Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

Rygte: William Carvalho til Chelsea?

Der går hede rygter om at William Carvalho fra Sporting Lissabon er på til Chelesa for en sum af 35 mio £. Oven i det skulle Arsenal være ude efter ham.

Nogen der kender til denne Carvalho?

Kunne forstå at han var en defensiv midtbane spiller, men så betyder det vel at Mikel er på vej ud? Hvad blev der af det hede rygte om Sami Khedira der var på vej til Chelsea?

Men sådan lige min første indskydelse ligner det Willian om igen, ikke en spiller vi i den grad har brug for, men stadig bliver nyttig. Og så andre rivaler heller ikke måtte få ham.

Kilde: http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyheder/chelsea-efter-endnu-en-midtbanespiller/
12 år siden
1444 visninger

Kommentarer

andersterry12 år siden
mm mener ik vi har brug for ham og jeg mener også det er bedre at khedira kommer har til
Kirk12 år siden
Synes 35 mio £ lyder som en vanvittig sum. Men sikkert en god spiller, og en god backup til Matic.
Simoron12 år siden
Synes os 35 mill pund er et optimistisk beløb for en fodbold, der hverken ikke er fast mand på det portugisiske, eller har bevist sit værd på den internationale scene endnu. Vi har Matic, Fabregas, Ramires og Mikel til at spille på den centrale midtbane, det burde være mere end rigeligt.
Michael8212 år siden
Sker ikke. Manden er for så vidt dygtig (har jeg læst) og som de nævner på WAGNH, så kan vi forhindre Arsenal i at få ham (hehehe), men for de penge? Fuck no.

Hvad angår dybde i den centrale/defensive midt, så er vi tyndt besat.

Matic + Fabre må være #1 choice. Ramires er en god Boks til Boks spiller og MvG er det også, men for ung (kan få nogle kampe). Mikel ryger til African Nations og er kun defensivt minded... god til bussen, men slet ikke til at spille sammen med Fabre. Der tror jeg Khedira er et fornuftigt køb.
Elholm8912 år siden
Jeg ser også MEGET hellere en Khedira som erstatning for Mikel.

Det er jo et absurd beløb at skulle give for en så ukendt person - jeg kender i hvert fald ikke særlig meget til ham Carvalho.
Obi12 år siden
Spændene debat. Men synes derimod også at der skal være en nogenlunde fornuftig holdning til vores indkøbs politik og priser, 35 mio £ for en back, det er i mine øjne, alt for meget. Det ender sgu med en SWP om igen, "ingen andre må få ham, vi tager ham for overpris og bænker ham".
Kirk12 år siden
Der er åbenbart ikke det store kendskab til William Carvalho her på siden.

William, er en defensiv midtbane spiller som af højde og drøgte minder meget om Matic. Hans forcer er nærkampsstyrke, hovedstødstærk, solid defensiv, teknisk god og faktisk en rigtigt dygtigt assist-spiller af en defensiv midtbane mand at være. Han har et god blik for den en afgørende aflevering i dybden. Lidt de samme spilleregenskaber som Matic. De to spiller blev også tit sammenlinget i den portugisiske liga, da Matic spillere i Benfica. Jeg er fortale for en køb af William Carvalho. Han ville være en god back up til Matic og en mand for fremtiden.

Men 35 mio £ lyder som en vanvittig sum. Som jeg dog ikke synes han er værd pt. Så hvis rygtet om han pris passer. Er han for dyr, desværre.
Obi12 år siden
Rigtig go beskrivelse Kirk. Blev så meget klogere :)
Michael8212 år siden
Kirk skrev:
Der er åbenbart ikke det store kendskab til William Carvalho her på siden.

William, er en defensiv midtbane spiller som af højde og drøgte minder meget om Matic. Hans forcer er nærkampsstyrke, hovedstødstærk, solid defensiv, teknisk god og faktisk en rigtigt dygtigt assist-spiller af en defensiv midtbane mand at være. Han har et god blik for den en afgørende aflevering i dybden. Lidt de samme spilleregenskaber som Matic. De to spiller blev også tit sammenlinget i den portugisiske liga, da Matic spillere i Benfica. Jeg er fortale for en køb af William Carvalho. Han ville være en god back up til Matic og en mand for fremtiden.

Men 35 mio £ lyder som en vanvittig sum. Som jeg dog ikke synes han er værd pt. Så hvis rygtet om han pris passer. Er han for dyr, desværre.

Som Obi siger - tak for beskrivelsen. Jeg er dog stadig af den holdning at 35 mio pund er for meget (som du selv siger).
Vi har ikke noget behov for at punge så meget ud, selvom den defensive midt og angrebet er der hvor vi er mest sårbare over for skader/karantæner
Obi12 år siden
Det må kunne gøres bedre og billigere, i hvert fald billigere..

Forrige kamp

Sunday 15:30
Premier League Premier League
ChelseaChelsea0 : 3Manchester CityManchester City
Premier League
# Hold
K.
Pts.
3. Manchester United3255
4. Aston Villa3255
5. Liverpool3252
6. Chelsea3248