Fernando Torres fremtid
Jeg har gået og tænkt meget over hvad der skal ske med Torres, hvis Chelsea forlænger med Drogba, vil han nok være første mand. Jeg tror på Torres bliver en stor spiller næste år hvis han får spille tid.
Hvad siger i, skal de satse på Torres eller Drogba, og hvorfor? :-)
Kommentarer
Det er taler for Torres bliver frem for Drogba:
- Drogba er 34, og de sidste 2 sæsoner har han set lidt slidt ud.
- Torres er (forhåbelig) fremtiden som Chelsea første angriber.
- Dertil skal det siges at Torres\'s pris, gør man stadig vil satse på ha.
- Torres har de senest mdr spillet rigtigt godt og til med lavet mål.
Tror ikke det hjælper at smide penge efter Cavani eller Higuain, for de koster begge kassen, og så har man en spiller til 400 mio som man næsten indikere at man ikke rigtigt tror på ham, hvis man går ud og køber en klasse angriber.. Dertil er der Lukaku og Sturridge med fremtiden med sig. Desuden er der flere spændene spillere udlejet, giv da hellere dem muligheden..
Jeg synes også det kunne være en ide, at bruge Sturridge på den plads han aller helst vil spille: central angriber. give ham 5-7 kampe og se om han kan leve op til det.
Det du siger med at han som regel scorer når han spiller padefar, det må jeg dog stille spørgsmålstegn ved, for ja han scorede mål i efteråret, men hans niveau og form i forårssæsonen har været langt langt langt væk fra formen han viste før jul :)
Hey Emmatorres9
du skal bare hvide bare fordi du er ny er det altså ikke altid en god ide at lave for mange tråde jeg mener du har lavet 3 tråde i træk.
Det kan du muligvis have ret i padefar, men han kommer jo heller ikke på holdet hvis han ikke spiller bedre, end hvad han har gjort i de kampe han har fået i foråret ;)Men ellers så jo, der har du ret.
Så vidt jeg kan se så har emmatorres9, kun startet én tråd?Skulle hun have oprettet tre tråde, må hun da også gerne det, så længe de indeholder noget der er værd at debattere, eller har relevans.
Ahh okay, så forstår jeg bedre, hvorfor der blev skrevet tre tråde, tak for oplysningen.Men hun skal stadigvæk have lov til at lave tre tråde hvis det, hun skriver om er relevant eller kan debatteres.
Altså, Jeg er jo kæmpe Lukaku fan, og synes de skal bruge ham eller leje ham ud næste sæson. Måske til en mindre Premier league klub.. West Brom, Norwich, Et af oprykkerholdene osv. Så han kan få spilletid, og udvikle sig. Tror han kan blive en stor spiller i klubben!
Med hensyn til Torres skal vi vel bruge ham.. han har kostet 50 millioner pund, og han kan da godt score. (He scores when he wants!) Tror han nok skal begynde at bombe :)
Jeg bliver for det første rigtig glad ved at læse indkastes indlæg omkring Torres: http://indkast.dk/index.php?nyhed=92442&hold=112
Hæfter mig ved det sidste han udtaler sig omkring klubben og hans kollegaer. Dejligt at hører fra ham. Håber han føler sig \"hjemme\" i klubben, da jeg synes han har noget at give denne klub.
Samtidig bliver jeg rigtig ked af, at høre at hans fremtid er \"usikker\", som han selv siger det. Det han siger er, at det er klubben der skal melde ud om man vil satse på ham, og det mener jeg 112% klubben burde gå ud og sige, både til ham og til medierne. Jeg elsker virkelig Torres, han har en kæmpe charme og har en god fighter ånd. Og bare han ville føle og fik afvide, at hans fremtid er hos os, ville gøre mig sindsyg glad og stolt.
- Jeg tror man til EM for en Torres i hopla, så man som Chelsea kan sidde og glæde sig over at han er i stalden, og det var os, som fans der gav ham alt vores opbakning, så han kunne finde sit gamle jeg.
Er der andre end jeg der har samme følese, som den jeg beskriver omkring ham, og dermed mener han skal være vores nr. 9#?
Super fan! Både af ham og af HELE CHELSEA HOLDET!!!!
Jeg tror ikke vi skal være så nervøs for Torres ikke kommer tilbage i næste sæson og gør god figur af sig. Jeg tror det hele afhænger af Drogba og valget af træner. Med sejren i hus i lørdags, kan jeg ikke forestille mig at Di Matteo ikke får en sæson som minimum at vise sit værd på i det lange stræk. Han har gjort det umulige og han har fået Torres til at blomstre. Nu vil vi se en fuldendt blomst (lyder flot ikke? :P) og det kommer til at ske.
Et bytte med Falcao og en returbillet til barndoms klubben sker ikke.
Nu tør jeg godt sige noget - som sikkert kommer til at koste en quote eller en bajer.. Men Torres bliver Chelsea topscore i Premier League i 12/13 sæsonen.
Falcao har været vanvittig i den her sæson (også), men som jeg har sagt hele tiden, tror jeg Drogba smutter til sommer.
Kan I forestille jer en bedre måde at slutte sin karriere af i Chelsea på, end at score det udlignende mål, til forelænget spilletid, og score det afgørende mål på straffespark, så klubben vandt de store øre?
I Drogbas \"absentia\", skal Torres nok for få masser af spilletid, men stadig med mulighed for at bruge Lukaku i mindre vigtige kampe.
Awekat: Enig
| # | Hold | K. | Pts. |
|---|---|---|---|
| 3. | Manchester United | 32 | 55 |
| 4. | Aston Villa | 32 | 55 |
| 5. | Liverpool | 32 | 52 |
| 6. | Chelsea | 32 | 48 |
| 7. | Brentford | 32 | 47 |
| 8. | Everton | 32 | 47 |
| 9. | Brighton | 32 | 46 |
| Spiller | Mål | Assists |
|---|---|---|
| João Pedro | 25 | 6 |
| C. Palmer | 16 | 7 |
| Pedro Neto | 16 | 7 |
| E. Fernández | 14 | 12 |
| Estêvão | 8 | 3 |
| A. Garnacho | 8 | 4 |

TV3 Puls
Viaplay.dk

Jeg tror ikke, at Drogba han vil være førstevalget bare fordi at hans kontrakt skulle blive forlænget med en sæson. Drogba er alligevel 34 år gammel, så fremtiden skal ikke bygges op omkring ham. Derimod er Torres ved at slutte sæsonen fint af, så jeg tror at han er førstevalget fra næste sæson, og i Chelsea tror jeg at man rigtig gerne vil bygge noget op, hvor i Torres kan fungere. Det skulle kun være hvis de investerer i en ny angriber (Higuain, Cavani etc.) at Torres vil blive presset. Det kræver selvfølgelig at han bliver ved med at score, og ikke igen begynder at have flere timer mellem hvert mål han scorer.