Piazon til Malaga resten af sæsonen
Hep - har lige set at Piazon er røget til Malaga resten af sæsonen.
Jeg er lidt ambivelent mht. det lån. Lucas er jo på kanten af debut, selvom han kun er 18. Dog ville fast spilletid i en klub som Malaga (toppen af Spanske Liga) måske være med til at give ham lidt hår på brystet.
Han debuterer dog ikke i morgen imod Barca.
Hans rolle skulle være stor og ikke bare som udskifter.
Jeg kan ikke linke til min kilde da den er fundet igennem facebook og det kan jeg ikke komme ind på her fra jobbet :/ (var lige på fjæsen på min telefon, derfor jeg så det :))
Kommentarer
virkelig virkelig vigtigt nyhed!! Han er brazilianer og Malaga er den rette klub for ham synes jeg.. nu skal jeg i hvert fald følge alle deres kampe og held og lykke Piazon one love!!
Jeg kan ikke se hvorfor, man ikke skulle udleje sine talenter. Jeg synes da, det er bedre, at så mange spillere som muligt får spilletid. Det må da også være i spillerens egen interesse at komme ud og få mulighed for at udvikle sig. Selvfølgelig får de kampe på reserveholdet, men det er førsteholdsfodbold, der tæller. Jeg tror, at det bliver godt for Piazon, at komme ud og være en del af den øverste halvdel i La Liga. Niveauet og presset er noget helt andet end reserverne i Chelsea, så det er op til ham, at vise om han kan være med på det niveau.
Synes endeligt at det er underligt at alle vores unge bliver udlejet, og slår de igennem på første holdet i Chelsea, kan man jo sige: De er fra egen rækker.. Baaahh! min bare... Det er sgu fordi man ikke stoler nok på de unge, giv dem da for helved chancen, og kikser det, jamen så har man prøvet, og så kan man så udleje eller sælge dem, det andet er sgu lidt tarveligt (!) United giver da masser af unge chancen, flere af dem bider da sig fast, mens der også er mange der ikke klare cuttet og life goes on. Men i Piazon\' sted, ja, så er det ikke mange minutters bold han har fået iår, og det bliver han da ikke bedre af, men når Chelsea næsten altid vælger det sikre med rutineret spillere, så er det ikke nemt at bryde igennem. Håber at opholdet bliver godt for Piazon..
Fra vores nuværende førstehold kan da nævnes John Terry og Ryan Bertrand, som begge har været udlejet, og nu har bidt sig fast på førsteholdet. Sturridge som også bliver nævnt, var vel også udlejet med gevinst. Chelsea er et Europæisk tophold, og det er de bedste fodboldspillere i verden, som er på holdet. Det er ikke let at slå igennem på et tophold, men det er set før, at udlejning kan være med til at udvikle en spiller. I nævner United og Arsenal, som hold der giver de unge chancen. Det er også rigtigt, at Arsenal består hovedsageligt af unge talenter, men se hvor de havnet. United lejer også deres unge spillere ud og det med succes. Johnny Evans har været udlejet et par sæsoner, og er nu en del af førsteholdet. Selvfølgelig skal flere unge have chancen, men tror nu nok det skal komme. Chelsea har heller ikke haft samme tid til, at udvikle deres ungdomsafdeling som United, Arsenal, Barca osv. Det er først inde for de seneste 10 år, at Chelsea for alvor har haft midlerne til at udvikle klubben.
jeg tror det er godt for Lucas Piazon, at han er kommet til Malaga resten af sæsonen. der er bedre mulighedfor spille tid der end i chelsea. jeg er enig med Michael82 at en tur til malaga kan måske give han lidt hår på brystet.
Jeg siger bare, at der sagtens kan komme noget godt ud af at udleje spillere, og derfor fremhævede jeg John Terry og Johnny Evans. Jeg tror bare personligt, at talenterne får mere ud af, at spille fast på lavere rangerede hold end at spille en liga cup kamp en gang om måneden.
Barcelona har også den fordel, at deres reservehold må spille i den næstbedste række. Og det giver alle de unge talenter mulighed for, at spille på et ret godt niveau. Altså er der ikke den store ide i at leje dem ud. Dette er selvfølgelig super godt for talentudviklingen i Spaninen, og det er også en af grundende til, at man ser Barcelonas talenter få debut tidligt på førsteholdet.
| # | Hold | K. | Pts. |
|---|---|---|---|
| 1. | Manchester City | 2 | 6 |
| 2. | Hull City | 2 | 6 |
| 3. | Chelsea | 2 | 6 |
| 4. | Brentford | 2 | 4 |
| 5. | Newcastle | 2 | 4 |
| 6. | Everton | 2 | 4 |
| 7. | Leeds | 2 | 4 |
| Spiller | Mål | Assists |
|---|---|---|
| C. Palmer | 1 | 1 |
| João Pedro | 1 | 1 |
| M. Rogers | 1 | 0 |
| M. Lacroix | 0 | 1 |
| M. Penders | 0 | 0 |
| L. Colwill | 0 | 0 |

Viaplay.dk
See
V Sport Ultra HD

Sådan !! Skide godt for Lucas Piazon!
Det er måske slet ikke så dumt endda... :) Så er han frisk til næste sæson :)?