Sker der mere inden transfervinduet lukker.???
Hvis ja, hvem tror i så..???
Kommentarer
Jeg tror Alvaro Pereira kommer til broen. Modric handlen falder til jorden. Måske får vi Ribery, men den handel tror jeg nu heller ikke så meget på, har også svært ved at se hvor han skulle spille?! Benayoun forlader klubben.
Ribery kan ikke spille i Champions league, så han kommer ikke. Modric for vi heller ikke,dog tror jeg vi henter Alvaro Pereira. Ved godt nok ikke hvad vi skal bruge ham til, vi har Aanholt og Bertrand som back up til cole.
Sparking:Hvorkan skulle Ribery ikke kunne spille CL? Har Bayern spillet kampe? (dumt spørgsmål og for doven til at lede, sorry)
Men rygterne florerer http://indkast.dk/index.php?nyhed=83472
Jeg nægter at tro på Ribery... det sker ikke
Er nok også en and. Kom vist ud af ingenting i dag :S.
Jeg håber dog et eller andet sted på at Kevin De Bryne stadig får lov til at komme til os i dag. Troede faktisk at den handel var gået igennem for længst
Ribery ville kunne spille da man må ha en spiller som har spillet europæisk kval. med i den europæiske trup. Og eftersom at gruppespillet ikke er startet, så kan han kun have spillet kval kampe. Men synes ikke han skal hentes. Hvis der bliver en sidste transfer, så tror jeg at det bliver Pereira.
Tror ikke at Chelsea køber mere.. Hvis de køber ham der Pereira, er det da kun som sub, ved slet ikke hvem han er og hvor god han er..? Jeg er meget skuffet over, at mistbanen/centralt ikke bliver forstærket, vi mangler virkelig en. Mikel ikk helt god nok endnu. Lampard er god, men har 1-2 år tilbage, Essien ude i et halvt år. Det er skuffende, det er ikke er blevet købt ind der.
Synes vi skal have flere Britiske spillere ind på holdet hvis der skal købes mere ind og hvis ikke så må den være Pereira, det er sku ærgeligt at se et Britisk hold stille op med kun en britte...
^der er da 3 ;) Cole, Terry og Lampard
Det er heller ikke ret meget og de er alle sammen gamle og vi vil udskifte dem med nogle "ikke Britiske" spillere, nu skal det ikke forstås at jeg ikke kan lide udlændinge, men synes bare det klær en klub som cfc at der er nogle britiske fodbold spillere som spiller for klubben.
Er enig med at der ikke er mange britiske spillere nu hvor det er en britisk klub. Men deres unge talenter er britiske, så der kommer til at være flere britter i klubben.
Er skam helt enig med dig TrueBlue :) Så gerne 5-6 briter i starteren
ja.. de er nemlig alle 3 ret gamle. 3 er også alt for lidt
| # | Hold | K. | Pts. |
|---|---|---|---|
| 1. | Manchester City | 2 | 6 |
| 2. | Hull City | 2 | 6 |
| 3. | Chelsea | 2 | 6 |
| 4. | Brentford | 2 | 4 |
| 5. | Newcastle | 2 | 4 |
| 6. | Everton | 2 | 4 |
| 7. | Leeds | 2 | 4 |
| Spiller | Mål | Assists |