Silly season - Drogba til Barcelona
Altså - nu er det ikke en spiller som kommer til os, men vores kære sorte hævner :).
Personligt gav det mig et mindre smil på munden :)
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/spanskfodbold/article1781853.ece
Ja, det er fra Ekstra Bladet, som har taget deres henvisning fra spansk TV3.
Er jeg den eneste som smiler lidt over... usansynligheden i dette? :D
Kommentarer
Awekat, nu er det ikke fordi jeg tror på det :) som jeg også nævner.
Jeg synes bare der har været stille herinde og generelt omkring Chelsearygter, hvorfor jeg tænkte at det ville være et sjovt et :).
Hehe, jamen du har da ret. Ganske stille.
Altid godt lige at få fyret op under rygtemøllen - og så endda en af de mere morsomme af slagsen :)
Netop :).
Drogba har allerede afkræftet den, men kæft det var komisk at læse :D. Han passer jo heller ikke ind i deres spillestil ;).
Har dog også læst at Ivanovich opfordrer Modric til at komme til Chelsea... se... det er en anden snak ;)
Ja det må han eddermame gerne.
Men vil allerhelst have Hulk - Også hellere end Hazard.. Men nu har vi fået sidstnævnte, så mangler vi kun den første.. Jeg kender desværre ikke så meget til vores unge midtstoppere, så ved ikke om vi har brug for noget der...
Ja nu tog den her tråd her en anden drejning :)
Jeg ser nu også hellere hulk end modric, han er en rigtig god spiller, men nu har vi lige hentet en fyr som også meget gerne vil spille inde på den centrale offensive plads, og når vi så også har mata og lampard der kan spille der, syntes jeg at det er vigtigere med en målscore som hulk. Personligt tror jeg ikke at torres nogensinde slår ordentligt igennem igen :)
BlueDude:
Lamps er begyndt at spille ret meget i den defensive midt i en 4-2-3-1 opstilling. Hans speed er røget sig en tur, men gode pasninger kan han stadig og i den offensive midt kan hhv. Mata og Hazard spille.
Awekat/BlueDude:
Hulken er selvfølgelig god, men mangler vi ham? Han er en højre wing/højre midt i en 4-2-3-1 opstilling. Der har vi jo allerede Ramires, Sturridge, Marin liggende? Ikke at jeg ville klage over ham, men har vi ikke en del derude allerede?
Marin er hvis jeg husker rigtigt bedst i venstre side, så han kan trække ind i banen og afslutte og sturridge kan jeg ikke helt se få den store succes med di matteo som manager. Så jeg mener helt klart at vi kunne bruge en som hulk, som også kan bruges centralt. En helt anden angriber kunne jo selvfølgeligt også være et tema, for som sagt før, tror jeg ikke rigtigt på torres :)
Hmm, jeg er uenig.
Sturridge synes jeg gør det godt ude på højresiden - hans svaghed er dog hans tunnelsyn, men manden kan sætte folk af og har god accelleration og et godt skud (ala Robben).
Torres er vi så bare uenige om. Jeg vil rigtig gerne se ham under RDM, især når han er førsteangriber. Og når han får støtte fra spillere som Mata, Hazard og Marin, så tror jeg det bliver godt at se :). Vi har også en anden angriber i form af Sturridge som kan spille centralt eller Lukaku.
En front angriber er ikke noget jeg mener at vi skal spilde penge på.
Michael: Kunne ikke have sagt det bedre selv.
Michael: Jeg er så enig. Noget helt andet er, som du siger at Ivanonic har opfordret Modric til at signe her? Hvor har du hørt det henne :) Det er virkelig spændende læsning. Men så da helst min grønne helt fra Brazilien.
Værsgo Steen :)
http://www.mirror.co.uk/sport/football/transfer-news/branislav-ivanovic-has-told-luka-modric-941337
Men nu når vi er glade - hvorfor ikke begge :D
http://www.express.co.uk/posts/view/329747/Chelsea-set-to-beat-Real-Madrid-to-Luka-Modric-with-36m-bid
Når vi nu talte om Luka Modric. Ser ud til at vi er foran Real Madrid for at snuppe ham
Michael: lækkerier at læse :D Jeg tror også at han kunne falde til rigtig hurtigt og ende med at udvikle sig yderligere :) Men tror desværre ikke at det bliver Chelsea han flytter til. Jeg er næsten sikker på at det bliver et ryk til Manchester United.
Men nu når vi taler Silly Season, hvad fanden er det for et crap rygte at sprede at PSG skulle være interesseret i John Terry? Det er jo direkte useriøst :D Terry stopper i Chelsea.
| # | Hold | K. | Pts. |
|---|---|---|---|
| 1. | Manchester City | 2 | 6 |
| 2. | Hull City | 2 | 6 |
| 3. | Chelsea | 2 | 6 |
| 4. | Brentford | 2 | 4 |
| 5. | Newcastle | 2 | 4 |
| 6. | Everton | 2 | 4 |
| 7. | Leeds | 2 | 4 |
| Spiller | Mål | Assists |
|---|---|---|
| C. Palmer | 1 | 1 |
| João Pedro | 1 | 1 |
| M. Rogers | 1 | 0 |
| M. Lacroix | 0 | 1 |
| M. Penders | 0 | 0 |
| L. Colwill | 0 | 0 |

Viaplay.dk
See
V Sport Ultra HD

Michael jeg troede sgu ikke du ville poste sådanne tråde....
Jeg citerer artiklen:
Ved ikke om de skriver det for at få mange besøgende på deres hjemmeside, eller bare for at få masser af omtale.