Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

Chelsea`s start 11`er

Hej \"The Blues\". Lav jeres eget favorit hold til 2012/2013 sæsonen. Og lav en start 11\'er. Vil i have en 4-2-3-1 opstilling eller,en 4-3-3 eller 4-4-2.

14 år siden
2390 visninger

Kommentarer

WilliamGj0214 år siden

Det er mit drømmehold med Chelsea.

Bænken

Turnbull

Cahill/David Luiz

Bertrand

Azpilicueta

Mikel/Romeu

Moses

Sturridge

Mikkel8CFC2614 år siden

William det er super at du viser stor interesse for Chelsea over forumet og gerne vil deltage, men du må også forstå at forumet også gerne vil have en vis standard; Altså der skal mere fyld på trådene, og denne her tråd er alt for tynd.

det kan godt være du er 9 år, men du må jo også forstå at forumet helst vil holdes så seriøst som muligt. uanset om du er 9 eller 30, så er der de samme regler.

Og pt. er Champions League gruppespil ikke relevant da Champions league gruppespil kvalifikationskampene stadig er igang og ingen dato for lodtrækning af Champions League er blevet offentliggjort endnu.

Det er ingen kritik af dig, og spørgmålet er der jo egentlig ikke noget ivejen med. men tænkt nu hvis vi alle sammen oprettede tråde om; f.eks. \"Din top 3 målmænd\" eller \"Hvilken chelsea spiller er din ynglings\" så ville forumet jo hurtigt blive fyldt med spam og useriøse tråde, og så ville de seriøse tråde nemt blive overset.

Nu skal det her ikke tage modet fra dig at kommenterer eller noget som helst, men er ganske enkelt bare feedback så du kan forbedre dine tråde og at flere folk gider at tage dine tråde seriøse. :)

Steen14 år siden

Hey William: Jeg synes det er fedt at se at du aktivt går ind som 9 år :) Der tager jeg sku hatten af for! Dengang jeg var i din alder ville jeg satme også have ønsket at noget lignende det her forum eksisterede, så havde jeg ikke lavet andet! :) Men Mikkel har ret. Det høje saglige indhold af forums indlæg bliver nød til at blive holdt højt, også for at vække interesse for at få andre meninger til kende, og for at trække flere til som også har en mening. Hvilket jo bare gør forummet endnu mere spændende at deltage i, også for dig :)

Men for at besvare på din tråd, for du har taget dig lidt tid på det, vil jeg da også give dig lidt af min!

Min klart top placering til f.eks. Champions League, hvis alt kommer til alt må være:

Torres

Mata - Hazard - Oscar

Lampard - Mikel

Cole - Terry - Cahill - Ivanovic

Med subs som: Sturridge, Essein, Luiz, Bertrand, Courtois, Hulk(hvis muligt).

WilliamGj0214 år siden
Hvad med Ramires?
Slettet bruger13 år siden

subs: torres/piazon, ivanovic, turnbull, hazard, mikel

syntes det kunne være spændene at se piazon på første holdet....

Forrige kamp

Sunday 15:30
Premier League Premier League
ChelseaChelsea0 : 3Manchester CityManchester City
Premier League
# Hold
K.
Pts.
3. Manchester United3255
4. Aston Villa3255
5. Liverpool3252
6. Chelsea3248