Karantæne til finalen!
Har netop læst at FIFPRO (som er den internationale spillerforening) har sendt en officiel anmodning om, at 6 ud af de 7 karantæne ramte, bliver benådiget til finalen. Deres argument er godt, men hvis man kender UEFA, er de sikkert ikke til at bide skeer med.
Kort opsummeret går det ud på, at man besluttede til VM 2010, og til EM 2012, at alle kort man har fået tidligere før kvartfinalerne, bliver annulleret, så man ikke kan misse finalen, pga. 1 gult kort i en semifinale. Det håber man så på, at UEFA vil tage med i betragtning, angående CHL finalen.
2 x gult i semifinalen eller direkte rødt giver naturligvis stadig karantæne, hvorfor Terry stadig ikke er i betragtning.
http://www1.skysports.com/football/news/11668/7706695/
Kommentarer
Jeg håber satme også på det, men jeg mener at have læst at hvis det endelig skulle ændres, ville det først gælde for næste år :s
Det ville være fantastisk! Kom så Uefa, please gør det!
Det kom så ikke til at ske :/ http://www.goal.com/en-us/news/174/uefa-champions-league/2012/04/26/3062810/uefa-stands-firm-over-chelsea-and-bayern-munich-suspensionsAnser tråden for lukket
Hørte det godt. Men de har tilgengæld givet Terry og de andre lov til at gå op og få deres medalje og løfte pokalen.
Kan dog godt forstå at man ikke bøjer reglerne midt i turneringen men evt. først fra næste år
Det kan jeg ikke forstå... Det er jo Chelsea for helvede ;-P
Jeg forstår ikke hvorfor man uanset hvad, siger - gule kort til finalen er renset, så kan man få den bedst mulig kamp i finalen. Lad holdende stille stærkest. (og Terry skulle selvfølgelig ikke deltage pga. han så rødt i semi) det er da klart det mest underholdende
| # | Hold | K. | Pts. |
|---|---|---|---|
| 3. | Manchester United | 32 | 55 |
| 4. | Aston Villa | 32 | 55 |
| 5. | Liverpool | 32 | 52 |
| 6. | Chelsea | 32 | 48 |
| 7. | Brentford | 32 | 47 |
| 8. | Everton | 32 | 47 |
| 9. | Brighton | 32 | 46 |
| Spiller | Mål | Assists |
|---|---|---|
| João Pedro | 25 | 6 |
| Pedro Neto | 16 | 7 |
| C. Palmer | 16 | 7 |
| E. Fernández | 14 | 12 |
| Estêvão | 8 | 3 |
| A. Garnacho | 8 | 4 |

TV3 Puls
Viaplay.dk

Håber virkelig på, at de er barmhjertige.