Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

Trænerstaben?

Kunne godt tænke mig at hører jeres vudering af trænerstaben? Mere specifik, hvorfor og hvad AVB kan bruge en mand som Roberto di matteo til? Hvad er hans rolle og hvad har han af kvaliteter :-)?
15 år siden
1936 visninger

Kommentarer

Drogba15 år siden

Roberto di matteo er jo assistent træner. Men mere specifik ved jeg ikke hvad hans rolle er. Men han er jo en Chelsea legende, så med ham bagved er AVB sikret respekt fra både spillerne og fansene.

Obi15 år siden

Helt enig, men er vel "mellem manden" / forlænget arm til AVB, og han er jo stadig velidt af fans og han altid vært sympatisk. Intet ondt om ham..

Enevo15 år siden
Ved godt han er tidligere Chelsea mand. Synes også det er rigtigt at satse på en, som ham i og med han er chelsea mand, forhåbenligt ind til benet. Så har vi en træner tilskuerne føler der giver klubben, den loyalitet, som Chelsea 'mistede'/ efterlysset efter fyrringen af Ray. (tidligere ass.) Er AVB og Roberto Chelsea's fremtid? - hvilken strategi vil de bruge med hensyn til ungdommen i fremtiden?
Enevo15 år siden
Ved godt han er tidligere Chelsea mand. Synes også det er rigtigt at satse på en, som ham i og med han er chelsea mand, forhåbenligt ind til benet. Så har vi en træner tilskuerne føler der giver klubben, den loyalitet, som Chelsea 'mistede'/ efterlysset efter fyrringen af Ray. (tidligere ass.) Er AVB og Roberto Chelsea's fremtid? - hvilken strategi vil de bruge med hensyn til ungdommen i fremtiden?
Steen15 år siden

Jeg tror ikke han har nogen indflydelse på AVB's langtsigtede plan for Chelsea FC. Men de små valg, og forbedringer, ofcause, men i det lange løb, tror jeg simpelthen ikke på at det kommer til at ændre på AVB's strategi.

Forrige kamp

Sunday 15:30
Premier League Premier League
ChelseaChelsea0 : 3Manchester CityManchester City
Premier League
# Hold
K.
Pts.
3. Manchester United3255
4. Aston Villa3255
5. Liverpool3252
6. Chelsea3248