Sturridge
http://onside.dk/nyheder/premier-league/avis-sturridge-taet-pa-chelsea-exit
Hvad er nu det???
Håber det bare er rygter... (det er jo også \"The Sun\" der skriver)
Hvad siger i til det?
Kommentarer
Sturridge bliver... det er noget nonsens det dér.. Det var fandme ikke lang tid siden jeg læste et eller andet sted at han havde udtalt at han elskede at spille i Chelsea... Og noget helt andet er, Spurs og Arsenal skal bare holde snitterne væk fra vores talenter! Basta..
Spændende Michael, det var da værd at prøve på træningsbanen, men tror ikke det ville fungere så godt.. Desuden, så ville Sturridge heller ikke komme til samme chancer :) vores central er \'doomed\' efter at Droggy er trådt lidt tilbage
Ja Steen - tænker det også. Og Torres fungere pisse godt som oplægger for tiden. Så ville presset også blive taget fra ham tænker jeg.
Men det er bare mine tanker. Og spørgsmålet er om han ville kunne leve med at blive afsat på den måde.
Jeg ville sgu ønske at de spillede offensivt som Milan gjorde i går mod Gunners. Det gik bare stærkt! Kæft jeg frygter lidt for vores CL deltagelse i år :/
Der skal ske mirakler hvis vi skal gøre os håbet for CL i år. Hvis vi møder et lige så form stærkt Napoli, som Milan var igår... Fy for en skefuld...
Jeg tror ikke, at Torres ville syntes det ville være fedt at skulle blive \"flyttet\" ned for at supplere for Sturridge.. Det ville være et tabu for ham.. Men okay, han må jo også acceptere hans resultater, og det har en virkning på hans stillingsbetegnelse :)
Men noget helt andet er - jeg tror godt det kunne være klasse :)
| # | Hold | K. | Pts. |
|---|---|---|---|
| 3. | Manchester United | 32 | 55 |
| 4. | Aston Villa | 32 | 55 |
| 5. | Liverpool | 32 | 52 |
| 6. | Chelsea | 32 | 48 |
| 7. | Brentford | 32 | 47 |
| 8. | Everton | 32 | 47 |
| 9. | Brighton | 32 | 46 |
| Spiller | Mål | Assists |
|---|---|---|
| João Pedro | 25 | 6 |
| C. Palmer | 16 | 7 |
| Pedro Neto | 16 | 7 |
| E. Fernández | 14 | 12 |
| A. Garnacho | 8 | 4 |
| Estêvão | 8 | 3 |

TV3 Puls
Viaplay.dk

Sun skriver så meget vrøvl. Sturridge er stamspiller og gør det godt hvor han gør det. Jeg kan dog ikke se en grund til at man ikke forsøger at prøve med Sturridge som central og Torres på kanten?
I ved - bare for at se hvordan det ville fungere.