Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

Transfer deadline day

Hej Allesammen

Er jeg den eneste der undre mig meget over, at Roman ikke har haft det store checkhæfte fremme, de seneste resultater i mente.. Tror i at der kommer en lastminut signing???

13 år siden
2567 visninger

Kommentarer

Steen13 år siden

Hej JodyMorris,

Nej det er ikke særlig underligt. Jeg tror ikke du skal regne med noget last minut heller.

Grunden til dette, er der skal skabes noget ro omkring klubben, og der skal skabe noget stabilitet. Men jeg tror tilgengæld du kan regne med der sker større indkøb af flere større spillere til sommer, når vi får en fastansættelse af vores fremtidige træner.

Ikke her i denne omgang.

chelsea210113 år siden

Tror ikke der kommer flere handler i dette transfer vindue, og jeg kan ikke lige se hvor man skulle sætte den ekstra signing.

Awekat13 år siden

Kan godt forestille mig der sker noget vanvittigt.

- Tanken ligger mig egentlig ikke særligt fjern, og det skulle ikke være første gang at Roman får sig en hjerneblødning. Han kunne nok finde på det efter de dårlige resultater. 

Måske i et desperat forsøg på at redde \"The Roman Empire from crumbling\"

Dwise13 år siden

Forventer ikke rigtig noget, og i mine øjne er det heller ikke inde på banen, at der mangler kvalitet.

CFCSMITH13 år siden
Tror ikke der sker noget..! Han kan ikke blive ved med købe spiller pga deres navn..! Der skal købes spillere efter trænerens hovede. Og som alle nok ved bliver FSW ikke på posten. Men håber snart de begynder at bruge egne talenter.. Der er mange at tage af, hvilket der lover godt for fremtiden... :D
Lampard12313 år siden
Jeg tror ikke der kommer en \"last signing\" Hvem skulle det da være? Men jeg savner nu bare stadig at vores trop ikke bliver forstørret.... Den er alt for smal. Men nu slipper jeg jo for at se på Rafa de næste kampe... (gider ikke at se deres kampe for tiden. Vi har mistet alt det flotte offensive fodbold vi spillede i efteråret og starten af sæsonen......)
Snitteman13 år siden
Jeg tror heller ikke der kommer flere til truppen. På den anden side hvad skal vi bruge flere spillere når FSW ikke skifter ud alligevel. Dog kunne jeg gode se at vi vi 1 spillere mere i hver kæde. Det må gerne være nogle af de udlejede spillere vi hiver hjem. Vi bruger de samme 13-14 spillere. Det kan de ikke holde til i længden. Vi har købt Ba og fået Benayoun hjem fra leje aftale. Så har vi lejet Piazon ud. Men synes bare ikke vores trup er stærk nok/ bred nok. Så vi har 4 timer til og gøre noget.
TheBison13 år siden

Fellaini smuttede tidligere end alle de andre fra træning i dag, måske er vi så heldige at han kommer til Chelsea??

Og #2, du kan ikke se hvor vi skulle købe spillere til???? Må være en joke. Vi mangler tydeligvis en CM og en mere til bredte i angrebet. 

Torres913 år siden

Hvor har du det fra med Fallaini theBison.??

TheBison13 år siden

En Everton journalist på Twitter. Er også blevet skrevet i flere medier ved jeg, men har ikke set det med egne øjne. 

Torres913 år siden

Gad jeg godt, men tror ikke på det sker.. 

TheBison13 år siden

Jeg har også selv mine tvivl, det kan jo være alt. Men jeg håber da, han ville være en kæmpe forbedring og give en god bredte. Vi ville dog stadig mangle en CM som kan kontrolere kampen og trække tempoet ud, når vi er foran 1-0 og 2-0. Har vi vidst haft lidt problemer med på det sidste, mener jeg at jeg har læst et eller andet sted ;)

Snitteman13 år siden
Thebison: prøv og læs det jeg skriver. Det er jo ironi.
Torres913 år siden

NYT MED FALLANI?

TheBison13 år siden

Snitteman, hvad snakker du om? Har ikke kommenteret på noget du har skrevet.

Torres9: David Moyes saying Marouane Fellaini is \"going nowhere\". Desværre.

Snitteman13 år siden
Thebison: sorry så misforstod jeg det du skrev.
chelsea210113 år siden
Thebison. Hvorfor skulle vi gå ud at hente en ny angriber? Vi har lige købt Ba, som jeg ser det er en løsning indtel Lukaku for alvor får chancen, og hvad skal vi bruge en midtbanespiller til vi har Ramires, Lampard, Luiz og Mikel når han kommer hjem fra AFNC. Så kan ikke lige se hvorfor vi skal hente en. Ny midtbanespiller?
Torres913 år siden

Gad gode se artikel eller noget med det Fallani rygte.?

Awekat13 år siden

TheBison: og resten af jerhttp://www.weaintgotnohistory.com/chelsea-fc-transfer-rumours-news/2013/1/31/3937890/marouane-fellaini-going-nowhere-chelsea-fc-deadline-day-transfer-rumor

Torres913 år siden

Det sker IKKE

TheBison13 år siden

Chelsea2101: 2 angribere er ikke nok, især ikke når den ene hedder Fernando Torres. Ba er klasse, og thank god fordi vi hentede ham. Men jeg håber også, at Lukaku bliver i Chelsea efter sommeren, han har vist i WBA, at han er god nok til at starte inde, med de angribere vi har nu. Jeg håber Torres ryger til Sibirien og vi henter endnu en ung angriber, så vi har 3 der kæmper om det. Evt. en angriber som også kan placeres på kanten. At købe fx Lazar Markovic ville være en klassesigning. Ung, verdensklasse, potentiale til at blive en af de bedste, og ville sikkert ikke brokke sig for meget over en bænkplads og et par startere i sine første 2 sæsoner. 

Og mener du seriøst ikke vi skal hente forstærkning til CM? Luiz er jo CD og vil altid være det. Jovist, han er en god alternativ hvis det bliver presset med skader og karantæner, men så heller ikke mere. Så har vi Lampard som nok ikke får forlænget kontrakten, Ramires som er verdensklasse box-til-box spiller, men han er ikke i stand til at styre spillet. Mikel som er en defensiv midtbanespiller. 

Vi har brug for en Modric type, med ham tror jeg, at vi ville være seriøse kandidater til mesterskabet næste sæson.

I mine øjne, er alt hvad vi mangler bredte i angrebet, væk med Torres, og en verdensklasse CM.

Jeg håber dog vi beholder Essien i næste sæson, da han stadigvæk er en god spiller og perfekt til at sætte ind i kampe som mod Reading/Arsenal m.m. hvor vi bare skal køre sejren hjem. 

Steen13 år siden

HVIS -vi snakker drømme scenarie.. Så hvis man skulle ud og kigge efter en spiller til den centrale midtbane, som medier, fans, og kritikere siger Chelsea mangler, så hvorfor har man så ikke øje efter en spiller som Newcastles Cabaye? Han er hurtig, intelligent, spilforstående, dygtig til at ligge den første aflevering der kan føre til kontra, eller har som regel den tredje fod på bolden før mål og overall en dygtig CM\'er. Han ville passe godt ind, som en makker til David Luiz, sådan rent mentalt, også er han en gamemaster.

Bare mine tanker :)

Ejerskov13 år siden

Så blev transfervinduet overstået med kun et indkøb og et salg fra Chelsea, endda med overskud!!!

Det er jeg sådan set godt tilfreds med, da kvaliteten i truppen bør og skal som minimum kunne køre en CL plads hjem.

Slettet bruger13 år siden
Hvad syntes i om købet og salget af Sturridge og Ba? Jeg syntes købet af Ba var ret godt hvad med jer?
TheBison13 år siden

Jeg mener vi har nok kvalitet i truppen til en 3.plads, men er i tvivl om manageren kan klare det.

Mht. Sturridge og Ba, mener jeg det var det eneste rigtige at gøre. Sturridge havde længe været langt væk og når han fik chancen på toppen, som han så gerne ville, tog han den ikke. Er ikke i tvivl om at han ville være bedre end Torres på toppen, men han fik ikke nok tid. Studge bliver god for Liverpool, men aldrig en verdensklasse angriber. 

Ba er jeg dog meget tilfreds med. For meget få penge fik vi en klasse angriber, som er bedre end Torres med længder. Er dog bange for hans knæ skal gå i stykker, men en midlertidig angriber er han fremragende som i Chelsea. Forhåbentligt kommer han til at kæmpe om startpladsen med Lukaku og en ny angriber efter sommererens transfervindue.

Obi13 år siden

Jeg havde ikke regnet med den store aktivitet, men skulle der havde vært et køb, så Diame fra West Ham, blot 30 mio (!!), tror han ville være et rigtig godt køb til den defensive slid del, hvor jeg mener vi har den største svaghed. Steen@ Cabaye, slet ikke dårligt, og tror nemt det kunne blive aktuel. Toulolan fra Malaga kunne ligeledes være en mulighed. Men jeg er lidt til at man har brede og ikke nødvendigvis lutter af store navne på hold kortet, så jeg håber man til sommer laver nogen billigere handler, a la Ba...

Awekat13 år siden

Jeg synes faktisk, i de få kampe Ba og Torres har været inde samtidig, at Ba gør Torres bedre. Det er underligt, for det er ikke noget man har oplevet før ved andre angribere. Men helt sikkert få Lukaku hjem til sommer (selvom han sikkert selv gerne vil blive i WBA). 

JodyMorris13 år siden

enig med Awekat, som jeg har skrevet før kunne jeg godt tænke mig at se;

BA

Hazard Torres Mata

Oscar Luiz

Lampard12313 år siden
Oscar som defensiv midt??? Det kommer aldrig til at ske... Han er for svag og for offensiv
Ejerskov13 år siden

Lampard123 skrev:

Oscar som defensiv midt??? Det kommer aldrig til at ske... Han er for svag og for offensiv

Oscar ville jo ikke udgøre rollen som opryddende midtbane i JodyMorris\' opstilling, det ville Luiz. Man skal ikke undervurdere Oscar som dybdeliggende playmaker. Han takler udemærket og synes han formår at beskytte bolden godt. Det går nogle gange for hurtigt for ham, når han står som en af de 3 offensive og skal bryde igennem et forsvar.

JodyMorris13 år siden

præcis Ejerskov

Dwise13 år siden

jeg synes, det lyder som en god ide med Oscar som central midt ved siden af Mikel eller Luiz. Jeg synes ikke helt, at Oscar har leveret på kanten, og Mata har sat sig på den centrale offensive plads. Synes Oscar er god med bolden, men han mangler lidt den eksplosivitet, som Moses, Hazard, Mata og Marin. Synes ikke truppen mangler så meget, og er godt tilfreds med den i øjeblikket.

Hvis man skulle hente en ny, kunne det være Laudrup, så 6-eren igen ville vise Chelseas kampe frem for det Swansea-hysteri, som kører i øjeblikket. 

TheBison13 år siden

Jeg er helt enig med Ejerskov. 

Oscar er ikke god nok til en at spille på en 2mands midtbane endnu, men han vil uden tvivl blive rykket længere og længere tilbage på banen i de kommende år. Jeg ville ønske, at Rafa turde og spille en 4-3-3 med Lamps-Mikel-Oscar som midtbanen, men det sker aldrig, Rafa forlader aldrig sin elskede 4-2-3-1......

Derved kunne vi også bruge Hazard og Mata på kanterne og Ba som angriber. Vi fik trods alt god succes med et hold der lignede dette, under Ancelotti i en 4-3-3. 

Men det sker nok ikke, så længe Rafa er manden der sætter holdkortet.

EmilMiddleton13 år siden
Jeg kunne godt tænke mig at se en 4-4-2 med Oscar og Luiz på den centrale midt. Og så hazard og mata ude på kanterne. Og med en evt. Ba eller torres på den venstre top alt efter om sidstnævnte finder sin liverpool form igen. og Falcao på højre top som jeg håber at vi for til sommer. Han er jo nok den bedste rigtige angriber der findes.

Næste kamp

Wednesday 19:30
Premier League Premier League
Aston VillaAston Villa vs. ChelseaChelsea

Forrige kamp

I dag 16:30
Premier League Premier League
ArsenalArsenal2 : 1ChelseaChelsea
Premier League
# Hold
K.
Pts.