Oriel Romeu
Hej blues,
Så skete det endeligt! Oriel er kommet retur fra hans skadespause.
Som Mata lige har skrevet på facebook, sammen med et billede (se link nedenfor):
Don Oriel is back!
http://www.whosay.com/juanmata?wsref=fb&code=QnK5OjK
Kan det overhovedet have nogen betydning for hans sæson i år? Kommer han i spil imod Everton eller måske for sig en plads på bænken eller i finalen i overmorgen?
Jeg tror personligt at vi først vil få ham at se igen til næste sæson :) Hvad siger i? Og er i glæde for at han er tilbage?
Så skete det endeligt! Oriel er kommet retur fra hans skadespause.
Som Mata lige har skrevet på facebook, sammen med et billede (se link nedenfor):
Don Oriel is back!
http://www.whosay.com/juanmata?wsref=fb&code=QnK5OjK
Kan det overhovedet have nogen betydning for hans sæson i år? Kommer han i spil imod Everton eller måske for sig en plads på bænken eller i finalen i overmorgen?
Jeg tror personligt at vi først vil få ham at se igen til næste sæson :) Hvad siger i? Og er i glæde for at han er tilbage?
Kommentarer
Dejligt for ham at han er kommet tilbage fra sin skade. Jeg tror som Elholm at vi først får ham at se i næste sæson, medmindre han selvfølgelig bliver udlejet eller solgt.
Personligt kan jeg overhovedet ikke lide ham som spiller. Jeg kender ham selvfølgelig ikke personligt, så det kan jeg af gode grunde ikke udtale mig om ;-)
Jeg synes Chelsea skal skille sig af med ham så hurtigt det kan lade sig gøre. Jeg synes overhovedet ikke han har niveauet til Chelsea, og jeg mindes aldrig at have set ham spille en godkendt kamp.
I min optik var Barcelona de eneste vindere i den handel der blevet lavet med Chelsea, og de har da grint højlydt da de slap af med ham ;-)
Personligt kan jeg overhovedet ikke lide ham som spiller. Jeg kender ham selvfølgelig ikke personligt, så det kan jeg af gode grunde ikke udtale mig om ;-)
Jeg synes Chelsea skal skille sig af med ham så hurtigt det kan lade sig gøre. Jeg synes overhovedet ikke han har niveauet til Chelsea, og jeg mindes aldrig at have set ham spille en godkendt kamp.
I min optik var Barcelona de eneste vindere i den handel der blevet lavet med Chelsea, og de har da grint højlydt da de slap af med ham ;-)
Jeg er 100% enig med Tweaker12.
Klodset og tung boldflytter, som hverken har imponeret mig offensivt eller defensivt.
Klodset og tung boldflytter, som hverken har imponeret mig offensivt eller defensivt.
Hjemmebanetrøje
Premier League
| # | Hold | K. | Pts. |
|---|---|---|---|
| 3. | Manchester United | 32 | 55 |
| 4. | Aston Villa | 32 | 55 |
| 5. | Liverpool | 32 | 52 |
| 6. | Chelsea | 32 | 48 |
| 7. | Brentford | 32 | 47 |
| 8. | Everton | 32 | 47 |
| 9. | Brighton | 32 | 46 |
Topscorer
Alle turn.
| Spiller | Mål | Assists |
|---|---|---|
| João Pedro | 25 | 6 |
| Pedro Neto | 16 | 7 |
| C. Palmer | 16 | 7 |
| E. Fernández | 14 | 12 |
| Estêvão | 8 | 3 |
| A. Garnacho | 8 | 4 |

TV3 Puls
Viaplay.dk

Jeg tror først vi får ham at se næste sæson, hvis han ikke er blevet udlejet eller solgt.
Det hele kommer jo an på om vores næste træner (Mourinho?) ser et potentiale i ham eller ej.
Personligt kan jeg godt lide ham som person og tror han kan blive en god rotationsspiller. En top-spiller tror jeg ikke han bliver.