En rigtig indstilling!
Den knægt her har sgu den rigtige indstilling. Jeg er ikke meget for at poste emner som er direkte linket her på chelseafc.dk, men synes det er god læsning, og den helt rigtige indstilling fra ham.
Og så fik vi samtidig dementeret at han vil forlade klubben.
http://www1.skysports.com/football/news/11668/7558367/
Kommentarer
Det er sgu den helt rigtige indstilling han har, og det er det der er brug for, hård arbejde selv når ting ikke altid går efter planen. Typisk britisk mentalitet..
Læste det godt... smilte sgu over det!
Samme gælder sig om Luiz\' kommentar ang. Lampard. Irriterende som medier fordrejer ting :/
Rigtig god læsning. Håber at han står ved det.
Men derfor bør de også lave en kontrakt med ham som viser at de vil satse på ham.
Håber satme det passer, for elsker den knægt!
Sturridge er en af dem der har imponeret mig mest de sidste par år. Vil faktisk vove at sige at han er den bedste signing vi har lavet i lang tid. Kom fra Manchester City som en ukendt spiller for en 5-6 millioner Pund, og er i dag på vej til at blive en verdensklasse spiller.
Blue4Life
Prøv \"Free Transfer\" ;) (mener jeg at det var da MC ikke kunne blive enige om hans løn)
Fri transfer, lige præcis Michael 82.
@Michael82 og @WilliamB Skriver 5-6 millioner Pund da handlen muligvis officielt kaldes \"fri transfer\" men faktisk betalte vi mindst 5-6 millioner Pund grundet forskellige klausuler. Fx da Sturridge havde spillet et vist antal kampe og scoret et vist antal mål ;)
Sturridge handlen var billig men ikke gratis...
Man får sku et smil på læben.
Sturridge skal sku nok blive til noget stort.
Ja det er der vist ingen tvivl om @torres9luiz4 :)
Kan du komme med en kilde på det Blue4Life?
@WilliamB http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1194922/Chelsea-complete-Daniel-Sturridge-signing-tribunal-agrees-Manchester-City-compensation.html Værsgo, jeg ved ikke om det er så tydeligt i den her artikel dog, men jeg er meget sikker på at vi har betalt nogen penge for ham. Spillet Football Manager som altid har godt styr på transfer har også lavet det sådan at vi den dag i dag betaler penge efter et vist antal kampe for Sturridge.
\" City are thought to have made a claim for a down-payment in excess of £5m, proposing that the remainder of the money came in performance-related instalments\"
Dejligt at der er nogle der prøver at rette den her sæson op.
Hvis bare du havde sagt det stod i Manager Blue4Life, så havde jeg troet på det allerede der ;)
Jeg mener at man betalte et sum for ham, da han var under en hvis aldre, så skal man stadig betalte for dem, en slags \"uddanelse gebyr\" eller \"opfostnings pris\"..
http://en.wikipedia.org/wiki/Daniel_Sturridge
Pris eller ej - det var en særdeles fornuftig handel :) !
| # | Hold | K. | Pts. |
|---|---|---|---|
| 3. | Manchester United | 32 | 55 |
| 4. | Aston Villa | 32 | 55 |
| 5. | Liverpool | 32 | 52 |
| 6. | Chelsea | 32 | 48 |
| 7. | Brentford | 32 | 47 |
| 8. | Everton | 32 | 47 |
| 9. | Brighton | 32 | 46 |
| Spiller | Mål | Assists |
|---|---|---|
| João Pedro | 25 | 6 |