RAUL MEIRELES???????
Jeg mener personligt selv, at Luka Modric havde været det bedste og et verdensklasse køb. MEN når de ikke vil sælge ham, mener jeg virkelig at Raul Meireles er et superkøb, han var en af premier leauges bedste sidste sæson, tror at en midtbane der pt hedder Lampard-Remires-Meireles. to kanter feks. Mata og Daniel/anelka. Torres på top, den er virkelig giftig. Raul kender også Torres godt, det har været to gode køb for Torres, at Mata og Meireles er kommet, lidt mere Torres typer, han er nok tilfreds:).. Hvad siger i til det.???
Kommentarer
Havde heller ikke set det komme, men da man ikke kunne få Modric, så er Meireles da et godt køb. Synes Chelsea har købt nødvendige spillere i dette transfervindue, men de kunne godt have købt en forsvarer.
Godt køb og det vil gøre at hvores brede i Midtbanen bliver meget bedre. Nu tror jeg godt vi kan klare en hel sæson af PL. Meireles ligner den spiller vi lige har manglet.
Spændende :-)
Jeg syntes det et godt køb med Meireles til midtbanen. Jeg ser ham gerne i en 3 mands midtbane med Mikel og Lampard, og Mata Torres og Sturridge/Anelka liggende foran sig. 40 mil£ for Modric vil være alligevel være for meget for en spiller.
40£ er ikke meget for en spiller, hvis han var det værd... jeg tror gerne på at han var det værd.. men håber da at Meireless vil gøre Chelsea bedre
Steen: 40£ for Modric er al for meget. Hvis de venter kan de få ham langt billigere.
Når det så er sagt, så har Chelsea da gjort et røverkup i Meireles. Årets spiller i Liverpool og så bliver han sivet fra pga Liverpools vandvittige transfercirkus siden Dalglish. Ham kan vi snildt bruge ved siden af Lampard og Mikel/Essien, når han bliver klar, bagved.
Så kan det være spillet kommer til at flyde lidt bedre og at der kommer lidt mere kreativitet ind på holdet.
For Hold da op hvor har det set sløjt ud de første 3 kampe. Men tror på det nok skal blive bedre :)
Ja, deres indkøbspolitik er lidt hovedet under armen også signe :) men - de må jo mene det er det klogeste.... Jeg syntes stadigvæk ikke 40£ er for meget for Modric.. Men er glad for Meireless kom til holdet
jeg håber at meireles får meget spilletid, og håber det forstærker torres i angrebet
Tror kun man ar hentet ham, fordi man valgte at leje Benayoun ud. Kan kun se ham som en suplement til Ramires.
Ralfe.. Jeg håber og tror at han er købt til start 11. have en midtbane med Raul, lampard, Remires. Håber på Mata på venstre kant og Anelka/daniel på højre. Torres top.
Vil du så kører med en "flad" midtbane eller hvem vil du have på den defensive? Jeg så hellere en Lampard, Essien(når han er tilbage og Mikel. Men Mata på venstre og Sturrigde på højre
Taktik er noget vi alle kan lide at debatere, da alle har deres egen lille idé om hvordan CFC ville blive bedre.. Jeg glæder mig bare til at se hvad AVB gør...
Samme her Steen :). Hvorfor skal der også være landsholdskampe i denne weekend! Jeg ser frem til braget mod Sunderland! (igen, hvis nogen vil ind på Guldhornene, så er jeg nok derinde :))
| # | Hold | K. | Pts. |
|---|---|---|---|
| 3. | Manchester United | 28 | 51 |
| 4. | Aston Villa | 28 | 51 |
| 5. | Liverpool | 28 | 48 |
| 6. | Chelsea | 28 | 45 |
| 7. | Brentford | 28 | 43 |
| 8. | Everton | 28 | 40 |
| 9. | Fulham | 28 | 40 |
| Spiller | Mål | Assists |
|---|---|---|
| João Pedro | 20 | 5 |
| Pedro Neto | 16 | 5 |
| C. Palmer | 15 | 7 |
| E. Fernández | 13 | 10 |
| K. Páez | 7 | 3 |
| Estêvão | 7 | 2 |

TV3 Puls
Viaplay.dk

Havde ikke set det komme, men synes nu det er en ganske god invistering nu når Modric ikke kunne lade sig gøre. Synes generelt at dette transfer vindue har været super interresant, masser af ungt potientale til fremtiden, 2 nye kreative kræfter til midtbanen og en ny ung coach. tror vi går gode tider i møde :)