Ny TRÆNER..????
Jeg håber på Jose M, som ny træner. Men chancerne for at det bliver ham eller Josep G, de er virkelig meget små, de har begge også sagt, at de bliver i Barca og Real.
De skal tænke sig virkelig godt om nu, finde den helt rigtige.
Hvem synes i..????
Forslag.
1. Capello
2. Joachim löw
3. Guus Hiddink (Bliver svært er i Rusland)
4. Bielsa ( Bilbao). Kender ham ikke..
5. Di Matteo og Zola sammen
6. David Moyes
7. Jurgen klinsmann
8. Sven Goran Eriksson
9. Michael Laudrup
10. Lippi
Hvem synes i og hvorfor..??????
Kommentarer
Hey Torres9,
Spændende emne. Jeg håber lidt på dit forslag nr. #5! Jeg er overbevist om at Matteo er det rette valg lige pt. for Chelsea, hvis ikke JM er en mulighed. At få en respekteret silverfox gut ind som JM ville sku gøre lykke! Men hvis Matteo redder sæsonen fra fiasko, og ender med at give os billetten til Champions League og føre os til noget der ligner glory - efter AVB\'s store fald. Så kan jeg virkelig ikke se han ikke skulle have lov til at fortsætte? Manden har da bevist sit værd så... Også får han også muligheden for at roste sig til den nye sæson i sommervinduet, hvor han mener hullerne er i truppens brede.
Matteo også Zola som offensiv coach ;) i\'ll be so happy.
Men klart JM - hvis dette er muligt.
Jeg tror det er fint at RDM tager sæsonen ud, men jeg tvivler på han er manden til at føre Chelsea til succes.
Jeg har også hørt/læst fra diverse medier, at han ikke er fantastisk til mandskabspleje, og spillerne fra West Bromwich tiden har udtalt, at han var arrogant, og at han tit dukkede op \"uforberedt\" eller uden at have forberedt sig taktisk til dagens modstander.
Derudover har han jo selv udtalt at han ikke har nogle venner i fodbolden.
That being said, så har han jo gjort det fint indtil videre. Gør han det fantastisk og redder vores sæson, kunne jeg godt forestille mig at han blev tilbudt en permanent stilling, men tror vi har brug for en ny mand udefra.
Gåsen er min klare favorit, og hvis ikke ham så enten Löw eller Klinsmann.
Findes der ikke allerede to tråde i forummet, hvor det her bliver diskuteret? Der er da inegn grund til at blive ved med at starte diskussionen forfra.
Håber personligt på 1,4 eller 5
men nr. 5 vil være mest realistisk, tror også den vil give et godt resultat hurtigst, nu når Di Matteo allerede er på posten og kender spillerne rimeligt godt.
Men man kan jo ikke rigtigt vide noget før sidst på sæsonen om hvor godt han har klaret sig, og hvorhvidt zola skal tilbage, han er jo rigtigt populær der.
Tror kampen imod Napoli bliver meget afgørende, til den positive side, hvis de ryger ud, så kan Di Matteo ikke for den fulde skyld for det.
Men hvis de går videre er det jo et kanon resultat (:
Håber på 1 eller 5
1. Fordi jeg godt kan lide Capello og han har et godt forhold til mange af spillerne.
5. Fordi det er meget realistisk og Di Matteo har fået fine resultater og det bliver nok ikke værre med Zola sammen med ham
Nu må vi jo se hvordan Di Matteo klarer det. Hvis han nu få os videre i CL og vinder FA cuppen, samtidtig med at vi får en CL plads, så kan det da godt være, at han får en sæson til. Men det tror jeg ikke på.
Glemmer man ikke Didier Deschamps på denne liste.
Ex Chelsea spiller erfaren træner, god alder.
Han er ifølge rygter utilfreds i Marseille med de begrænsede midler han får stillet til rådighed. Alligevel slog de Inter ud af CL.
Mener han har været nævnt i en anden tråd. Også et udmærket bud - han har i hvert fald fået det maximale ud af Marseille, og de spiller også frisk bold.
Kunne sagtens se ham
Det Chelsea har brug for en er manager der kan få det bedste ud af spillere, som Hiddink gjorde da han kom til holdet, som Mourinho gjorde, som Ancelotti gjorde, de andre managere imellem dem har ikke formået at kunne få det bedste ud af spillerne.
AVB kunne ikke for han havde for travlt med at drømme om hvordan han ville have dem til at spille istedet for at rette op på deres spil så det passed mere til spillerne.
Derfor en manager som Löw, Mourinho, Deschamp(Godt nok spiller marseill dårligt i ligaen), Cappelo og Bielsa, det er alle managers der får det bedste ud af spillere.
Hvorfor delen dulen bruger vi alle de forkortelser: JM AVB RDM CA og så videre det er da vild dovent ;-P
@skib97, fordi vi Chelsea fans, til forskel fra United, Tottenham, Liverpool og Arsenal har jobs og så videre som skal passes ;) Tiden er knap.
Kunne godt tænke mig at se Di Matteo og Zola, alternativt Löw. Specielt grundet hans arbejde med talenter, som kunne gavne klubben i udskiftningen af de ældre herre :)
Jeg er helt sikkert blevet endnu mere bekræftet om at Di Matteo er manden man skulle satse på! - Han får noget frem i spillerne som ikke er set længe!
Ved godt jeg stadig er oppe at køre efter igår og Di Matteo er ham jeg vil stemme som den næste præsident, men er stadig nødt til lige se tiden af, 3 kampe er ikke helt nok til at overbevise mig endnu. Han har jo faktisk mindre rutine, rent internationalt iforhold til AVB.
Capello. Har stadig en go fidus til ham som ny træner til sommer. Han er ledig, så ingen høj pris for at få ham fri, og han kender kulturen, flere af spillerne, respekteret samt han er høvdingen i truppen.
Joachim löw. Tror ikke på den her, og ud fra hvad jeg har læst, så er han stadig meget glad for tjansen i Tyskland.
Guus Hiddink (Bliver svært er i Rusland) Han er vist blevet en del af ledelsen og skal stå for udviklingen af unge spillere, så tror næppe han kommer tilbage.
Bielsa ( Bilbao). Han er perfektionisk, og må sige at de resultater han har skabt i år ud fra et begrænset market, så tror jeg han er fortid til sommer. Måske ikke i London, men vil ikke sige nej til ham.
Di Matteo og Zola, det er min dark horse, de 2 sammen, det får min gamle Chelsea trøje med autoglass tryk til at vende rundt. Det vil være nolstaldisk hvis det skete, men tror ikke det er det foretrukken valg.
David Moyes, Jurgen klinsmann, Michael Laudrup, Marcello Lippi, tror næppe de tiltræder. Og håber enderligt ikke at Sven Goran Eriksson tiltræder, sikke en sinke..
Selvom jeg ikke er meget for Rafa Benitez, så håber jeg ikke han kommer, men han har jo god historik i Cl og så tror jeg gerne Roman vil gøre ekstra meget for at Torres op i omdrejninger.
Obi: Jeg tror også at Roman er interesseret i at få Torres igang, men ville han ikke også det med Di Matteo og Zola? Overvej lige hvordan Di Matteo bruger ham allerede nu, og har ikke rigtig gået ham på klingen. Det ville Zola kunne.
Di Matteo & Zola - må da være det perfekte match for Chelsea. HVIS JM ikke er opnåelig.
Vi må heller ikke glemme Eddie Newton.. Han blev som den første kaldt ind som RDM assistant coach.. Så et eller andet må han da også have bidraget med.
Bare vi undgår Benitez så kan Abrammovic ikke gå helt galt i byen. Ved ikke hvorfor men jeg har af en eller anden grund opbygget et had til ham. Han har fået sin chance i Inter hvor han gjorde det tilpas dårligt, så væk med ham. Jeg kan bare ikke se hvad han ville gøre Chelsea godt
Ville det være helt utopi ,at tro på at vi kunne få Roberto Mancini ? ,Hvor længe har han egentlig kontrakt med Mancester city ?
@JMR: ELLERS tak.
Roberto Mancini gjorde det ikke bedre i sin første sæson end AVB - nu har han købt et super hold - bestående af nogle af verdens bedste på alle pladser. Alligevel ryger han direkte ud af Champions League, og kunne ikke engang klare at holde Shitty i Europa League. Derudover fører der ikke engang PL længere - og hvor længe har han brugt? 3 år?
Problemet med Mancini er, at spillerne han køber ikke kæmper for ham eller holdet - de kæmper alle for deres egen succes.
Bare se hele Tevez-sagaen...
Hvor længe vil du vente på succes hvis han lander I Chelsea? Og hvor længe får han lov at arbejde af Roman?
Roberto Mancini skal vi da for guds skyld ikke ha. Jeg håber personlgt på at Mourinho kommer tilbage, men tvivler lidt på det desværre. Guus hiddink ville også være godt, men ham bliver det nok heller ikke da han lige er startet i Rusland... Men det kan da også være Di Matteo gør det så godt at han fortsætter, han er da startet fantastisk må man sige:)
Awekat jeg kunne ikke være mere enig :)
Tror næppe at Mancini kommer til Chelsea, han er ved at bygge sin hold op, der har gode muligheder i fremtiden. Dog synes jeg han er temmelig overvurderet som træner, hans \"flotte\" meritter i Inter (tja, aldrig tæt på Cl succes), dog vandt han Serie A 3-4 gange i streg, mod Juve som var sendt i Serie B og Milan der var på vej til opbygning, og go del af holdet var købt af deres direkte modstander, flere af dem havde ikke 4-5 år i sig på toppen. Jeg er ikke imponeret af ham..
Synes sgu RDM skal have chancen, hvis det her det forsætter.
Hvis det skulle være en anden, så nok Löw eller Klinsmann. Måske Van Gal, selvom han ikke står på listen. Han kommer ihvertfald med disciplin! Eller Bielsa, han er jo genial.
Val Gaal, er skrub skør, havde lykkeligt glemt ham. Han lever stadig på det ry han skabte i Barcelona hvor han vandt 2 mesterskaber i træk, godt hjulpet af det halve Hollandske landshold, som han iøvrigt på forunderligvis ikke kunne få med til VM i 2002. Jo vist gjorde han AZ til mester et par år tilbage og førte Bayern til Cl finale siden hen, Meeeen, håber ikke han kommer. Han virker bare ikke som en der kan fornye holdet, men som du siger Hasle, så er der disciplin :)
Jeg håber de finder en god løsning, men den skal også være klar i juni.
For ellers bliver det svært at hente de rigtige nye spillere ind, Og være klar til den nye sæson 2012 / 13
Pellegrini tidligere Real Madrid og Villareal hvad med ham eller Spalleti i Zenit???
Det skal være et stort navn med respekt.
Håber på Mourinho
| # | Hold | K. | Pts. |
|---|---|---|---|
| 7. | Sunderland | 38 | 54 |
| 8. | Brighton | 38 | 53 |
| 9. | Brentford | 38 | 53 |
| 10. | Chelsea | 38 | 52 |
| 11. | Fulham | 38 | 52 |
| 12. | Newcastle | 38 | 49 |
| 13. | Everton | 38 | 49 |
| Spiller | Mål | Assists |
|---|---|---|
| João Pedro | 26 | 6 |
| C. Palmer | 17 | 7 |
| E. Fernández | 17 | 13 |
| Pedro Neto | 16 | 10 |
| N. Jackson | 11 | 4 |
| Estêvão | 8 | 3 |

Lad os se hvordan Di Matteo klarer resten af sæsonen.. så må vi se derefter.
Til en anden gang må du gerne spare på CAPS LOCK og de unødvendige spørgsmålstegn i både overskriften og i teksten - ellers bliver jeg nødt til at slette dem :(
Ellers godt indlæg og jeg smider nok også snart en afstemning op om dette :)