Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

Jeres start 11.????

Jeres Start 11.

Mit BUD:

Målmand: Cech.

Forsvar fra venstre: Cole, Terry, Luiz og Ivanovic. (Måske Luiz og Ivanovic skal bytte, så Luiz ryger på back).

Midtbane: Meireles, Lampard og Remires.

Kantar: Mata og Daniel S.

Top: Torres.

Bænk. Anelka, Drogba, Bosingwa, Alex, Malouda, Lukaku, Mikel og Hilairio.

15 år siden
5754 visninger

Kommentarer

CFCSMITH15 år siden
4-1-2-2-1 Målmand- Cech Forsvar- Cole-Terry-Luiz-Ivanovic Defensiv midt- Mikel Midt- Lampard-Meireles Fremskudt kanter- Mata-Malouda Angriber- Torres :) Men det er sku svært med alle de gode spillere. I AM TRUE BLUE !
Steen15 år siden

Ja, gu helved er det svært at vælge! De er alle knaldhamrende dygtige :)

padefar15 år siden

Stærkeste opstilling må være den som CFCSMITH nævner. Men ja, et super hold! Tror det blir en dejlig sæson!

Michael8215 år siden

Hvis jeg må vælge mellem alle spillere (hvor vi ignorerer skaderne - siden Cech også stadig er småskadet ;))

-------------------------------Cech-----------------------------------

--------------------------Terry-------Luiz-----------------------------

Bosingwa/Ivanovich-------------------------------------Cole-------

-------------------------------Essien----------------------------------

-------------------Lampard--------------Ramires--------------------

----Sturridge/Mata----------------------------------Malouda/Mata--

--------------------------Drogba/Torres-------------------------------4-1-2-2-1.Jeg har skrevet Bosingwa/Ivanovich da jeg mener at det afhænger af modstanderen. Bosingwa har været voldsom i de første kampe og det skal han have. Ivanovich var en af 2 stabile spillere sidste sæson og har en råstyrke som Bosingwa ikke har.

Angrebet er enten Torres eller Drogba. Dette afhænger igen af modstander. Jeg kunne snildt stille andre opstillinger fx 4-1-2-1-2 med begge disse på toppen, eller 4-2-2-2, med begge på toppen og to wings.

Jeg har valgt denne opstilling da Mata/Bosingwa el. Mata/Ivanovich kan lege på siden og Cole/Malouda på den anden. Evt. kan wings søge ind og lade backen komme frem for at lave indlægget.

Essien er selvfølgelig skadet, men ikke desto mindre er han på mit hold da vi snakker om favorit lineup :). Meireles kender jeg intet til, så har ikke sat ham ind.

Igen, disse spillere er valgt til denne opstilling :)

dondrez8615 år siden

Cech

Bosingwa                      Terry/Alex                     Luiz                              Cole

Lampard              Ramires             Meireles

Malouda/Sturridge        Torres/Lukaku         Mata                                                              

Steen15 år siden

Michael, vil du ikke have Obi in som udskifter for Essien/ afhængig af modstander?

chelseafan1715 år siden

4-2-3-1:

Cech

Bosingwa Luiz Terry    Cole

Mereiles/Essien/Mceachren Lampard/Ramires/Mceachren

Sturridge Mata      Malouda

Torres/drog

Eller 4-3-3

Cech

Bosingwa Luiz Terry   Cole

Mereiles/Romeu

Lampard/Ramires Essien/McEachren

Sturridge           Mata

Torres/Drog

Ralfe15 år siden

Cech

Ivanovich - Luiz - Terry - Cole

Mikel

Essien          Lampard

Sturrigde                       Mata

Torres

Michael8215 år siden

Steen:

Jeg synes at Essien er en bedre spiller end Mikel på nuværende tidspunkt. Essien er så også 6 år ældre (mener jeg det var) end Mikel, hvorfor Mikel stadig kan hente ham.

Jeg forsøgte at stille hvad jeg mente var stærkest, men selvfølgelig kan man altid tale om form samt modstandere (er de store og stærke eller små og hurtige, hvordan er deres boldspil osv osv). Derfor er det faktisk UTROLIG svært at sætte en opstilling :).

chelseanr115 år siden

Helt ening med torres9 næsten da, men hvordan kan du lade bosingwa starte på bænken:) han har været den bedste for os indtil videre helt klar, eneste der virkelig er noget tempo over, og det har vi brug for hvis vi skal blive mestre. og de 20 min mata fik viste og god tempo..:)

Slettet bruger15 år siden

---------Cech---------------------

Ivanovic-------Luiz-------Terry-------Cole

------------Mikel------------

----Meireles------------Lampard

Lukaku------ ---------------------Mata

-----------------Torres-----------------

en 4-1-2-2-1

JaTerry14 år siden

her er min startopstilling =) kommenter!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Henssel14 år siden
Awekat14 år siden

Forhåbentlig bliver Luiz mere stabil i sit spil i forsvaret, eller rykket op på den defensive midtbane. Men som han spiller nu i forsvaret, er han i mine øjne ikke sikker nok. Derudover tror jeg, at han har et potentiale til at kunne blive en af verdens bedste defensive midtbanespillere. Oriol Romeu ser også rigtig stærk ud, men har desværre ikke så meget offensivt, som eksempelvis Luiz.

Glæder mig til at se hvordan Bertrand (som har gjort det rigtig godt hver gang jeg har set ham), McEachran, Lukaku, Romeu, Sturridge, Mata og Luiz har udviklet sig om 2 års tid. Mata og Sturridge er jo allerede temmelig etableret på holdet, og Luiz også så småt på vej

Steen14 år siden

Jeg ville skiftevis skifte med Luiz og Ivan alt efter hvor fysiske/tekniske modstanderen ville, og alt afgørende om det er mandsopdækning eller ej.

Et eller andet sted ville jeg også gerne se Kalou inde ofte, f.eks. skiftevis med Mata eller Sturridge.

Hans14 år siden
Ralfe14 år siden
Jeppe14 år siden

Jeg er nødt til at spørge. Er det mig der ikke har fulgt med, eller har i allesammen glemt at Bosingwa har karantæne fra QPR kampen. eller de har måske appeleret den?

Nå men i forhold til holdopstillingen. Jeg ville virkelig gerne, hvis AVB ville forsøge at bruge Luiz længere fremme på banen. Han har spillet offensiv midt i sin juniortid, så måske hvis de bare ville spille ham som back eller på midten tror jeg han kunne blive ganske særlig. Han er jo faktisk god i forsvaret, men koster stadig for meget. Han skal modnes før han kan spille dernede. Helguson er en meget middelmådig angriber, der fik ham til at se temmelig skidt ud. Svanens død virkede desværre på Loftus Road men det duer ikke at Luiz giver mulighed for at dømme det. Han er for flashy i sit forsvarsspil, og forsøger hele tiden de spektakulære tacklinger. Også lad os få Torres i gang med Mata og Sturridge på siderne. Det er piv-giftigt. Med mulighed for indskiftning af både Malouda og Kalou.

Come on Blues. We need this one!!!

Ralfe14 år siden

Jeppe - Du skal lige genlæse hvornår tråden er fra :D Det her er bare folks bud på den bedste start 11\'er

Jeppe14 år siden

Ah ok, men mit spørgsmål gælder faktisk stadig, for jeg kan se at han er udtaget til truppe og normalt for man tre dages karantæne for en udvisning. Hvad er der sket?

danielna914 år siden

jeg tror kampen ender 3-1 til Chelsea og målscorer er Torres, Lampard og Sturridge:) og Lukaku og meireles og Drogba bliver skiftet ind :) god kamp alle sammen ;)

Næste kamp

Wednesday 19:30
Premier League Premier League
Aston VillaAston Villa vs. ChelseaChelsea

Forrige kamp

I dag 16:30
Premier League Premier League
ArsenalArsenal2 : 1ChelseaChelsea
Premier League
# Hold
K.
Pts.