Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

The Special One

Et af de mere... specielle rygter:

http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport/football/4105579/Jose-Mourinho-news-Mourinho-says-he-will-manage-Chelsea.html

Især fordi det kommer fra TheSun (som jeg selv forager)... men hvad tænker i til det?

Tror i at det ville være interessant? Kan Mourinho spille interesant bold?

2314 visninger

Kommentarer

Linket er blokeret hernede på jobbet - har du mulighed for at poste noget tekst :) i need to know!!

@Steen:

Den kører meget på at det er Mourinho som selv vil tilbage, og mener at han har noget \'\'unfinished business\'\' i CFC, og så står der lidt om ham og Abramovic. I det store hele :) 

Jeg ville blive ked af det, hvis det ego kom tilbage til Chelsea... Jeg syntes og tror på at AVB kan gøre noget stort med drengene.. Sådan på sidelinjen ser det ud til at AVB har fat i den lange ende, han har bare nogle nogle issues at struggle med.. Det er det hele :)

Hvis jeg kunne bestemme, så ville jeg aldrig have Mourinho tilbage til Engelsk fodbold.

Det ville være rigtig fedt hvis Mourinho kom tilbage til Chelsea, AVB virker som om han ikke rigtig forstår hvad det indgår at spille i England. AVB ligner mere en træner som ville få mere succes i nogle af de sydlige lande. Det skal så lige siges at der er en lille knude ved at man gerne ville se Mourinho igen i Chelsea, der er for mange trænerkift og det kan man se på hvordan holdet spiller.

Jeg holder rigtig meget med Steen her, AVB er løsningen på den lange bane og han skal have tid til at udvikle truppen, og hvis han får det igennem som det skal kommer vi til at blive en magtfaktor i fremtiden istedet for at være en outsider hvert år, man kan mene hvad man vil om vores resultater, men hellere en dårlig sæson og så en masse gode end en masse middelmådige... My to cents

Jeg vil aldrig glemme havd Mourinho har gjort for klubben, og af den grund alene elsker jeg ham. Når det så er sagt er han fortiden, og så er det sådan ser underordnet hvad han har af unfinished business. Det var også en mærkelig måde han stoppede på pg det vil være mindst lige så mærkeligt hvis han bliver ansat igen. Håber ikke på det, men håber Avb finder en balance i vores spil mellem engelsk, teknisk og offensivt spil kombineret med unge spillere. But Rome wasn\'t build in one day

Det Mourinho gjorde for klubben var fantastisk, men mener at man skal holde fast på AVB. Han har ikke gjort det fantastisk, men han er altså fremtiden for Chelsea

Jeg ville bestemt ikke have noget problem hvis Mourinho kom tilbage. Nu syntes jeg faktisk at AVB´s lederevner er lidt for svage for et mandskab som The Blues, så at gøre ham til assistent, men det er nok de nuverende resultater som giver mig dette syn på AVB. Nå det så er sagt, så er AVB manden bag overraskelserne. Fx hvem havde set købet at Romeu eller at topscoren ville være Sturridge.

Slettet bruger

Chelsea skulle aldrig ha fyret Ancelotti. AVB tror jeg desværre ikke på, de har aldrig været mere svingende i deres præstationer end de er nu, de virker ukoncentreret og defensiven har da aldrig været dårligere. Så jeg så gerne Mourinho tilbage...!

Ved ikke helt hvad jeg syntes. Mourinho vil hos mig, altid være velkommen, men jeg er ret glaad for AVB, og tror på ham :)

Forrige kamp

Premier League Premier League
ChelseaChelsea4 : 3BrightonBrighton
Premier League
# Hold
K.
Pts.
1. Manchester City26
2. Hull City26
3. Chelsea26
4. Brentford24
5. Newcastle24