Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

Hvem tager over efter.... ??

Kunne godt tænke mig høre, hvem klubben vil have til at være de næste to front mænd som Terry og Lamps har været? Synes deres alder skræmmer mig lidt, derfor tænker jeg over hvem klubben vil køre i stilling til bla. deres pladser.
15 år siden
2008 visninger

Kommentarer

padefar15 år siden

Hvis han udvikler sig rigtigt må McEachran være oplagt. Men jeg tror altså der er nogle år tilbage, ihvertfald i Terry.

Steen15 år siden

Uha, det er en grim en :-) Det har jeg faktisk slet ingen idé om... Jeg bryder mig ikke om tanken, at Chelsea skal være foruden JT og Lampard :(

Obi15 år siden

Der går omkring 2 år, før at Lampard trapper ned, nok a la Scholes gjorde i United. Terry bliver ligeledes svær af erstatte, for han er klub mand, og gør ham ekstra særlig når han er den eneste der har slået igennem på første holdet via ungdoms rækkerne. Josh M, kan blive den næste. Men ja, et utænkeligt scenarie, selvom at Lams kom fra Westham tilbage i 2001, så anses han jo for Chelsea mand i manges øjne..

Enevo15 år siden
Hvor stor en spiller kan josh blive for os? og er hans klub hjerte stor nok til i fremtiden at gå forrest?
Abdik15 år siden

tjoouh... men så peger jeg gerne på Josh, romeu eller ramires... i forsvaret må det vel være David Luiz der tager over efter JT.

Forrige kamp

Sunday 15:30
Premier League Premier League
ChelseaChelsea0 : 3Manchester CityManchester City
Premier League
# Hold
K.
Pts.
3. Manchester United3255
4. Aston Villa3255
5. Liverpool3252
6. Chelsea3248