Adebayor støtter Torres
Adebayor mener ikke at Torres dårlige form fortiden skyldes at han er dårlig.
Han mener at det er fordi at han har følelsen af at være uønsket.
Kan han have ret i det??
kilde - indkast.dk
Kommentarer
Det er altså ikke utænkeligt at han bare er blevet en meget dårligere fodbold spiller. Det samme skete også for Ronaldinho.
Selvom jeg stadig tror og håber at han slår igennem, så som det ser ud nu, så ligner han ikke en der kan.. Men det kan måske også bare være at Torres simphelhen ikke er ment til at havde succes i Chelsea, at den angriber der skal bombe løs enten findes billigt eller i egen rækker. Det har man jo før oplevet..@Drogba, det er en go samligning du kommer med, for han gik jo også ned til sidst..
Jeg tror på Torres, og jeg tror på han nok skal komme til at skinne igen. Hvordan man kan sige han er blevet en dårligere fodbold spiller har jeg lidt svært ved at se eller forholde mig til @Drogba?
Torres er og bliver en af verdens bedste angribere - han har bare svært ved at forholde sig til Chelsea. Og for at være helt ærlig, så tror jeg heller ikke stemningen er den fedeste omkring ham. Savnet til Spanien kan også have en del at gøre. Jeg tror det er mixed feelings i den her.. Nu ser vi, nu er Villa lige blevet skadet, hvilket giver Torres en front rolle for landsholdet, og lidt selvtillid boost er vel aldrig af vejen?
| # | Hold | K. | Pts. |
|---|---|---|---|
| 3. | Manchester United | 32 | 55 |
| 4. | Aston Villa | 32 | 55 |
| 5. | Liverpool | 32 | 52 |
| 6. | Chelsea | 32 | 48 |
| 7. | Brentford | 32 | 47 |
| 8. | Everton | 32 | 47 |
| 9. | Brighton | 32 | 46 |
| Spiller | Mål | Assists |
|---|---|---|
| João Pedro | 25 | 6 |
| C. Palmer | 16 | 7 |
| Pedro Neto | 16 | 7 |
| E. Fernández | 14 | 12 |
| A. Garnacho | 8 | 4 |
| Estêvão | 8 | 3 |

TV3 Puls
Viaplay.dk

Jeg tror helt ærligt at Torres stadig er en af verdens bedste angribere, han har bare haft det utroligt svært med et kæmpe stort pres på ham. Tror ikke at han føler sig uønsket, men han vil nok gerne have lidt mere spilletid (synes jeg også). Hvis han får chancen og beviser noget så holder alle kritikerene deres kæft. Han skal nok komme i gang :)
<3 Torres & Chelsea <3