Årets spiller og mål?
Så er \"Player of the Season\" og \"Goal of the Season\" afstemningen oppe at køre på chelseafc.com:
http://www.chelseafc.com/page/PlayeroftheYear/0,,10268,00.html
Klik ind på fanen \"Goal of the Season\" for at se alle målene!
Hvem og hvilket stemmer du på? :)
Kommentarer
Jeg kan på ingen måde bestemme mig, hverken med mål eller spiller :s
Som årets spiller ser jeg 4 kandidater: Ivanovic, Cole, Ramires og Mata.
Mht. til mål så kan jeg på ingen måde tage stilling til at vælge blandt 12 fantastiske kasser. Havde det været 5 tror jeg det havde været nemmere :) Begge Meireles kasser er fantastiske, Ramires\' mod Barca er en sand perle. Sturridge\'s er simpelthen så flabet at det er overfedt, Bosingwas skud går lige i dilleren, og Mata\'s er bare vanvittigt flotte. Torres mål mod Barca, synes jeg ikke er så fandens flot, men forhelvede hvor var det vigtigt!
Der er flere flotte mål i blandt. Men ærligt, så er de 2 mål som jeg er mest imponeret over, Sturridge (pga. frækheden) og Ramires (pga. sværhedsgraden)
Min stemme faldt på Ramires... mest af alt fordi det var et så vigtigt mål, men at han har nerverne til at lave det stunt! Vildt!
Jeg stemte Juan Mata\'s mål imod United. Og Ivanovic som årets spiller :)
Ivano som årets spiller. Den har han fortjent.
Og Ramires kasse mod Barca. Lad os se om han kan snuppe titlen andet år i træk ;-)
Jeg stemmer på Mata som årets spiller. Som årets mål Drogba i FA semifinalen mod Tottenham.
Er enig i JMR, jeg synes Mata er årets spiller - skarpt efterfulgt af Ivanovic og Cech. Årets mål, synes jeg også er Matas mål mod United.
At flugte sådan en bold ind, som bliver smækket fra den modsatte side af banen er sindssygt svært.. Men godt nok mange flotte mål, når man sådan kigger tilbage.
Awekat: Netop. Er flere sublime mål. Havde også svært ved at vælge. Drogbas mål, fordi den vending og skud er bare... vildt. Matas flugter er også svær at kontrollere, samme er Ramires\' mål mod Barca. Sturridges hæl er også noget som skal gøres når man er kølig nok.
Har dog ikke stemt på spillere fordi det ændrer sig dagligt for mig, men dem som jeg har er Mata, Ivan, Ramires, Cech... Stabilitet, styrke og højt bundniveau i mine øjne i denne sæson
Vi skal vidst alle lige være enige i én ting..
Cech er verdens bedste målmand. Cassilas, Valdes, Hart, all of them, bring it... Cech er seriøst verdens bedste målmand.. Overvej hans coolness, overvej hvor lang tid han kan modstå et pres, overvej hvor sikker han er i målet.. Bring it...
Spiller: Jeg havde ingen tvivl. Det blev sku den stærke serber, Ivanovic.
Han har jo været strålende i denne her sæson.
Mål: Jeg var fandme i tvivl i meget lang tid, men endte tilsidst med Ramires vs Barcelona. Det er jo et lækkert mål plus et røv vigtigt mål.
Så er det iaften det sker - Player of the Year 2012!
http://www.chelseafc.com/page/PlayeroftheYear/0,,10268,00.html
Jeg sætter stadigvæk mine penge på Ivanovic!
Steen:
Ivan, Ramires, Mata eller Cech i min optik.
Ivan har reddet os med vigtige mål og redninger
Ramires har har været en motor uden lige
Mata har givet os et helt nyt spil
Cech har været stabil og jeg indrømmer - jeg er aldrig nervøs ved hjørnespark eller indlæg da de skal ligge voldsomt præcist og han skal sælges af sit forsvar før der scores
Chelsea Player of the Year: Juan Mata
Goal of the Year: Ramires
Player\'s player of the Year: Ramires
Youth Player of the Year:Lucas Piazon
Synes nu det er fortjent nok at Mata vinder.. Han har været fanstastisk lige fra den første kamp hvor han faktisk scorede :D Årets mål siger vel også sig selv... Klasse af Ramires, som også blev de andre spilleres valg som årets spiller. Årets ungdomsspiller er vel også fortjent nok :) Han har vist været super god for vores Youth team, og det er måske et tegn til at bruge ham noget mere ;)
Sebastian: Tak for info :) læste godt lige at det blev Mata... Jeg synes nu der var 2 andre der stod foran ham i køen for at bliver årets spiller, men fair, han har virkelig gjort det godt for Chelsea og han har fået en ny \"stillingsbetegnelse\" og placering og hans arbejdsindsats er total uændret. :) Han scorer mål men vigtigst er at han laver de afgørende afleveringer og bygger spillet op :)
Mht. Piazon så tror jeg ikke vi kommer til at se ham på første holdet næste år, vi har Drogba, Torres, Sturridge, Lukaku også ser vi hvad der sker i vinduet :) tror næppe at nogen af dem bliver solgt, medmindre Drogba vil lade sin konktrakt udløbe og tage et smut til Kina :) ellers ikke.
Feeeedt... Jeg er alligevel glad for, at jeg valgte at få Mata bag på trøjen i stedet for Lukaku i sin tid...
| # | Hold | K. | Pts. |
|---|---|---|---|
| 3. | Manchester United | 32 | 55 |
| 4. | Aston Villa | 32 | 55 |
| 5. | Liverpool | 32 | 52 |
| 6. | Chelsea | 32 | 48 |
| 7. | Brentford | 32 | 47 |
| 8. | Everton | 32 | 47 |
| 9. | Brighton | 32 | 46 |
| Spiller | Mål | Assists |
|---|---|---|
| João Pedro | 25 | 6 |
| Pedro Neto | 16 | 7 |
| C. Palmer | 16 | 7 |
| E. Fernández | 14 | 12 |
| A. Garnacho | 8 | 4 |
| Estêvão | 8 | 3 |

TV3 Puls
Viaplay.dk

Synes at Ivanovic skal have årets spiller. Han har været så vigtig for holdet, og da han ikke fik så meget spilletid under AVB kom han meget stærkt tilbage, og viste sine fantastiske offensive kvaliteter!
Ramires kunne også godt være et godt bud med den måda han kæmper for holdet, og næsten aldrig spiller en dårlig kamp (og så han \"brasilianske\" mål i ny og næ)
Her er min top 12 over årets mål:
12. Fernando Torres VS Barcelona
11. Branislav Ivanovic VS Napoli
10. Jose Bosingwa VS Norwich
9. Raul Meireles VS Birmingham
8. Frank Lampard VS Bolton
7. Ramires VS Barcelona
6. Didier Drogba VS Tottenham
5. Daniel Sturridge VS Sunderland
4. Raul Meireles VS Benfica
3. Juan Mata VS Manchester United
2. Juan Mata VS Manchester United