umuligt at sælge! Mou vil ikke have det! Men en angriber mere synes jeg nu godt vi kunne bruge! Mou har jo selv lige været ude og sige at vi går efter en angriber, så jeg tror ikke det er så usandsynligt!

Falcao ryger ikke fra Monaco det tør jeg sku godt sætte min penge på! Han er lige kommet dertil og det var jo kun før han kom dertil at han blev rygtet til Chelsea! Hvis han igen bliver rygtet hertil er det en and!

Lewandowki kuuunne være en mulighed! Stor dejlig spiller, som scorer VANVITTIGT mange mål!
Men jeg er ikke helt sikker på at det nu ville gå ham så godt i PL, han har jo heller ikke kommenteret på det med Bayern! Det kunne jo bare være en and det hele!

Eto'o heller ikke! Han ryger ikke tilbage til de store hold igen!

Så nævner du Jackson Martinez som er en guddommelig spiller scorer mange mål fysik, teknik, og det hele! Ham ser jeg bestemt som en god mulighed;-D
Jeg tror desværre heller ikke at José sælger Ba, men jeg er meget spændt på at se hvad han så gør når han får 4 angribere i truppen, om det er noget med at Torres skal til at spille et sted på fløjen eller noget, eller om det er noget helt andet, jeg tror helt bestemt ikke at Rooney vil kunne sættes mange andre steder end i angrebet, og så har vi jo Lukaku, jeg giver ikke meget for Ba, så når en 4. angriber kommer, så får han minimalt med spille til :)
At han går ud, og siger, at man vil hente en ny angriber, må vel et eller andet sted indikere et salg. For som SebastianLunnDK skriver, så er det vel lige i overkanten 4 om en enkelt plads. Rooney ligner en mand, som Mourinho har sat sig for at hente, men hvis det skulle fejle, så er jeg enig i, at Martinez er en spændende spiller. De kan bare noget med angribere i Porto.
Det overraskede mig lidt at se Ba starte mod Villa, og troede egentlig, at det var ham, som var på vej ud. Men en eller anden ryger, det er jeg overbevist om. Hvis ikke i dette vindue så til januar.
Torres scorede ikke mod Hull, Ba scorede ikke mod Aston Villa og Lukaku er blevet skiftet ind, men har dog ikke fået en hel kamp.
Så gad vide hvem der starter inde mod Man U.
Får Lukaku sin første startplads eller får Torres chancen igen?
Personligt synes jeg ikke at de skal bruge Ba.

Og grunden til at Ba startede inde igår kunne man håbe var for at vise ham frem ;)
Ba startede vel kun inde igår så han ikke får de 4 første kampe på bænken for han kommer ikke til at starte inde mod United eller Bayern da Lukaku og Torres helt sikkert får en startplads i hver sin kamp.
Jeg kunne godt forstille mig at Lukaku får kampen mod Man U. og Torres får mod Bayern, da Torres klart har mere erfaring med de store hold, og så har han det med at score i finaler ;)
http://plbold.dk/bayern-angriber-interessant-for-chelsea/
Går de nu efter Mandzukic? Ville det være en god idé?
Mandzukic er ikke tilsalg, det er lige så sikkert som amen i kirken.
Tror ikke man kan regne med plbold.dk
De opdigter sikkert nyheder som aldrig vil ske, for at få siden til at blive kendt...
Kirk
Jeg synes de skal sælge Torres og Ba, til fordel for 2 nye. Mit bud på dem er Rodrigo, Jackson Martinez eller Christan Benteke!
Chelsea sælger ikke dette vindue, de lejer højst en spiller ud (Moses)

Desuden skal vi ikke sælge Torres.
Kirk
BlueFan, nej jeg tro eller ikke de sælger i dette vindue, men som jeg skriver (synes jeg) de skulle gøre det. Og jeg kan ikke se hvorfor du vil beholde Torres???. Jeg har for længst mistede tålmodigheden. Han bliver ikke til noget i Chelsea. Jackson Martinez, Romelu Lukaku og Rodrigo ville være de perfekte angriber at råde over! Forskellige og med fremtiden foran sig for dem alle.
Chelsea står i en mærkelig situation hvad angår angrebet.
Lukaku er på papiret og resultat mæssigt vores bedste angriber, men som man ku se i Real trænings kampen kom han ikke frem til meget og tror ikke meget selv på at han får CL succes for os inden for de næste par år.
Ba har vi kun haft i 1/2 sæson og i den halve sæson har han ikke skuffet men heller ikke præsteret så ville være respektløst ikke at give ham en chance og tror personligt han vil udvikle sig for bag angrebet har vi jo en hver managers drøm.
Torres kører nu på Chance nr Ukendt og spørgsmålet er hvor længe man kan håbe på ham ? Jeg afskrev ham som topangriber i Liverpools sidste sæson. han har nogle gode perioder men så kommer der down perioder hurtigt efter som holder længe. Hvis han ikke var beskyttet af kontrakt var han nok blevet fritstillet for længst. Synes ikke hans løn matcher hans arbejde og ja han løber meget for holdet men han blev købt for at lave mål og han lovede mål men de er udeblevet.

Roman nød CL sejren, så han vil sikkert ha en mere og han vil nok også ha vi afgøre CL pladser i ligaen hurtigere så skal der en rigtig top angriber der både er det på papiret og banen. Eneste signing ifølge mig vi mangler er en angriber som f.eks Martinez eller Rooney.
Så ser det snart ud til at Eto'o snart bliver offentliggjort!
http://indkast.dk/index.php?nyhed=108008
Eto er en kæmpe gambling.
Manden kan spille spille bold ingen tvivl men hans form kurve siden Barca er gået ned og synes ikke rigtigt han præsteret i Inter.
Men stadig tror jeg godt han kan slå Torres af pinden hvis Roman tillader det.

Forrige kamp

Premier League Premier League
ChelseaChelsea4 : 3BrightonBrighton
Premier League
# Hold
K.
Pts.
1. Manchester City26
2. Hull City26
3. Chelsea26
4. Brentford24
5. Newcastle24