Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

Sturridge eller Torres?

hey der! Efter igårsdagens kamp mod United gik det op for mig, at Sturridge er meget farligere og mere bevægelig end Torres! godt nok skal han bruge 5 store chancer for at score, men tror også det kræver et par kampe! han skal nok komme igen og tror faktisk at han er fuld af selvtillid..

hvad siger I?

13 år siden
2546 visninger

Kommentarer

Drogba13 år siden

Den der er i bedst form. Nu har Torres været mindre god i de seneste par kampe, så jeg synes Sturridge skal have chancen som starter i nogle kampe og hvis han gør det godt skal han bare fortsætte, og hvis ikke så er det Torres. 

Michael8213 år siden

Utroligt at det først er nu at det er gået op for dig ;). Jeg har længe været fan af Sturridge - bl.a pga. hans speed men også pga. hans alder.

Men som Drogba siger, så er det den der er i form. Synes de bør få hver deres chancer til at starte inde. Både for at spare kræfter, men også så der kører et rotationsprincip ind. Den største fejl i min verden vil være at vi kun køre med den samme start 11\'er igennem hele sæsonen... til sidst vil skader, træthed og karantæner medvirke til at vi bliver tvunget til at skifte ud i den og disse nye spillere vil ikke være sammenspillet

Elholm8913 år siden

Jeg er SÅ enig Abdik! Han (Sturridge) manglede nogle gange lige det første touch, hvilket vil komme med tiden hvis han får flere kampe fra start.

Han virker meget lettere og hurtigere på fødderne end Torres.

Nogle gange kan han virke lidt ego, hvilket nok er fordi han tørster efter at blive førstevalg og vil vise hvad han kan på egen hånd også. Men hvis han så bliver vores førstevalg i fremtiden, skal han nok blive en vild holdspiller!

STURRIDGE > Torres

padefar13 år siden

Helt enig med Michael.. Allerede i sidste sæson var jeg inde omkring dette :)

Sturridge er i mine øjne pt. langt foran Torres :)

Dwise13 år siden

Synes nu ikke sturridge spillede specielt godt i kampen. Han havde mange dårlige første touch, og misser en del tæmninger. Det er rigtigt at han er meget bevægelig, og er iskold på målet, men vi skal også huske på at det var stort set uniteds 2.hold. Specielt uniteds forsvar var virkelig svagt. Okay det kan sagtens blive bedre hvis han får nogle kampe i træk, men jeg synes nu ikke han viste sig bedre end torres. Ikke dermed sagt at det torres har leveret har været godt nok. I det hele taget synes jeg, at den forreste angrebsplads er den plads, vi mangler mest kvalitet på.

Thorsager13 år siden
I mine øjne manglede sturridge finesse og touch i afgørende boldberøringer. Netop ting som Torres osse er blevet kritiseret for. Jeg forstår ikke hvorfor folk syns han skulle være meget bedre. Men som jeg har sagt tidligere, lader det til at mange er trætte af Torres og bare vil have en anden på toppen, nærmest uanset, så forestiller \'de\' sig at alle andre end Torres må være bedre. Jeg syns sgu Torres gør det godt. Indrømmet hans first touches er heller ikke altid som de burde. Men jeg kan godt li hans type angriber. Ville bare ønske han kom til lidt flere afslutninger. Skød lidt mere, osse selvom det ikke var et sandsynligt mål. Vil hellere ha en angriber som er en trussel fordi han afslutter ud af det blå og ikke kun afslutter på oplagte chancer. Ærlig talt spillede Sturridge sgu ikke særlig godt. Men mange har ventet på han skulle starte fremfor Torres, nærmest som en anden messias. Lad dem begge spille, vi har brug for rotationen, for at hvile folk. Tror osse en pause vil gavne fernando som lader til at være lidt \'uinspireret\' lige nu. Men Sturridge bedre end Torres?? Næppe. Måske om et par år.
Chelsea4evertrueblue13 år siden

Enig med at de skal have perioder begge 2, lad os se om ikke Sturridge er bedre næste kamp, nu hvor han fik lang tid og var farlig i går.

Men naturligt nok han lige mangler den sidste skarphed.

Kampen viser endnu engang vi mangler en klasse boks angriber og ender kan spille med ryggen mod mål, samtidig med han er farlig, jeg mener at begge Manchester hold har 4 angribere der alle er bedre end vores den bedste.

Snitteman13 år siden
Synes ikke nogen af dem er en klasse angriber mere. Torres har været men der er lang vej nu. Sturridge kan blive det men han skal bruge nogen sæsoner til det. Derudover irreterer det mig han skal bruge hæl og tå hele tiden. Men som de andre har sagt var han sku ikke skarp i går men det er Torres jo heller ikke. Så jeg ville nok vælge og give sturridge chancen men ellers skifte imellem dem så de begge får noget spilletid.
Duxii13 år siden

Sturrigde skal have flere minutter i benene så tror jeg han bliver SINDSYG farlig! 

Han kan en ting som Torres mangler, han klapper til den på kanten af feltet og i feltet!

Torres skal droppe alle de små driblinger og bare klappe til den når den er foran ham i boksen.

Pt. Torres, på sigt med spilletid i benene klart Sturrigde!

Abdik13 år siden

ja som jeg sagde, er (han) Sturridge noget hurtiger og letter end Torres foran målet. Noget af det jeg er rigtigt træt af Torres er, at han ALDRIG afslutter.. han venter venter og venter og nogle gang prøver han med at tage et ekstra træk, som aldrig lykkes for ham.. et eksempel er kampen mod Newcastle hvor han spiller et-to med Hazzard og han afslutter første gang med sin tå, hvilket gav et flot mål efter..

Det er sådan noget jeg savner hos Torres, så vil jeg heller se Sturridge og sin store Egohed, for han afslutter fra alle vinkler hele tiden. det er det en angriber er for i mine øjne. Vi mangler generelt en målmaskine som Falcao, V´persie eller Benzema! Men et eller andet i mig siger at Sturridge vil bliv en målmaskine inden for længe hvis han får chancen fra starten noget offer. 

En anden ting jeg er træt af er Di Matteo!! jeg siger ikke så meget, men kunne godt tænke mig at se ham, rottere med holdet som Sir Alex Ferguson, hvor alle kan holde formen ved lige, i det at vi har så mange store og vigtige kampe efter hinanden..

Steen13 år siden

Kort og godt: Torres

Grund: Hans løbebaner, hans forståelse for spillet, hans erfaring, hans kommunikation med trioen, og min personlige holdning er at Sturridge er en kantspiller. Dog er han virkelig god...

Awekat13 år siden

Mit udgangspunkt er at Torres er foran Sturridge. 

Er meget enig i flere af dine grunde Steen, men ikke at Sturridge er en kantspiller.

Sturridge laver også en del fejl, hvilket Torres også gør men forskellen der gør, at Torres starter og Sturridge starter ude er simpel:

Torres gør sine medspillere bedre, Sturridge gør ikke. 

simonmathiesen13 år siden

Sturridge har udtalt før, at han meget hellere ville spille op foran, og ser ham selv også som angriber.

Med hans hurtighed og styrke synes jeg også, at han er en angriber.

Han mangler lidt kampform, så Torres skal helst spille nu, men hvis han finder sin målnæse i de næste par kampe Torres, så er der da ikke tvivl om han skal spille.

Sturridge kan komme ind som indskifter i nogle kampe.

Men pt skal Torres nok spille, men Sturridge bliver snart bedre end Torres tror jeg.

maxx713 år siden

HALLo vi ved der er meget kretik om torres. men han finder sig selv det tror jeg på. bare vent EL NINO kommer. jeg støtter ham, lige siden jeg så ham spille første kamp mod chelsea

var jeg fan af ham.          ved godt hvad i taller om sturridge er hurtig, men er ikke den bedste foran mål. torres kan finde hazard oscar og mata

Thorsager13 år siden
Har det post været udsat for juleøl?
maxx713 år siden

er det en mulighed?????

eller er det sådan deres opstilling er.                                                                                                       ps er vidal fra juventus en mulighed istedet for mikel?

padefar13 år siden

Hvorfor fanden vil du til at skifte Mikel ud? :s

maxx713 år siden

han ville være god at ha, mener ikke han skal stjæle mikels plads.

padefar13 år siden

Vidal ville være spændene, men holder nu på Mikel, og tror på Romeu til fremtiden :)

Steen13 år siden

Romkuglen har ikke mange point i min bog længere da ... :/

Rettelse: Selvfølgelig skal han have tid, plads, anerkendelse og ros for det gode han gør. OG - han er ung. Men syntes godt nok niveauet er lavt i denne sæson.

Awekat13 år siden

Jeg synes Romeu har vist, at han hører hjemme på Barcelonas B hold, og ikke på the Champions of Europe... Han har været fuldstændig frygtelig ringe, og hvis det stod til mig var han blevet drevet ned og træne med Malouda og co. 

Nå nu skal jeg nok lade Romeu være i fred.. Angående Vidal er han meget spændende spiller, men nok ikke ligefrem en vi får at se på broen andet end når Juventus gæster i champions league, så lad os fokusere på noget andet

Forrige kamp

Sunday 15:30
Premier League Premier League
ChelseaChelsea0 : 3Manchester CityManchester City
Premier League
# Hold
K.
Pts.
3. Manchester United3255
4. Aston Villa3255
5. Liverpool3252
6. Chelsea3248