Pepe?
Hører mange rygter om at pepe skifter til Chelsea... ville det være et godt køb??
Kommentarer
En rigtig Mourinho spiller. Han ville være perfekt for Chelsea, men det er så det vi lige har købt Cahill, så jeg ved ikke hvor meget rygtet holder. Jeg har længe synes at Pepe har alt for agressive kvaliteter, som ikke holder i spansk fodbold.
Et klart nej fra mig. Bryder mig ikke om ham som person. Han er meget muligt en dygtig forsvarsspiller, men nu har vi hentet Cahill.
Det giver os følgende CB\'s til rådighed på førsteholdet: Terry, Luiz, Ivanovic, Cahill.
Ydermere har vi Alex som ikke er solgt endnu, og som risikerer at være i klubben frem til sommer.
Vi skulle tidligere over flere omgange have forsøgt at hente ham, men Real Madrid og i særdeleshed Mourinho har været alt for glad for ham til at lade ham skifte. Nu er han - igen igen - kommet i uføre i Spanien og Madrid, hvilket har medført en stor karantæne af klubben, og det kan være, at Mourinho modvilligt må bukke under for presset og lade Pepe gå. Med det i mente virker en transfer til Chelsea mere og mere sandsynlig.
Personligt synes jeg, at han til tider har vidst sig som en af verdens bedste forsvarsspillere. Hurtig, god i hovedsspillet og stærk i mand-mand-situationer. Når det så er sagt, kan jeg slet ikke klare hans mentalitet, som vi senest så ham mod Barca. Han er bestemt en fighter- og vinder-type, men det kammer virkelig over, når han laver svinestreger, som den vi så mod Messi. Ikke nok med det filmer han selv ustyrligt meget og overspiller hver en tackling begået mod ham.
Nu er jeg måske lidt hård ved ham, da jeg må indrømme, at jeg kun har set ham i \"Los Clásico\'s\" og CL, men det er bare det indtryk, han giver mig. Det kan være I andre, er mere positive? :)
Der er bare nogen spillere jeg bare ikke ser i den blå trøje, og Pepe er helt bestemt en af den.. Han kan da sit kram og har fyssiken til PL, men den svinske spillestil vil jeg gerne være foruden.
Vil da til en hver tid beholde Alex frem for Pepe..
| # | Hold | K. | Pts. |
|---|---|---|---|
| 3. | Manchester United | 32 | 55 |
| 4. | Aston Villa | 32 | 55 |
| 5. | Liverpool | 32 | 52 |
| 6. | Chelsea | 32 | 48 |
| 7. | Brentford | 32 | 47 |
| 8. | Everton | 32 | 47 |
| 9. | Brighton | 32 | 46 |
| Spiller | Mål | Assists |
|---|---|---|
| João Pedro | 25 | 6 |
| Pedro Neto | 16 | 7 |
| C. Palmer | 16 | 7 |
| E. Fernández | 14 | 12 |
| Estêvão | 8 | 3 |
| A. Garnacho | 8 | 4 |

TV3 Puls
Viaplay.dk

Ingen tvivl om at han har nogle gode kvaliteter, men hans attitude er virkelig dårlig, hvilket man blandt andet fik at se mod Barcelona hvor han træder Messi over hånden. For ikke at at nævne dengang hvor han sparkede en liggende spiller.
Sådan en spiller skal Chelsea altså ikke have. så et nej herfra.