Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

Bosingwa-Det svage led

Jose Bosingwa har godt nok lige reddet os et vigtigt point på udebane mod Swansea, men i mine øjne og sandlynligvis også mange andres, er han ikke god nok til vores startopstilling.

Han er ganske udemærket offensiv, men hans defensive arbejde er decideret elendigt.

Han er ikke kompetent nok til at dække op, bliver ofte sat af hvis en nogenlunde kant udfordrer ham, og i det hele taget virker han bare usikker.

Vores forsvar skal fungere på alle 4 pladser, for at vi kan få stabilitet. Det synes jeg ikke Bosingwa giver. Hvad mener i. Skal vi ud og købe til sommer eller skal han ikke erstattes.

14 år siden
1665 visninger

Kommentarer

torres9luiz414 år siden

Er enig i at han ikke er god nok til vores startopstilling. Han er bare ikke på det niveau, som en Chelsea-back skal være. 

Han kan godt lave gode indlæg, men det kan Ivanovic så også. I mine øjne burde han bare være udskifter.

Ja, han bliver tit sat af. Hvis de f.eks spiller mod Tottenham, bliver han jo fuldstændig owned af Gareth Bale.

Deres forsvar burde se sådan her ud: Ivanovic-Cahill-Terry-Cole

Så har man Luiz og Bosingwa som udskifter.

Mener dog ikke at vi skal gå ud og købe en forsvarspiller.

Vi har Bertrand og Van Aanholt der er lovende talenter. Man skulle hellere bruge pengene på en midtbanespiller.

WilliamB14 år siden

En højreback som Gregory Van der Wiel fra Ajax ville være et godt bud på en ny højreback til Chelsea. Men det er ikke fordi at markedet oversvømmes med voldsomt dygtige hørebacks. De bedste spiller allerede i store klubber, og at lokke en af dem væk vil være mere end svært.

Van Aanholt og Bertrand er begge venstrebacks ,så umiddelbart burde der skiftes ud på højrebacken til sommer, ja.

christensen14 år siden

Bosingwa er elendig!! han kan ingenting defensivt!! og det er altså kun vær 4 gang hans indlæg virker!! Ivanovic er langt bedre at benytte på backen istedet!!  

Steen14 år siden

Jeg mener at vores kant er et svagt led, og vi burde spille Ivanovic på højre central, også måske se ud af boksen og benytte et ungdomstalent, eller burde have købt ind på den position her i januar vinduet.

Alternativet er at bruge Ivanovic på kanten, Cahill og JT/Luiz på de centrale

Forrige kamp

Sunday 15:30
Premier League Premier League
ChelseaChelsea0 : 3Manchester CityManchester City
Premier League
# Hold
K.
Pts.
3. Manchester United3255
4. Aston Villa3255
5. Liverpool3252