Cole's bøde for Twitter udbrud?
Hey. Cole fik som alle nok ved en bøde på 825.000 for at kalde F.A. \"En flok tumper\". Men han får en så stor bøde, altså der jeg stopper op og undre mig er at Terry knap hiver sig en bøde på 2 mio, efter han blev dømt og modtog 4 dage.. FA helt ude at skide igen eller bør fodboldspillere forholde sig mere professionel i alt det her?
Kommentarer
enig med Ashley der er ikke helt kloge! fuck FA
Der at kæden hopper af for mig er at Cole får en stor bøde, Twitter-kongen, Rio Ferdinand fik bøde i samme størelses orden, for at undlade at tage en trøje på for en anti racisme kampange.. FA, er en flok tumper, bare jeg ikke får 4 dage i boksen & en bøde på 670.000 for at ytre mig!
Jeg mener at FA er helt væk, også mht. Terry sagen, hvorfor får han kun \"4\" dage, når Luiz fik 8?
Men nu går snakken om, vil Cole og Rio give hånd til weekenden, når Man United og Chelsea mødes. Rio skulle angivligt være utilfreds med at Cole støttet Terry.. \"Rio Ferdinand issued £220K fine for not wearing Kick it Out T-Shirt. John Terry fined £220K for racially abusing Anton Ferdinand. Stupidity.\"
| # | Hold | K. | Pts. |
|---|---|---|---|
| 3. | Manchester United | 32 | 55 |
| 4. | Aston Villa | 32 | 55 |
| 5. | Liverpool | 32 | 52 |
| 6. | Chelsea | 32 | 48 |
| 7. | Brentford | 32 | 47 |
| 8. | Everton | 32 | 47 |
| 9. | Brighton | 32 | 46 |
| Spiller | Mål | Assists |
|---|---|---|
| João Pedro | 25 | 6 |
| C. Palmer | 16 | 7 |
| Pedro Neto | 16 | 7 |
| E. Fernández | 14 | 12 |
| A. Garnacho | 8 | 4 |
| Estêvão | 8 | 3 |

TV3 Puls
Viaplay.dk

Min mening er at FA er helt ude og skide i det her :) Men jeg hader så også ting som janteloven, og elsker typer som Balotelli og Ibrahimovich :)
Hvis man føler at det er nødvendigt at straffe ham, og så hårdt, må det jo være fordi at man virkelig gerne vil lukke munden på ham, der der garanteret ligger noget i hans udtalese :)
Jeg kan heller ikke se grunden til at man konstant skal lukke munden på fodboldspillerne. Så længe de ikke er rasistiske og direkte ligger op til \'\'kamp\'\' mod andre eller hvad man skal sige. At sige at nogen er et fjols eller tumpe, det er der absolut intet i vejen med.
Ligesom jeg heller ikke forstår at man ikke må kritisere dommerne.. Hvem fanden i helvede har nogensinde lavet noget lort på job som alle kunne se var galt, og ikke hørt for det?
Så fik jeg også lige mit udbrud i denne sag ;)