Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

Romelu Lukaku

Jeg kunne ikke lige finde andre tråde vedrørende Lukaku, men undskyld hvis der er lavet en i forvejen.

http://chelseasupport.dk/nyheder/lukaku-tilgiver-aldrig-villas-boas

Lukaku er åbenbart blevet dårlig behandlet under AVB! nu har jeg endnu mindre respekt for AVB.

Hvad synes i om det?

Får han mere spilletid i fremtiden?

14 år siden
1854 visninger

Kommentarer

torres9luiz414 år siden

Puha AVB. Det overrasker mig faktisk at man kan behandle sine spillere sådan. Jeg troede at Lukaku blev behandlet som alle de andre. Latterligt af AVB.

Men jeg har vist også læst noget om, at han ikke ville lade Kalou spille, medmindre at han forlængede sin kontrakt. Det er endnu mere latterligt. At de gerne ville væk, da vi havde ham er da bare fuldt forståeligt. Heldigt at han ikke er der mere.

Min respekt for ham faldt lige der.

Måske han også har noget med Torres-situationen at gøre:

http://indkast.dk/index.php?nyhed=92496

Han siger at han havde håbet på mere spilletid, og at han ikke blev behandlet som han havde regnet med. 

Jeg tror ikke at det har noget med Robbie at gøre, men at det nu mere var under AVB. I de store kampe, kan jeg dog godt forstå at Robbie valgte Drogba frem for Torres, men da vi havde AVB kunne han da sagtens havde brugt Torres & Lukaku noget mere. 

Jeg tror dog ikke at Torres eller Lukaku skifter klub. Jeg tror at de sætter sig ned, får en snak om deres fremtid, og så får de begge mere spilletid næste sæson.

chelsea210114 år siden
Hmm. Jeg mener stadig det var lidt for tidligt at købe Lukaku i den tid... Chelsea skulle havde gjort ligesom med de bruyne, hvor de købte ham og lod ham spille på en lejekontrakt resten af sæsonen. Sådan synes jeg også de skulle havde gjort med Lukaku hvor han spillede en sæson mere i Anderledt, vi havde jo i den tid også Anelka, Drogba og Torres som jeg klart mener var foran Lukaku i den tid. det med AVB kom ikke som nogen stor overraskelse men det er klart nu har jeg helt mistet respekten for AVB. Han havde jo slet ikke spillernes respekt!!!!
WilliamB14 år siden

Ja selvfølgelig får Lukaku mere spilletid i fremtiden! Om det i næste sæson bliver i Chelsea eller i en anden klub (udlejet), kommer nok til at være op til hvem, der er manager i næste sæson.

Han er så åbenbart blevet behandlet dårligt under AVB, og det er skide synd, for han kunne og burde have været bragt noget mere i spil, under hele den forgangne sæson. For Lukakus vedkommende har 2011/2012 jo været en spildt sæson, men hans talent kan man ikke benægte, så selvfølgelig får han mere spilletid i fremtiden.

AVB tog mange forkerte beslutninger under hans Chelsea-ophold, men efter at have set hele situationen lidt på afstand, så var AVB bare ikke den rigtige manager for Chelsea, på det tidspunkt han blev hentet. Hvis Abramovich\'s ønske stadig er at spille \"ligesom Barcelona\", så kræver det en rundbarbering af truppen, hvor mange spillere, som ikke kunne tilpasse sig det under AVB, ville ryge, heriblandt Terry og Lampard. Deres udløbsdato, den kommer om ikke alt for mange år, og hvis man ikke allerede i Chelsea har skilt sig af med dem før, så vil det tidspunkt være oplagt til igen at prøve på noget af det som AVB ville.

Torres914 år siden

Lej ham ud i et halvt år... 

Steen14 år siden

Roberto Di Matteo som træner i næste sæson, så kommer Lukaku også til at få nogle flere kampe, og få den rolle som han i sin tid blev lovet. Det er jeg overbevist om. Sturridge, Lukaku & Torres som angribs rollen :) Måske går han over i en hel anden formation der vil give dem lidt mere plads?

Chelsea4evertrueblue14 år siden
Send Knægten til Reading eller en anden PL klub på græs i en sæson. Så kan vi ham tilbage som udklækket. Jeg syntes han har et kæmpe potentiale, men mangler tempoet, han laver mange taktiske fejl i de kampe jeg har set ham. Desuden mangler han speed. Han bruger for lang tid til at beslutte sig, og dækker dårligt op ved Liverpool målet i Carling cuppen det var hans. En sæson hos et bundhold med pres fra omgivelserne kunne gøre ham godt. Men helst i PL så han er i de omgivelser han skal være.
Obi14 år siden

Synes man skal give ham chancen, og sige: Nu begynder dag 1 uden Drogba, og vi har en der har potientiale for at blive lige så go, så hvorfor ikke give knægten chancen, og se, og slår han ikke helt til, udlej ham til vinter og så se tiden an. Desuden har vi en Torres der må være første angriber efter Drogba\'s afsked.

joey14 år siden

Brug nu Lukaku som starter de første 5 kampe. Fejler han skal han udlejes, spiller han godt, skal han beholdes. Han er en fantastisk fodboldspiller, men har jo på ingen måde overhovedet haft chancen for at vise sit vær.. Og når vi nu betalte på den gode side af 100 millioner for ham, ville det jo så også være en god idé i hvert fald at forsøge.

Forrige kamp

Sunday 15:30
Premier League Premier League
ChelseaChelsea0 : 3Manchester CityManchester City
Premier League
# Hold
K.
Pts.
3. Manchester United3255
4. Aston Villa3255
5. Liverpool3252
6. Chelsea3248