John Terry.. Akademiets Mentor
Kunne ikke finde andre tråde der rigtig havde med emnet at gøre, så jeg startede en ny. (håber ikke det gør noget)
Men det er en artikel fra Ekstrabladet: http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/engelsk_fodbold/PremierLeague/article1881487.ece
Det varmer sku mit hjerte at læse sådan noget! Det er super fedt at alle de unge har det godt, og især vores egen Andreas Christensen! Synes det er fantastisk at Terry går så meget op i Akadamiet, og sørger for at de føler sig hjemme. Det viser sku han er en sand leder/kaptain!
P.S Der sår at under Di Matteo, trænede Andreas Christensen et par gange med førsteholdet! :) er det en fremtidens spiller?
Kommentarer
Til jer der ikke gør det: Opret en profil på twitter og følg John Terry.
Han uploader tit billeder fra hans daglig, hvilket er super fedt at følge med i.
Kan i øvrigt også anbefale flere andre Chelsea-spillere, der er flittige til at Tweete, eller lægge billeder op på Instagram.
http://i.imgur.com/ghJLG.jpg
Man kan ikke andet end at respektere den mand, og det er virkelig en skam, at resten af fodboldverdenen har det indtryk af ham, som de har. Captain, Leader, Legend!
| # | Hold | K. | Pts. |
|---|---|---|---|
| 3. | Manchester United | 32 | 55 |
| 4. | Aston Villa | 32 | 55 |
| 5. | Liverpool | 32 | 52 |
| 6. | Chelsea | 32 | 48 |
| 7. | Brentford | 32 | 47 |
| 8. | Everton | 32 | 47 |
| 9. | Brighton | 32 | 46 |
| Spiller | Mål | Assists |
|---|---|---|
| João Pedro | 25 | 6 |
| Pedro Neto | 16 | 7 |
| C. Palmer | 16 | 7 |
| E. Fernández | 14 | 12 |
| Estêvão | 8 | 3 |
| A. Garnacho | 8 | 4 |

TV3 Puls
Viaplay.dk

Han er en rigtig klubmand. Jeg har meget respekt for de folk, tilbringer hele deres karriere i en klub, og at han så samtidig involverer sig så meget i klubben, er bare super fedt at se. Jeg er overbevist om, at han også vil være tilknyttet førsteholdet, når han stopper sin aktive karriere i klubben. Og hvem ved, måske er han en fremtidig manger. Det er vel ikke så urealistisk.