Salomon Kalou
Hvad skal Chelsea gøre med Kalou?
Skal de sælge ham eller bruge ham noget oftere?
Jeg synes han er en virkelig god og kreativ spiller og synes at de skal bruge ham meget mere end de gør.
Hvad synes i?
Kommentarer
Men Steen. Tror du at han ville være tilfreds med 30 minutters spilletid i hver kamp? (fx)
Var det ikke Kalous indskiftning nr. 100 mod Newcastle? :D Men ellers så er jeg kæmpe tilhænger af Kalou. Synes han var en af de bedste i sidste sæson, så jeg synes klart han skal bruges noget mere!
Han er ikke super stabil i en længere periode, og det skyldes nok han ryger ind og ud af holdet. Men helt klart en super sub, men tror kun det er lånt tid han være det, og det bliver nok ikke i Chesea han forsætter den rolle, men bliver han stabil i sit spil, er han jo af højklasse og vil sagtens kunne løse højre wing pladsen, så har haltet de seneste pr år..
Jeg må indrømme, at jeg alle dage har været glad nok for Kalou, men aldrig har ment at han har niveau til en startplads. Han er for svingende i sine præstationer, hvilket som nogle af jer tidligere har skrevet, nok er grunden til at han tit har været bænket. Venstre kant er besat af Mata, højre kant er besat af Sturridge - det kan der ikke være nogen tvivl om. Han er dog rykket op i køen til at blive indskiftet, da Anelka er trukket mere eller mindre ud af truppen. I angrebskøen ligger både Drogba, Torres og muligvis endda Lukaku. Jeg kan ikke forestille mig, at Kalou er at finde efter sommerferien, men tror ikke han får lov at smutte til vinter.
| # | Hold | K. | Pts. |
|---|---|---|---|
| 3. | Manchester United | 32 | 55 |
| 4. | Aston Villa | 32 | 55 |
| 5. | Liverpool | 32 | 52 |
| 6. | Chelsea | 32 | 48 |
| 7. | Brentford | 32 | 47 |
| 8. | Everton | 32 | 47 |
| 9. | Brighton | 32 | 46 |
| Spiller | Mål | Assists |
|---|---|---|
| João Pedro | 25 | 6 |
| C. Palmer | 16 | 7 |
| Pedro Neto | 16 | 7 |
| E. Fernández | 14 | 12 |
| A. Garnacho | 8 | 4 |
| Estêvão | 8 | 3 |

TV3 Puls
Viaplay.dk

Jeg er stor tilhænger af Kalou! Jeg mener vi bør bruge ham noget oftere som en energi-bombe de sidste 30 minutter i spillet, som f.eks.
Kalou gør det stort set altid godt, når han får lov til at komme ind og gøre en forskel.